Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan man skrive: don't f*ck it! på sit visitkort?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Men igen -"You can´t win em all" :-)

Pøj pøj med valget.

 

Dbh

Mads

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Klarasta:
Thomas hvordan kan du udtale dig om hvad der giver mening eller ikke giver mening?? Ja undskyld men man kan da sagtens sige "dont fuck it"....

Hvad mener du med, hvordan jeg kan udtrykke mig om, hvad der giver mening og ikke giver mening?

Jeg går ud fra, at trådstarter ønsker et slogan/en payoff, der siger, at det skal gøres rigtigt første gang, at man ikke skal "fucke det op", og så er det korrekte engelske udtryk "Don't fuck it up". Det hedder ikke "Don't fuck it", når man taler om at "gøre noget på den forkerte måde". I denne sammenhæng skal ordet "up" tilføjes udtrykket.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mit problem med begge idéer er at de sætter fokus på noget negativt fremfor positivt. Generelt er jeg mere til at vælge positivt til fremfor vælge negativt fra.

Sådan lidt som "nå nye højder mens du går på sikker grund og nyd den fantastiske udsigt" fremfor "undlad at falde udover skrænten". 

Desuden så vil I nok uundgåeligt lave fejl på et tidspunkt. Så lyder det som alletiders sjove lille sladderjournalisthistorie folk vil huske jer for.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimmy Thomsen:

Klarasta:

Og så hedder det i øvrigt ikke "Don't fuck it", men "Don't fuck it up", og så rimer det vel heller ikke længere.
Hej og god aften!

Thomas hvordan kan du udtale dig om hvad der giver mening eller ikke giver mening?? Ja undskyld men man kan da sagtens sige "dont fuck it"....

Her må jeg give Thomas ret - jeg studsede også over det. Førstnævnte kan vel direkte oversættes til "Lad være med at bolle det".

Præcis!

Og så var det jo i øvrigt ment som en velment hjælp til trådstarter og ikke en bagklog kommentar.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

TT Tekstforfatter:
Jeg går ud fra, at trådstarter ønsker et slogan/en payoff, der siger, at det skal gøres rigtigt første gang, at man ikke skal "fucke det op", og så er det korrekte engelske udtryk "Don't fuck it up". Det hedder ikke "Don't fuck it", når man taler om at "gøre noget på den forkerte måde". I denne sammenhæng skal ordet "up" tilføjes udtrykket

Modtag venligst en undskyldning, er temmelig "stresset" og sprang åbenbart den linie over -"At det skulle betyde, lad være med at fucke det op", da jeg læste trådstarters indlæg første gang!

Hvor om alting er, betyder "Dont fuck it" også at man "ikke skal lave rod i den" eller at man "ikke skal ødelægge noget", så man kan sagten sige det, men på korrekt engelsk/amerikansk hedder det "dont fuck it up" :-)

 

Fortsat god aften.

 

Dbh

Mads

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

TT Tekstforfatter:
Og så var det jo i øvrigt ment som en velment hjælp til trådstarter og ikke en bagklog kommentar

 

Jeg tog det bestemt også som en velmenene kommentar, men det udelukker vel ikke en kommentar?!

Undskyld at jeg var lidt hurtig.

 

Dbh

Mads

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt ærligt, så synes jeg, at det er plat.

Mvh KnudS.

 

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan bestemt kun give Gita ret.

 

Gita Street:

Mit problem med begge idéer er at de sætter fokus på noget negativt fremfor positivt. Generelt er jeg mere til at vælge positivt til fremfor vælge negativt fra.

Den sætning kan også opfattes på mange måder, og syntes et eller andet sted at det er en temmelig nedladende sætning. Som om I forventer jeres kunder alligevel laver lo.. i det.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Zuckerberg skrev på sit visitkort "i'm ceo bitch" - såå kan du også skrive "don´t f*ck it!" på dit.

Om det så er passende at skrive sådan nogle ting på sit visitkort er noget helt andet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm... det ville ikke skræmme mig. Men det skal virkelig være godt hvis det ikke skal havne i en 'lidt for søgt'-bunken..

Der er måske alternativer -

  • google "what ryhmes with fuck" og find et andet ord
  • Forbogstavs-'rim' - Dont Sweep it, 'Firmanavn med S' it (jaja, ord er ikke min stærke side ;))
  • Droppe rimet  og bare skrive en kæk byline - "If you fucking up isnt game" (igen - ikke stærke side)

:) Kim

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)