Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(MLM eller Network marketing) hvilket firma er bedst?

Side 1 ud af 9 (84 indlæg)
Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et MLM Firma.

Men jeg ved ikke hvilket firma jeg skal tage.


Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

odogl:

Jeg søger et MLM Firma.

Men jeg ved ikke hvilket firma jeg skal tage.


Du skal jo først fremmest finde et produkt, som du selv vil bruge og kan stå inde for.

Vil du sælge kaffe, så kunne Zinzino være et bud.

Vil du sælge kosttilskud, så kunne Herbalife være et bud.

Vil du sælge Aloe Vera, så kunne FLP være et bud.

Vil du sælge ydelser, såsom mobiltelefoni, energi og internet, så kunne ACN være et bud.

Vil du sælge anti-aging produkter og kosttilskud, så kunne NuSkin være et bud.

Vil du have et bredere udvalg, f.eks. både smykker, parfume, kosmetik, plejeprodukter og kosttilskud, så kunne LR Health & Beauty Systems være et bud. (sidstnævnte repræsenterer jeg selv)

Men vigtigst af alt er jo, ud over at finde et produkt, der tiltaler dig, at finde en person/sponsor, som du kan arbejde sammen med.

Så det smarteste vil nok være at tage et par møder med forskellige forhandlere/partnere, og på den måde finde ud af, hvad der passer dig bedst. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er med det firma der hedder NWA, kender i nogen der arbejder sammen med dem?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

odogl:

Hvad er med det firma der hedder NWA, kender i nogen der arbejder sammen med dem?

NWA er en udspringer af LR Health & Beauty Systems. De har nogenlunde samme produktudvalg - og så prøvede NWA også med nogle nye alternativer - bla. kaffemaskiner og Jeans.

Men de lukkede deres Skandinaviske kontorer sidste år, så de er umiddelbart ikke så interessante lige pt.

Jeg startede selv i NWA - men skiftede til LR sidste år, hvilket jeg absolut ikke har fortrudt.

NWA er et nyt firma - de startede i 2010. De havde en masse fine ideer og visioner, men også en del børnesygdomme.

Der kan man godt mærke, at et firma som LR har 25 år på bagen. Det hele spiller bare, med kundeservice, leveringstider, hjemmeside, seminarer etc. - og sådan vil det nok være generelt, når du sammenligner nye og gamle firmaer i denne branche. 

Et firma der opererer i det meste af verden er ikke noget man lige stabler på benene - så jeg vil råde dig til at finde et mere etableret firma, med minimum 5 år på bagen - og gerne mere.

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Du skal studere se mere her ............... Her finder du lidt om b utikken! Fordele - ulemper - Hvad skal jeg helst kunne mv.  Wink

Godt at blive informeret af - og så google emnet på nettet - Læs om det og find det produkt du kunne brænde for!

se mere her www.jomacompany.dk

Nåee du kan også se her:

Mother Company - Forever Living Product

Der er ikke noget at gøre du bliver nød til at læse og derpå gøre dit valg men her er lidt mere inspiration.  Wink

StarStarStarStarStar

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

odogl:

Jeg søger et MLM Firma.

Men jeg ved ikke hvilket firma jeg skal tage.

Jamen kig på firmaerne fra en ende af, og find ud af HVILKEN arbejdsmetode der passer bedst til dig. Det giver mig kuldegysninger når der konstant snakkes om sælge....Alle i MLM føler selv at de er i det bedste firma, så det er ikke noget andre kan svare på for dig.

Du skal finde ud af hvad dit mål er med at starte i MLM, vurdere hvilke parametre der er vigtige...Vil du være med i toppen, eller vil du have et dansk team der hjælper dig. Vil du sælge...Vil du markedsføre...Vil du opbygge.

Nogle arbejder med MLM som salg, andre arbejder med MLM hvor det handler om at lytte til folk og finde dem der passer godt til en som samtidig ønsker ændringer i deres liv.

Allan I:

Du skal jo først fremmest finde et produkt, som du selv vil bruge og kan stå inde for.

Vil du sælge kaffe, så kunne Zinzino være et bud.

Vil du sælge kosttilskud, så kunne Herbalife være et bud.

Vil du sælge Aloe Vera, så kunne FLP være et bud.

Vil du sælge ydelser, såsom mobiltelefoni, energi og internet, så kunne ACN være et bud.

Vil du sælge anti-aging produkter og kosttilskud, så kunne NuSkin være et bud.

Vil du have et bredere udvalg, f.eks. både smykker, parfume, kosmetik, plejeprodukter og kosttilskud, så kunne LR Health & Beauty Systems være et bud. (sidstnævnte repræsenterer jeg selv)

Men vigtigst af alt er jo, ud over at finde et produkt, der tiltaler dig, at finde en person/sponsor, som du kan arbejde sammen med.

Så det smarteste vil nok være at tage et par møder med forskellige forhandlere/partnere, og på den måde finde ud af, hvad der passer dig bedst. 

Allan.....hvad hvis man ikke vil sælge???? Jeg syntes du tager toppen af isbjerget, og i mine øjne det område ikke det område der er mest spændende.

Personligt syntes jeg man skal kigge på konceptet, og afvente hvilke produkter der arbejdes med. Fælles for flere af dem du nævner er fremgang.

Men hvis du vurdere mulighederne udfra produkter, så får du ikke kendskabet til selve forretningen i de øvrige firmaer.

Her er i øvrigt en gruppe på facebook med lidt forskellige links. Det er en helt ny gruppe, men hvor der forsøges at spares på tværs af firmaerne.

http://www.facebook.com/groups/networkmarketingvedelisabethconstance/

Mvh. Martin

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

odogl:

Hvad er med det firma der hedder NWA, kender i nogen der arbejder sammen med dem?

Har kendt nogle stykker, men alle er skiftet til andre områder. Her kan du jo tage en dialog med Allan.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har selv arbejdet med Herbalife i 6 år nu.
og i Januar solgte jeg for over 45.000,-.
Hvilket har givet mig en fortjeneste på 20.000 kr.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot Martin - tilllykke med det!   Yes

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 9 (84 indlæg)