Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til ny webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for 3 mdr siden åbnet en lille webshop. www.barselskurven.dk og søger alle de gode råd jeg kan få?

Har du et eller flere du vil dele? Big Smile

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 11:24

Jeg kigger med her :)

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:43

Læs nogle artikler om SEO (der er mange her på Amino) så du kan få den højere op i f.eks. Google søgeresultater.

Ellers ser hjemmesiden okay ud, overvej evt. et lidt mere specielt logo, det du har nu giver hjemmesiden et lidt uheldigt "billigt" præg :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 11:55

Det første som springer i øjnene er at du bruger en hotmailadresse og ikke @barselskurven.dk
Det bør du få lavet om.

Jeg prøvede at lægge en vare i kurv og skulle lede lidt inden jeg fandt den. Placer kurven længere oppe, gerne i højre side som mange andre webshops gør. Vi har selv lige fået lagt kurven op i toppen på telecall.dk 

Efter min smag er der for meget støj i siderne. Det fjerner fokus fra shoppen.

Fanen julegaver bør du få fjernet.

Men ellers en fin shop. Held og lukke med salget Smile

vh
Henrik 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:14

længere produkt beskrivelse end 2 linjer tekst

hver enkel gruppe laves en beskrivelse der 3 produkter eksempelvis Hollys stofbleer  disse bleer forklare du grundigt øverste når alle er ens sætter du farve valg i webshop så kommer der ikke 3 ens produkt beskrivelser hvor kun farver er forskelle

der er ikke brugt ideelt titler til google husk udnyt såvidt muligt de 70 tegn som vises på google,

man skal hele tiden sige hvad er folk søger på det er børnelegetøj vis er en giraf  de skal købe nu sammensættes branche ord og hvad det er kendt for denne var kendt for naturgummi , sådan tænker man hele siden igennem

der mangler titler og tags på billeder sæt dem på derved en chance de findes i google billedet søgning

e-mail vælg domænet e-mail ikke en hot mail det giver siden højere seriøsitet at bruge domænets mail og kontaktformular gør også lidt ved troværdigheden og er lettere at kontakte dig

der bruges kun h1 på siden god fordel også bruge h2 og h3 derved mere overskuelig side

mange ekstra ideer

styrk den interne links struktur

lav en nyhedsblog på siden

mini ordbog om barsel kurven

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 20:34

Jamen jeg takker.. Dejligt med gode råd!

Dejligt I gad bruge tid på at hjælpe! Yes

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:55

Ok shop.. 

Dog synes jeg fx ikke forsiden er så god. Mange af dine besøgende har aldrig været på din shop før og derfor tror jeg du bør fremhæve lidt hvorfor man skal handle ved dig. Lige nu er det uklart med lidt tekst og et banner.

Håber det kan bruges..

Og som de andre nævner bør du sætte dig ind i seo. Det er ikke så svært selvom det måske kan virkelig uoverskueligt..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 22:23

Takker endnu engang, tager alt det jeg kan få! Wink

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)