Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få et nystiftet ApS DKK 12.500 (Er jeg blevet tilbudt, god idé?)

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Jeg kunne godt tænke mig nogle kommentarer på denne mail jeg fik for nogle dage siden.

Jeg står og skal til at stifte et ApS i dette år men er studerende og har ikke lige 80.000 kr på stående fod. Tilfældigt får jeg denne mail som jeg har pastet nedenfor.

For mig lyder det som en god idé? Jeg arbejder indenfor software udvilking og har ikke brug for at kunne låne i ApS'en.

Det eneste er hvis min kommende forretning ikke får noget overskud er jeg lidt på røven om 18 måneder, når de skal have egenkapitalen.

Mvh.

Juri

______

Få et nystiftet ApS DKK 12.500,- (Vi stiller med stiftelseskapitalen)

Opgradér dit nuværende Enkeltmandsfirma eller I/S til et ApS eller stift et helt nyt ApS eller A/S.

BEMÆRK: Vi stiller med stiftelseskapitalen - du betaler kun DKK 12.500,-  (ApS) eller DKK  30.000,- (A/S)(Stiftelseskapital for ApS; DKK 80.000 og for A/S; DKK 500.000,- )

Fordelene ved føre forretning via et ApS eller A/S er til at få øje på for enhver forretningsdrivende:

1.  Ansvarsbegrænsning: Du hæfter ikke personligt hvis dit selskab går konkurs eller hvis selskabet på anden måde laver noget ansvarspådragende. I et I/S hæfter du derimod solidarisk og ubegrænset, dvs, der er ingen adskillelse imellem dine private og firmaets midler i ansvarsmæssig henseende.

2.  Dit selskabs kreditværdighed og dermed kredit og lånemuligheder er langt højere ved et ApS eller A/S og din virksomhed bliver taget mere seriøst hos banker og øvrige forretningsdrivende.

3. Selskabet bliver kun beskattet med 25%. Du kan hvert år hæve løn op til skattegrænsen og herudover udbytte, som ligeledes udbetales med lav beskatning. Resten kan stå i selskabet til senere brug eller flyttes op i et holdingselskab.

4. Holdingselskaber (Aps) kan lovligt og skattefrit "tømme" dine ande virksomheder, således at du bla. kan udnytte forskudt regnskabsår eller skattefrit investere i nye aktiviteter/forretninger.

------------------------------------------------------------------

xxxxxxxxx xxxxxxxxxx tilbyder forhåndsstiftede og momsregistrerede selskaber, både ApS og A/S til nedenstående priser.

Din pris for nystiftet ApS:  12.500,- ex moms

Din pris for nystiftet A/S:  30.000,- ex moms

------------------------------------------------------------------

Fremgangsmåde ved stiftelse:

Vores revisionsafdeling stifter/registrerer dit nye selskab og "låner" dig stiftelseskapitalen på henholdsvis DKK 80.000,- (ApS) eller DKK 500.000,- (A/S), hvorefter vi trækker kapitalen ud igen. 

Herefter har du 18 måneder til at reetablere egenkapitalen, enten ved kontantindskud, anlægsmateriel, knowhow, varelager, indenstående på bankkonti, etc.

Vi kan til den tid være behjælpelig med at indskyde de værdier du har til rådighed.

Du kan til enhver tid ringe eller skrive til os med spørgsmål eller besøge vores hjemmeside på xxxxxxxxxxxx

------------------------------------------------------------------

Bemærk ligeledes:

Nødlidende eller tomme selskaber købes gerne.

Med venlig hilsen

xxxxxx xxxx xxxxxxx

xxxxx

xxxxxxx xx

xxxx xxxxxxx

Telefon: xxxxxxxxx

Email: xxxxxxxx

Site: xxxxxxxxxxxxxx

[Indlæg anonymiseret af moderator i henhold til Aminos regler om ikke at hænge navngivne personer eller virksomheder ud]

Med venlig hilsen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det lugter af problemer (har intet belæg for min påstand, bare mavefornemmelse). 

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hvorfor SKAL du stifte et ApS? :-)

Vi fik samme mail - det er spam, og ulovligt følge markedsføringsloven §6. Det er useriøst af et revisionsfirma, synes jeg, og derfor har jeg anmeldt det til Forbrugerombudsmanden.

Du kan gøre det samme lige her:
http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Nettjek/Spam--hvad-er-det/klagevejledning

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har modtaget denne mail uopfordret, så er det SPAM, og det bør du melde. Det er ganske enkelt for useriøst...

Desuden lyder det, som et setup der kunne give problemer senere hen. Jeg tvivler ihvertfald på, at selskabsstyrelsen finder metoden lovlig... Men det må en af de kære revisor herinde kunne be- eller afkræfte...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har de ikke betalt for at sende den mail ud? Ligsom at teleselvskaberne ringer til mig hver anden dag og spørger om jeg ikke skal have en iPhone 4S! 

Jamen jeg SKAL ikke have et ApS, men har flere forskellige ting kørende, så vil bruge det som holding.. Kan man lave anparter i et I/S, på samme måde som i et ApS?

Med venlig hilsen

Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Desuden lyder det, som et setup der kunne give problemer senere hen. Jeg tvivler ihvertfald på, at selskabsstyrelsen finder metoden lovlig... Men det må en af de kære revisor herinde kunne be- eller afkræfte...

Ja det kunne være interessant lige at få en sagkyndigs ord på.

Med venlig hilsen

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Juri W:

Har de ikke betalt for at sende den mail ud? Ligsom at teleselvskaberne
ringer til mig hver anden dag og spørger om jeg ikke skal have en iPhone
4S! 


De svarede på min (halvvrisne) mail, at det var data de havde købt sig til hos NN Erhverv.
I en tidligere tråd blev det oplyst at NN Erhverv samler data fra CVR-registret - og der har jeg ihvertfald ikke givet tilladelse til at modtage reklamer på mail ;-)

Ang. telefonsælgere er det en helt anden sag..

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Wesche:
De svarede på min (halvvrisne) mail, at det var data de havde købt sig til hos NN Erhverv.
I en tidligere tråd blev det oplyst at NN Erhverv samler data fra CVR-registret - og der har jeg ihvertfald ikke givet tilladelse til at modtage reklamer på mail ;-)

Nej det skulle jeg heller ikke mene jeg har givet tilladelse til. Så det er NN Erhverv der har solgt mails ulovligt?

Med venlig hilsen

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Juri W:
Nej det skulle jeg heller ikke mene jeg har givet tilladelse til. Så det er NN
Erhverv der har solgt mails ulovligt?

Jeg tror bestemt ikke NN Erhverv har gjort noget som helst ulovligt - dataerne ligger jo frit tilgængelige, de tager sig sandsynligvis bare betalt for at samle dem i et overskueligt format til kunden.

Jeg er overbevist om at det er revisionsfirmaet der bryder loven, ikke NN Erhverv.

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen revisor der kan kommenterer inden jeg også melder dem til forbrugerombudsmanden?

Godnat til alle.

Med venlig hilsen

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)