Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Amino med at finde gæsteeksperter

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er på jagt efter gode gæsteskribenter til vores ekspertblog Gæsteeksperten. Ideen med Gæsteeksperten er at få gode indlæg fra eksperter som måske ikke har tid til at blogge fast, eller som har for smalt et emne til at have deres egen blog, men som alligevel har noget at inspirere os iværksættere med.

Hvem kunne du tænke dig at læse et blogindlæg fra på Amino (og evt. om hvad)? Fyr løs, så gør jeg hvad jeg kan for at få et indlæg i hus! Og lad mig understrege at der ikke behøver være tale om kendte erhvervsfolk. Hvis din frisør skriver supergodt og vil fortælle os hvordan man driver en fed frisørsalon, eller din tandlæge er en inspirator inden for sit fag, så er sådan noget også ganske velkomment. Der er plads til en god bredde her.

Foreløbig har vi på Gæsteeksperten haft indlæg fra 

Rune Gregers Meyer om innovation

Troels Kjems om AdWords

Joy Vasiljev om ansvarlighed

Hans Henrik Groth om it-offshore

Tommy Krabbe om hvad iværksættere brænder for

Cammilla Rysgaard om passiv indkomst

og Mette Lykkebo om oversættelse af fagsprog

... hvem skal den næste være, synes du?

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:18

Jeg synes Thomas fra WebCoders, kunne være en god ide. Thomas skriver sine tekster, så man ikke kan stoppe med at læse dem igen. Derudover bidrager han med indlæg og svar på Amino, som gang på gang får 5 stjerner af brugerene - så noget må han jo kunne ;)

.

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 19:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Har ingen personer jeg kan anbefale, men kunne godt tænke mig nogle indlæg fra folk der ikke arbejder med online salg. Altså folk der har fysiske forretninger, det mangler virkelig! 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:23

Yes Thomas Frost fra http://webcoders.dk/ går jeg også ind for som gæsteblogger.

Ikke alene er han faglig god, men har også et ordentlig og humanist menneskesyn.

WinkOg ellers regner jeg med, at det Amino søger er et supplement til bestående ekspertblogger.

Min kæphest fra denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/148271.aspx?#1001303  gentages hermed, altså brede emner, og også gerne udenfor on-line verden

Er der nogle der søger rådgivning omkring maling m.m. kan de bare ringe på tlf. 29 26 36 96 (bedst hverdage kl. 10-12) Eller maile på info@raad-mal.dk

Bedste hilsener

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:42

Hej Anja

Jeg skriver gerne et indlæg om online marketing i ny og næ, hvis der er nogen der gider læse hvordan man får flere kunder Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:04

I nominate Morten Vadskær,

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

WinkNu er der på Amino også et evalueringssystem i form af at give stjerner.

Nu kunne der måske bruges det udvælgelseskriterium,  at se på antal indlæg og den samlede pointhøst for disse.

YesHer vil Thomas Frost fra Webcoders komme stærkt i feltet med et gennemsnit på 6,40

WinkEn anden med en høj scorer er Gita Street fra denne http://www.amino.dk/members/GitaStreet/default.aspx med ca. 5,98.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:03

@ Jonathan og Ib

Mange tak for de pæne ord, det er jeg rigtigt glad for.

@ Anja

Jeg synes ligesom et par andre at det også det kunne være vildt fedt at høre om nogle iværksættere der udmærker sig i offline verdenen, selvom de nok er lidt sværere at finde her på et online forum.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 12:23

Herligt med forslag - tak for dem. Jeg kigger på dem. Og kom endelig med flere. Big Smile

Er i øvrigt helt enig i at det kunne være lækkert med noget mere om offline-forretninger - det mangler vi virkelig.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 12:24
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)