Vi er på jagt efter gode gæsteskribenter til vores ekspertblog Gæsteeksperten. Ideen med Gæsteeksperten er at få gode indlæg fra eksperter som måske ikke har tid til at blogge fast, eller som har for smalt et emne til at have deres egen blog, men som alligevel har noget at inspirere os iværksættere med. Hvem kunne du tænke dig at læse et blogindlæg fra på Amino (og evt. om hvad)? Fyr løs, så gør jeg hvad jeg kan for at få et indlæg i hus! Og lad mig understrege at der ikke behøver være tale om kendte erhvervsfolk. Hvis din frisør skriver supergodt og vil fortælle os hvordan man driver en fed frisørsalon, eller din tandlæge er en inspirator inden for sit fag, så er sådan noget også ganske velkomment. Der er plads til en god bredde her. Foreløbig har vi på Gæsteeksperten haft indlæg fra Rune Gregers Meyer om innovation Hans Henrik Groth om it-offshore Tommy Krabbe om hvad iværksættere brænder for Cammilla Rysgaard om passiv indkomst og Mette Lykkebo om oversættelse af fagsprog ... hvem skal den næste være, synes du? |
Jeg synes Thomas fra WebCoders, kunne være en god ide. Thomas skriver sine tekster, så man ikke kan stoppe med at læse dem igen. Derudover bidrager han med indlæg og svar på Amino, som gang på gang får 5 stjerner af brugerene - så noget må han jo kunne ;)