Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mikael Christiansen har vundet ;)

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 15 person

Ja du læser rigtigt, jeg har i skjul haft en lille konkurrence, som i alt sin enkelthed går ud på at ramme det rigtige tidspunkt, lidt ligesom når man i USA ser at man er køber nr 1mill og får en gave for det :)

I det her tilfælde er der bare tale om stjerner i Amino debatten.

Og Mikael christiansen ramte rigtigt :)

Han blev nr 300 der gav mig stjerner, og det bliver belønnet med 3 timer af min tid, hvilket må siges at være ret godt for ikke rigtig at gøre andet end at klikke:) om der er tale om konsulent arbejde, programmering eller søgemaskineoptimering er helt op til Mikael.

Ville bare lige fortælle det, så også Mikael får det at se.

MVH Kim Tetzlaff

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:48

så fandt mikael ud af det :)

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:56

Jamen tillykke til Mikael.

Sikkert en meget fed måde at blive overrasket på :)

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jeg er rigtigt glad for dette her tilbud der er flere ting der ikke virker på siden ideelt, kan simpelthen ikke takke nok , dette tilbud kommer på et godt tidspunkt

bookingformularen ikke let at oprette

stavefejl

interne links

overskueligheden

strip webshop er ikke færdig , der ligger stadigvæk standard logo på den med mere

engelske del

arbejdes med hastighed

måske lettere måde oprette stripper på

stripper egne blogs , lige nu virker det ikke

endelige opdage alle mulig fejl jeg ikke har set

kan godt se der er mere end 3 timer , men der rimeligt meget at gå i gang med lige nu, derved rigtigt stor pris jeg sætter på denne her hjælp , det kan simpelthen s ikke takkes nok , det er virkelige iværksættere stil jeg sætter ekstrem stor pris på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 15:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikael@ jeg ville nok ikke sætte ham til at rette stavefejl. Så benytter man vist ikke tilbuddet på en så effektiv måde som mulig 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:15

Andreas Linde:

Mikael@ jeg ville nok ikke sætte ham til at rette stavefejl. Så benytter man vist ikke tilbuddet på en så effektiv måde som mulig 

:) nej, det ville jeg nok også fortælle ham at jeg ikke skal bruge tid på, da det først og fremmest ikke er min stærkeste side, staver fint nok, meeen der findes folk som er bedre til det end jeg :)

Men i kan jo komme med forslag til Mikael hvad han bør bruge min tid til.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 15:18

Jeg syntes han burde få dig til at lave en "rapport" over hans hjemmeside, en strategi for forbedring af diverse ting osv. og måske få løst et par ting, alt efter hvor hurtig du er :) 

På den måde har Mikael selv noget at arbejde videre med, når du engang er færdig med at bruge dine timer på hans side (hvilket iøvrigt er rigtig god stil)

Som jeg forstår det klare Mikael det allerede godt på SEO delen, så måske på de andre områder.. idk

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 15:22

Jeg synes han skal bruge din tid på linkbuilding. Det er det sværeste, og mest effektive. Og så skal han selv bruge 3 timer på at finde ud af om han har duplicate content, om han kan optimere hans sidetitler/indhold og oprette facebook/twitter brugere :=) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:26

KTJ-Media.dk:

Andreas Linde:

:) nej, det ville jeg nok også fortælle ham at jeg ikke skal bruge tid på, da det først og fremmest ikke er min stærkeste side, staver fint nok, meeen der findes folk som er bedre til det end jeg :)

Men i kan jo komme med forslag til Mikael hvad han bør bruge min tid til.

MVH Kim

jeg tror også fleste stave fejl kan rettes vis jeg får cd ord 8 på min computer system krav er dog så store og tillæg programmer at det nærmer sig 10 udvikling timer , måske er det noget af det der ligger øverste at få

jeg ved at skriver stavefejl eller glemmer ord er ikke smart , til kunder for man kan miste kunder vis de ikke forstår en

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:34

Fedt og sjovt initiativ Kim Yes

Tillykke MikaelSmile, ,hvis jeg var dig ville jeg bruge timerne på optimering af din kode.

Linkbuilding, stavefejl m.m. er der mange andre der også kan, men jeg ved Kim er lidt af en kodenørd så brug hans evner der hvor han skiller sig allermest ud nemlig omkring kodeoptimering.

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)