Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mikael Christiansen har vundet ;)

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg er rigtigt glad for dette her tilbud der er flere ting der ikke virker på siden ideelt, kan simpelthen ikke takke nok , dette tilbud kommer på et godt tidspunkt

bookingformularen ikke let at oprette

stavefejl

interne links

overskueligheden

strip webshop er ikke færdig , der ligger stadigvæk standard logo på den med mere

engelske del

arbejdes med hastighed

måske lettere måde oprette stripper på

stripper egne blogs , lige nu virker det ikke

endelige opdage alle mulig fejl jeg ikke har set

kan godt se der er mere end 3 timer , men der rimeligt meget at gå i gang med lige nu, derved rigtigt stor pris jeg sætter på denne her hjælp , det kan simpelthen s ikke takkes nok , det er virkelige iværksættere stil jeg sætter ekstrem stor pris på

Der går lidt mere end 3 timer med dette :-)

Lad Kim lave en vudering hvor han kan hjælpe bedst

Link er du jo selv god til mikael, så der behøver du ikke hjælp :-)

5 stjerner herfra, kanon gået

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:07

seOrdbogen:

Jeg syntes han burde få dig til at lave en "rapport" over hans hjemmeside, en strategi for forbedring af diverse ting osv. og måske få løst et par ting, alt efter hvor hurtig du er :) 

På den måde har Mikael selv noget at arbejde videre med, når du engang er færdig med at bruge dine timer på hans side (hvilket iøvrigt er rigtig god stil)

Som jeg forstår det klare Mikael det allerede godt på SEO delen, så måske på de andre områder.. idk

Gode forslag, og ja Mikael lader til at have styr på nogle få områder hvad angår SEO, men han kender så heller ikke så meget til WP eller joomla som jeg forstår det, så det vil være minimalt hvad han selv kan varetage ud fra de tips jeg kommer med, da mange af dem uden tvivl vil være i forhold til brugervenlighed og konverteringer, som kræver tilpasning af systemerne.

Men ja det vil være en god ide at Mikael og jeg lige sætter hovederne sammen over telefon/mail og finder frem til hvad de 3 timer skal bruges på.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:07

Johnny Nielsen:
Hæ :) måske lidt flere

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:10

Andreas Linde:

Jeg synes han skal bruge din tid på linkbuilding. Det er det sværeste, og mest effektive. Og så skal han selv bruge 3 timer på at finde ud af om han har duplicate content, om han kan optimere hans sidetitler/indhold og oprette facebook/twitter brugere :=) 

Der er jeg nok uenig, linkbuilding på den måde han selv gør det er helt fin, selvfølgelig kan der justeres en del steder, og han kan gøre det bedre på det punkt også.

Men jeg tror at det er for uoverskueligt for Mikael selv at se på alle de ting, og ikke mindst rette dem han finder.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:16

Johnny Nielsen:

Mikael christiansen:

jeg er rigtigt glad for dette her tilbud der er flere ting der ikke virker på siden ideelt, kan simpelthen ikke takke nok , dette tilbud kommer på et godt tidspunkt

bookingformularen ikke let at oprette

stavefejl

interne links

overskueligheden

strip webshop er ikke færdig , der ligger stadigvæk standard logo på den med mere

engelske del

arbejdes med hastighed

måske lettere måde oprette stripper på

stripper egne blogs , lige nu virker det ikke

endelige opdage alle mulig fejl jeg ikke har set

kan godt se der er mere end 3 timer , men der rimeligt meget at gå i gang med lige nu, derved rigtigt stor pris jeg sætter på denne her hjælp , det kan simpelthen s ikke takkes nok , det er virkelige iværksættere stil jeg sætter ekstrem stor pris på

Lad Kim lave en vudering hvor han kan hjælpe bedst

Link er du jo selv god til mikael, så der behøver du ikke hjælp :-)

5 stjerner herfra, kanon gået

jeg ved heller ikke hvad timer er bedste at bruge i, men sikke et godt tilbud , det er virkelige god karma , jo jeg er ikke stærkeste i wp der er nogle store problemer lige nu der gør jeg ikke rigtigt kan komme videre med min side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tillykke til Mikael - og godt initiativ Kim Yes

Jeg har fulgt en del af Kims indlæg herinde og lært meget af dem. Mit helt klare indtryk er at hans allerstørste styrke er ærekærhed om sit fag og at han er en haj til teknisk on-site optimering mht performance og SEO på Linux servere. På det område har jeg ikke set mange, der kan måle sig med ham. 

Lad være med at sprede de tre timer ud til alt muligt andre kan finde ud af, men brug det Kim er bedst til. Den bedste til at fortælle hvad Kim er bedst til er dog Kim selv, så hvis jeg havde vundet ville jeg lade ham tage et kig på mit vigtigste website og lade ham vurdere hvad han vil gøre. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:20

Mikael christiansen:
jeg ved heller ikke hvad timer er bedste at bruge i, men sikke et godt tilbud , det er virkelige god karma , jo jeg er ikke stærkeste i wp der er nogle store problemer lige nu der gør jeg ikke rigtigt kan komme videre med min side

Jeg ville bruge den første time i telefonen med Kim, så er jeg sikker på at i ved hvad de sidste 2 timer skal bruges til

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:23

Thomas Frost:
Fedt og sjovt initiativ Kim Yes
Hæ ja, så må vi se hvornår der er en til der rammer rigtigt, og også vinder nogle timer fra min hånd :) Det sker jo nok igen kan man sige, nu er jeg jo startet med det, så kan man ikke bare stoppe :)

Thomas Frost:
men jeg ved Kim er lidt af en kodenørd så brug hans evner der hvor han skiller sig allermest ud nemlig omkring kodeoptimering
Ja jeg er nok noget af en nørd :) og det er nok som du selv er inde på, mest på den tekniske SEO og teknik i det hele taget, dermed ikke sagt at den praktiske SEO ligger langt væk, det kan man jo ikke ligefrem sige den gør (Gør det jo hver dag med mine kunder) Men ja jeg skiller mig nok mest ud på den tekniske SEO det kan jeg nok ikke komme udenom :) 

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 17:48

KTJ-Media.dk:
Ja du læser rigtigt, jeg har i skjul haft en lille konkurrence, som i alt sin enkelthed går ud på at ramme det rigtige tidspunkt, lidt ligesom når man i USA ser at man er køber nr 1mill og får en gave for det :)

Fed idé! Jeg er åbenbart selv rendt tør for stjerner, så du må nøjes med sådan en her, Kim: Yes

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51

Tillykke Mikael :D

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)