Der går lidt mere end 3 timer med dette :-) Lad Kim lave en vudering hvor han kan hjælpe bedst Link er du jo selv god til mikael, så der behøver du ikke hjælp :-) 5 stjerner herfra, kanon gået |
Gode forslag, og ja Mikael lader til at have styr på nogle få områder hvad angår SEO, men han kender så heller ikke så meget til WP eller joomla som jeg forstår det, så det vil være minimalt hvad han selv kan varetage ud fra de tips jeg kommer med, da mange af dem uden tvivl vil være i forhold til brugervenlighed og konverteringer, som kræver tilpasning af systemerne.seOrdbogen:Jeg syntes han burde få dig til at lave en "rapport" over hans hjemmeside, en strategi for forbedring af diverse ting osv. og måske få løst et par ting, alt efter hvor hurtig du er :)
På den måde har Mikael selv noget at arbejde videre med, når du engang er færdig med at bruge dine timer på hans side (hvilket iøvrigt er rigtig god stil)
Som jeg forstår det klare Mikael det allerede godt på SEO delen, så måske på de andre områder.. idk
Men ja det vil være en god ide at Mikael og jeg lige sætter hovederne sammen over telefon/mail og finder frem til hvad de 3 timer skal bruges på.
MVH Kim