Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort/Kredit kort betaling, det evigt tilbagevendende spørgsmål og undren...

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen tvivl om, at PBS/Nets er helt tosset med deres Dankort, men andre kan godt få lov. Det er blot et uhyggeligt langt arbejde og juridisk tovtrækkeri.

Men jeg kender da en stor betalingsformidler som sidder i gode forhandlinger med PBS/Nets - så det er ikke umuligt, bare et stort arbejde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36

Roar Johansen:

Andreas:

Hvordan kan PayPal ikke tillade Dankort enlig? Al betaling foregår på deres egen hjemmeside også jo? Så de burde vel kunne tage i mod denne service?

Godt spørgsmål. Det kan jo være at de vurderer det danske marked som for lille til at de vil indgå en sådan aftale, selvom jeg egentlig tænker at Danmark burde være attraktivt påtrods af størrelsen.

Det kan jo også være at der er betingelser i forhold til PBS som de ikke ønsker eller kan opfylde.

De har stor interesse i Danmark for tiden.. Specielt efter de er kommet ind hos SmartGuy og mange andre større webshops.. Det giver dem jo gode muligheder for at brande sig i Danmark.. 

Jeg kunne forestille mig det snart kommer, ellers er det PBS(Nets) som har sat en kæp i hjulet på det.. Det kunne sagtens tænkes, da PBS jo netop ved at mange mindre webshops ikke længere køber direkte hos dem.. De ville jo nok vælge at spare på kapitalen og starte hos Paypal.. Det er trods alt en mindre formue at etablere Dankort + udenlandske kort i dag.. 

Jeg kunne sagtens forestille mig det er PBS. Uden at vide noget om det overhovedet :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:19

Roar Johansen:
Man kan - mig bekendt - ikke starte en hjemmeside med kortbetaling op gratis.

Hej Roar, 

Du kan godt komme i gang med kortbetaling uden startomkostninger, ved at vælge en leverandør som Euroline: http://www.epay.dk/indloser-internettet/seb-bank-euroline.asp (indløser også Visa/Dankort). 

De tager intet oprettelsesgebyr eller har årsafgift for at have aftalen. Du betaler kun en transaktionsafgift på mellem 1-2% (og denne udgift kan du jo så pålægge videre på kundens betaling, som Biletto gør det). 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28

Thomas Pedersen:

Roar Johansen:

Hej Roar, 

Du kan godt komme i gang med kortbetaling uden startomkostninger, ved at vælge en leverandør som Euroline: http://www.epay.dk/indloser-internettet/seb-bank-euroline.asp (indløser også Visa/Dankort). 

De tager intet oprettelsesgebyr eller har årsafgift for at have aftalen. Du betaler kun en transaktionsafgift på mellem 1-2% (og denne udgift kan du jo så pålægge videre på kundens betaling, som Biletto gør det). 

Det inkludere bare desværre stadig ikke Dankort.. 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 09:36

Thomas Pedersen:

Roar Johansen:

Hej Roar, 

Så mangler vi bare at i som epay starter en service med gratis oprettelse og ikke noget mdr abb. men at i tager måske 5 kr pr betaling det er jo derfor alle tænker ewire eller paypal fordi de kan komme gratis i gang (ikke lige med ewire). Fordi det er rigtigt at euroline tilbyder intet oprettelse og årsgebyr men for at bruge dette hos jer skal man betale 600 i oprettelse og 200 kr pr mdr.

Men hvis i ikke selv vil lave det vil jeg godt lave det i et partnerskab med jeres hosted løsning. Jeg tror der er et marked for dette.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 09:42

Er det bedre at bruge euroline end paypal siden % per transaktion er lavere?

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:45

Jakob Danelund:

Er det bedre at bruge euroline end paypal siden % per transaktion er lavere?

Både og.. Du skal have en Quickpay/Epay aftale også.. Dvs. du skal også betale et mindre gebyr for netop dette... 

Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 11:28

Man skal også huske, at med eksempelvis PayPal, skal der betales gebyr for at få omsætningen ud til bankkonto. De tager gebyr på transaktionen samt når du vil have pengene ud til din egen bankkonto.

Det er svært at opsætte en regnestykke som fortæller præcist, hvad der er billigst. Det afhænger meget af omsætningsniveau mv.

Man skal også overveje, hvor "support tung" man er: kan man klare sig selv og løse eventuelle udfordringer selv, på det tekniske niveau eller vil man gerne kunne kontakte nogen for hurtig hjælp? Sidstnænvte er meget svært med PayPal, hvor ePay og Swedbank er 100-meter mestre i hurtig og præcis support.

Jeg benytter selv denne løsning med ePay og Swedbank - det spiller!

http://www.swedbank.dk/card-services/kortindlosning-via-internet/index.htm

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:59

Martin:

Man skal også huske, at med eksempelvis PayPal, skal der betales gebyr for at få omsætningen ud til bankkonto. De tager gebyr på transaktionen samt når du vil have pengene ud til din egen bankkonto.

Det er svært at opsætte en regnestykke som fortæller præcist, hvad der er billigst. Det afhænger meget af omsætningsniveau mv.

Man skal også overveje, hvor "support tung" man er: kan man klare sig selv og løse eventuelle udfordringer selv, på det tekniske niveau eller vil man gerne kunne kontakte nogen for hurtig hjælp? Sidstnænvte er meget svært med PayPal, hvor ePay og Swedbank er 100-meter mestre i hurtig og præcis support.

Jeg benytter selv denne løsning med ePay og Swedbank - det spiller!

http://www.swedbank.dk/card-services/kortindlosning-via-internet/index.htm

Du tager helt fejl.

Det er faktisk meget nemt at regne ud hvad ens udgifter i forhold til PayPal er. Og det koster heller ikke noget at trække pengene ud fra PayPal til din egen bankkonto. Det tager 1-2 dage for dem at overfører dem, ligesom hvis du skulle lave en almindelig bankoverførsel. 

Jeg har været i kontakt med PayPal to gange og begge gange har jeg fået et kort og præcist svar på hvad skulle gøre.

Hvis du ligger udgifter op på Epay og sammenligner med Paypal er der en merkant forskel i det længere løb. Der er ingen tvivl om at det er billigere med Epay.. Det er bare stadig billigere for en ny webshop at starte på med Paypal.. at det på længere sigt er billigere med ePay er meget passende, da du på det tidspunkt hvor det kan betale sig at skifte nok har skabt dig selv et overskud til det. 

Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 12:23

Du har ret i, at hvis man skal starte helt fra 0,- og ikke forvente en stor omsætning fra første dag, så er det alt andet lige nemmere at gå til PayPal.

Men at sige "når du krydser 24.500,- i omsætning, så skal du skifte", det er nu noget svært.

Det afhænger også af fordelingen på korttyperne mv.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)