Du skal være Plus-medlem for at kunne lave en tilbudstråd på Amino.
Det går galt - !
Stjernekrige og betale for at være med på at give gratis vare og råd?
Holder hvist ikke så længe.......
mvh
john sommer
SUK! Skal vi nu have den diskussion igen. Reglerne er meget klare: Hvis du opretter en tråd med tilbud uanset hvad, så kræver det et Plus-medlemsskab.
I dette her tilfælde mener du simpeltheh, at tilbud om et eller andet stykke chokolade simpelthen bunder i, at trådstarter ønsker uegennyttigt at gøre noget for Amino-medlemmer?! Man skal vist arbejde med MLM for at kunne bilde sig selv det ind.
Hvis det virkelig skulle være tilfældet, at der skulle stå en masse chokolade, som trådstarter bare ønsker kunne komme nogle til gode, så vil jeg anbefale Frelsens Hær, Blå Kors eller til en af de utallige indsamlinger der opstået med julekurve... Men....?
mlm er helt normalt som alt andet iværksættere , der er ingen forskel
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
mlm er helt normalt som alt andet iværksættere , der er ingen forskel
Det er der delte meninger om. Jeg mener ikke, at der er meget iværksætteri i, at deltage i et stramt defineret program, som de færreste har nogen som helst indflydelse på.
Men til gengæld er jeg ikke i tvivl om, at der skal knokles mindst lige så meget - jeg har i hvert ikke modet eller lysten til at basere min indtjening på MLM - der tror jeg man skal være af en helt anden kaliber.
Men at straffe forummedlemmer for at hjælpe andre medlemmer uden beregning
Øøh, er det stor iværksætter-hjælp at sende chokolade til folk?
Selvom OP handler om chokolade var min kommentar lidt mere generel, jeg fik for eksempel for nylig lukket en tråd hvor jeg tilbød at skrive gratis artikler.
Synes egentlig det er lidt ligemeget om man tilbyder at sy broderier eller sende pizza, så længe det ikke er en kommercial (eg: betalt service) så synes jeg ærlig talt at det er fint nok at tillade i det korrekte underforum.
Hvis det bare var så simpelt, men som du jo selv har konstateret i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/144329.aspx så er det også muligt for folk at føle sig meget snydt, selvom der står gratis :-)
Synes egentlig det er lidt ligemeget om man tilbyder at sy broderier eller sende pizza, så længe det ikke er en kommercial (eg: betalt service) så synes jeg ærlig talt at det er fint nok at tillade i det korrekte underforum.
Hej Kristoffer,
Der er ikke noget der er gratis, dit tilbud er helt sikkert også lavet for at få nye kunder på en eller anden måde.
Heldigvis, for os moderatorer, er Aminos regel helt klar, vedr. opslag i "Jeg har et godt tilbud til dig".
Om det er retfærdigt, fornuftigt eller snyd er en diskussion der har været oppe mange gange og jeg tror ikke Aminoerne nogensinde bliver enige om det :-)
Mikael, hvis du ikke var Plus, så måtte du heller ikke tilbyde at smide tøjet - heller ikke hvis du gjorde det gratis...
plus medlem skal man ikke være for at drive virksomhed i danmark , jeg tror altså ikke på det at jeg ikke måtte drive min strip side uden plus medlem skab
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows