plus medlem skal man ikke være for at drive virksomhed i danmark , jeg tror altså ikke på det at jeg ikke måtte drive min strip side uden plus medlem skab.
Hahaha, nu stopper du sku Mikael - tar du pis på os eller hvad :)
nå men jeg tror forlængere mit plus medlem skab , jeg vil gerne bevare min iværksættere virksomhed , men er der et andet medlem man skal have vis jeg laver min virksomhed om til et apsselskab i stedet, skal jeg så have et udvidet plus medlem skab
iværksættere humor er en iværksættere passion med positive energi strømme
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Amino er som jubii har været de sidste 5 år, den eneste reelle udvikling er hvordan man få sat flere reklamer ind og eller lavet begrænsninger så folk er tvunget til at købe et plus medlemskab. I gamle dage var det køb plus for at støtte amino, nu er det køb plus for at kunne bruge siden på en nogenlunde normal måde :)
Amino er som jubii har været de sidste 5 år, den eneste reelle udvikling er hvordan man få sat flere reklamer ind og eller lavet begrænsninger så folk er tvunget til at købe et plus medlemskab. I gamle dage var det køb plus for at støtte amino, nu er det køb plus for at kunne bruge siden på en nogenlunde normal måde :)
Tror såmænd det er det, nogle vil kalde købmandsskab.
Og lige netop på et iværksætterforum bør vi vel ikke have ondt af dette...?!
Sikken du kan var Brian - du henviser atter til en tråd hvor du nu igen demonstrerer ikke at have læst indholdet - det er ikke godt nok Brian og på kanten af hvad man kan være bekendt - du burde læse den og se hvorfor jeg skriver dette - Det er ikke i Amino ånden det er jeg sikker på!
Du bestrider en ikke uvæsentlig post som moderator og det der er ikke godt for sådan en som dig!
Tråden du henviser til er en stor misforståelse og det er bestemt ikke værdigt at du gør dette!
mvh
john sommer
Hej John,
Jeg har ingen ide om hvad du har gang i, men det er simpelthen for lavt det der - selvfølgelig har jeg læst tråden jeg henviser til - helt ærligt det der er bare ikke seriøst. Nu er jeg, i sagens natur inhabil her så jeg giver ingen sanktioner, men din opførsel er ikke acceptabel.
Netop det at tråden er en misforståelse er hele pointen med min henvisning.
Tror såmænd det er det, nogle vil kalde købmandsskab.
Og lige netop på et iværksætterforum bør vi vel ikke have ondt af dette...?!
Skriver jeg om nogen former for smerte i denne forbindelse? :)
Jeg skal såmænd ikke have noget ind i den tråd lige pt., men har læst tråden om hvorfor og det er fint nok, de skriver jo også at de gerne vil øge omsætningen, men det er sikkert deres interesse nr. 1 og så er det med at stoppe svindel nr 7 eller 8 :) De kunne jo ligeså godt have sat op så man blot skulle have valideret kreditkort, så bliver der hævet 1 øre eller noget man modtager en kode og den skal sættes ind, så slap man med en validering på 1 øre hvis det blot var for sikkerhedensskyld..
igen er det fint de vil tjene penge selv om det ligner mere en penge maskine end det var i starten og det er fint at skifte spor, men derfor ligner det alligevel mere end penge maskine og jeg har ikke ondt af dem der vil eller tjener penge, men bare sig det ærligt, vi skal have penge i kassen - vil du bruge vores service så koster det, det er ikke fordi vi vil stoppe svindel mm.
Sikken du kan var Brian - du henviser atter til en tråd hvor du nu igen demonstrerer ikke at have læst indholdet - det er ikke godt nok Brian og på kanten af hvad man kan være bekendt - du burde læse den og se hvorfor jeg skriver dette - Det er ikke i Amino ånden det er jeg sikker på!
Du bestrider en ikke uvæsentlig post som moderator og det der er ikke godt for sådan en som dig!
Tråden du henviser til er en stor misforståelse og det er bestemt ikke værdigt at du gør dette!
mvh
john sommer
Nu skal du ikke komme for godt igang John, tag den med ro, og jeg mener det seriøst.
Det har Martin Thorborg faktisk heller ikke lagt skjul på, at det var naturligvis også en sidegevinst han ikke havde noget imod!
Læser du overhoved hvad jeg skriver - Jeg skriver selv at det siger han selv, ikke i første indlæg om en grund, men senere i tråden.
Men jeg tror at det var grunden og det fandt folk ud af med det samme, så kan man ligeså godt springe på og sige jep, også var det med svindel bare en "begrænse" skaderne grund.
Og igen er det fint med mig, men jeg har vel lov til at have min mening om det som du har din - vi er ikke enige og da min passer mindre godt for amino, så vil det altid være din der er den rigtige set fra aminos side.
Men det ikke ændre på at samme funktion kunne være lavet helt uden at det kostede et medlemskab derfor må det i min verden være grunden.