Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nypris 299.Kr- på tilbud 70 kr.... Hvordan kan det lade sig gøre...?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!...

Min kone elsker at købe tøj til børnene på nettet....
For tiden er der mange børnetøjs webshops der har lagersalg, så hun brænder desværre kortet af for tiden ;)....

For mig virker det som  om at deres normalpriser på tøj er ufatteligt høje...

Eks : En body til et barn til 299. sælger de til 70 kr på tilbud....Enten får de bare kassen for deres normalpriser , eller også køre de med underskud når de sælger med rabat...Eller?

Forstår ikke tøjbranchen....

Er avancen på børnetøj meget høj, eller ???...

Ps, hvis indlægget er formuleret forkert,, så skriv .. Jeg er jo fra England ;)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:17

Altså jeg er ikke 100% sikker men det lyder somom at de får prisen til at se rigtig god ud...

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 17:31

Der er skyhøje avancer på tøj, så det kan godt være de normalt tager 299,- for et stykke tøj og hvis de sælger den på tilbud til 70,- så er der stadig et dækningsbidrag på den. Ligemeget om det er lavet i Indien eller Kina så koster en T-shirt måske 5-10 kr. for en god kvalitet. Jeg køber foreks. T-shirt hos den lokale erhvervstøjforretning og der giver jeg 32,- +moms pr. stk. Det koster nok ik meget mere at lave en body til et barn på 2 år og det tror jeg også er højt sat.

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Andersen
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 17:37
Et par Levis bukser koster fx 7 dollar at lave i Kina og sælges for 500 kr. Og op efter i Danmark.
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 17:44

Takker for jeres svar! :)... Synes bare tit man læser, at de forskellige danske børnetøjsforhandlere, brokker sig over priserne på fragt... virker ret sært, når nu de faktisk tjener kassen på at sælge deres tøj...

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:45

supertekster:
Et par Levis bukser koster fx 7 dollar at lave i Kina og sælges for 500 kr. Og op efter i Danmark.

Så ligetil er det jo heller ikke: Fragt, lager, markedsføring husleje, løn til ansatte o.s.v.

Men indrømmet. Der kan være nogle hidsige prisforskelle.

Mvh. John.

Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 41
Fra  Effektiv Slankekur Skrevet kl. 18:03

Der kan være mange ting der spiller ind, det kan være udgåede varer, dvs. sidste sæsons varer, som nu ikke kan bruges længere.

Det kan også være "gyngerne og karusellerne", dvs. der er et bevidst tab mens man satser på at de køber noget andet samtidig, derved fordeles dækningsbidraget på et stykke til indkøbspris og et styk med 400% avance, det giver en god forretning alligevel.

God og effektiv slankekur. Tab dig hurtigt 5 kg, god og billig slankemad

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18

Hej :)
Dette er uden for citat og uden yderligere viden men tænkte du nok kunne bruge det :)
Udover hvor tøjet kommer fra har det også noget med mærket at gøre, men en butik i Odense centrum tjener 600% på hvert stykke tøj der sælges (før skat)

Så priserne er skyhøje  ;)
Jeg ville selv mene det er en fin branche at satse på lige nu, folk har få penge (påstår de) og alle skal jo bruge tøj til børnene :), så hop ind i genren hvis du kan få en god leverandør og så bare ellers ha en lille omsætning indtil der kommer mange kunder :)
Så kan du lave noget reklame på siden og opsætte dine forventninger ;) 

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 20:27

Jess Vinsteen:

Hej :)
Dette er uden for citat og uden yderligere viden men tænkte du nok kunne bruge det :)
Udover hvor tøjet kommer fra har det også noget med mærket at gøre, men en butik i Odense centrum tjener 600% på hvert stykke tøj der sælges (før skat)

Så priserne er skyhøje  ;)
Jeg ville selv mene det er en fin branche at satse på lige nu, folk har få penge (påstår de) og alle skal jo bruge tøj til børnene :), så hop ind i genren hvis du kan få en god leverandør og så bare ellers ha en lille omsætning indtil der kommer mange kunder :)
Så kan du lave noget reklame på siden og opsætte dine forventninger ;) 

Hey... Aaaah, Er nu ikke interesseret i at starte sådan noget ;)....

Selvfølgelig, skal der være fortjeneste på det man sælger, men at det er så meget , som det nu er på børnetøj, er jo ret vildt...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28

Det var også bare en idé ;) 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)