Kan det bruges forretningsmæsigt ? --- nej ? det skulle da kun være hvis det er et usædvanligt billigt tilbud.
Det kan nu sagtens bruges forretningsmæssigt, men det kræver, at man sælger services, som mange Aminoer kan benytter. F.eks programmør, designer, SEO guy eller lignende...
Os andre som sælger produkter B2C, vi har det nok lidt mere svært... ;D
jeg tror nu også nogle bruger håndværker , maler og stripper med mere på amino.dk , man skal altid være positive og videre formidle sin viden som iværksættere og den iværksættere passion kan i sidste ende give en bonus
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det hænger naturligvis meget godt sammen med hvor travlt man har i biksen, så der er jo klar synergi mellem hvor meget tid man har til at fedte rundt på amino og passe sit arbejde :)
December slutter ikke før jeg har fået min andesteg.
Ser da ud til man skal til at have mandebillede eller en tegneseriefigur på for at få flere besøgende på profilen
jeg tager altså ikke kjole på for at få et mandebillede på min profil og derved flere besøgene på min profil der sætter jeg grænsen , jeg ligger dog også oppe i cirka top 10 på amino.dk hvem der besøges meget så jeg er da okay med
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows