Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange kigger på din Amino-profil side?

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøver nu heller ikke at være en godt tegn.

Jeg kigger oftest på folks profiler, hvis de opfører sig som dårligt eller jeg synes de er et fjols.

Jeg kigger dog også af andre grunde, som hvis nogen er ualmindelig fornuftig eller de sælger/snakker om ydelser jeg er interesseret i. Jer med høje tal kan jo så håbe på sidste grund Smile

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:36

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:38

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:20

Majbritt Jacobsen:
Måske det kan løses med en kvote af en slags Cool

He he... Nice Yes

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Schneidereit:

Var der for koldt på toppen?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:47
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Emil:
Jeg kigger oftest på folks profiler, hvis de opfører sig som dårligt eller jeg synes de er et fjols.

Hej

Hvorfor kikker du så konstant på min profil???? Embarrassed

Nu går jeg ikke så meget op i om folk kikker på min profil eller ej. For tit er det sådan at når folk kikker på ens profil, så er det fordi at de har gjort sig bemærket på debatten, som andre skriver.
(Ved godt at det lyder som en undskyldning for mit views, men jeg er så heller ikke så aktivamino).

Da jeg ikke er aktiv ret meget andet, her på amino, så kommer besøgende sikkert derfra. Det er ligesom dem der kikker på min hjemmeside. Hvor jeg kan se at de kommer fra amino.

Rent forretnings mæssigt bruger jeg det ikke, og amino, er for mig en form for underholdning. Dog skal det ikke forståes at jeg ikke tager det seriøst, men man kan jo godt have det skægt selvom man lærer en masse.

/Kenneth

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:45

Kenneth:

Emil:

Hej

Hvorfor kikker du så konstant på min profil???? Embarrassed

Nu går jeg ikke så meget op i om folk kikker på min profil eller ej. For tit er det sådan at når folk kikker på ens profil, så er det fordi at de har gjort sig bemærket på debatten, som andre skriver.
(Ved godt at det lyder som en undskyldning for mit views, men jeg er så heller ikke så aktiv på amino).

Da jeg ikke er aktiv ret meget andet, her på amino, så kommer besøgende sikkert derfra. Det er ligesom dem der kikker på min hjemmeside. Hvor jeg kan se at de kommer fra amino.

Rent forretnings mæssigt bruger jeg det ikke, og amino, er for mig en form for underholdning. Dog skal det ikke forståes at jeg ikke tager det seriøst, men man kan jo godt have det skægt selvom man lærer en masse.

/Kenneth

Yes

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:50

Total Profile Views: Nov. 220

Unique Profile Views; Nov. 175

Har ikke tid til "billedbehandling" nu.

Men man kan jo udfor de enkelte profiller på Amino se hvor mange besøg den enkelte profil, har haft de sidste 30 dage.

Denne siger lige nu for mit tilfælde 174 besøg.

Kan det bruges forretningsmæsigt ? --- nej ? det skulle da kun være hvis det er et usædvanligt billigt tilbud.

Amino "morskab" ? - Til forretningsmæssigt sammen hæng  ???? Nej ikke for mit tilfælde.

Det samme resultat for mange andre håndværkere.

Ib

Råd & Mal

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:20

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Kan det bruges forretningsmæsigt ? --- nej ? det skulle da kun være hvis det er et usædvanligt billigt tilbud.

Det kan nu sagtens bruges forretningsmæssigt, men det kræver, at man sælger services, som mange Aminoer kan benytter. F.eks programmør, designer, SEO guy eller lignende...

Os andre som sælger produkter B2C, vi har det nok lidt mere svært... ;D

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)