Det behøver nu heller ikke at være en godt tegn. Jeg kigger oftest på folks profiler, hvis de opfører sig som dårligt eller jeg synes de er et fjols. Jeg kigger dog også af andre grunde, som hvis nogen er ualmindelig fornuftig eller de sælger/snakker om ydelser jeg er interesseret i. Jer med høje tal kan jo så håbe på sidste grund |
Hvor mange kigger på din Amino-profil side?
min svinger også en del imellem lige under 500 til op til 800 md http://www.amino.dk/members/mikaelch/statistics.aspx |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
He he... Nice |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Hej Hvorfor kikker du så konstant på min profil???? Nu går jeg ikke så meget op i om folk kikker på min profil eller ej. For tit er det sådan at når folk kikker på ens profil, så er det fordi at de har gjort sig bemærket på debatten, som andre skriver. Da jeg ikke er aktiv ret meget andet, her på amino, så kommer besøgende sikkert derfra. Det er ligesom dem der kikker på min hjemmeside. Hvor jeg kan se at de kommer fra amino. Rent forretnings mæssigt bruger jeg det ikke, og amino, er for mig en form for underholdning. Dog skal det ikke forståes at jeg ikke tager det seriøst, men man kan jo godt have det skægt selvom man lærer en masse. /Kenneth |
|
Total Profile Views: Nov. 220 Unique Profile Views; Nov. 175 Har ikke tid til "billedbehandling" nu. Men man kan jo udfor de enkelte profiller på Amino se hvor mange besøg den enkelte profil, har haft de sidste 30 dage. Denne siger lige nu for mit tilfælde 174 besøg. Kan det bruges forretningsmæsigt ? --- nej ? det skulle da kun være hvis det er et usædvanligt billigt tilbud. Amino "morskab" ? - Til forretningsmæssigt sammen hæng ???? Nej ikke for mit tilfælde. Det samme resultat for mange andre håndværkere. Ib Råd & Mal |
Det kan nu sagtens bruges forretningsmæssigt, men det kræver, at man sælger services, som mange Aminoer kan benytter. F.eks programmør, designer, SEO guy eller lignende... Os andre som sælger produkter B2C, vi har det nok lidt mere svært... ;D |