Vi har jo alle en profil-side her på Amino, nogle bruger den aktivt og har gjort meget ud af den, mens andre ikke har opdaget værdien af en endnu. Der er faktisk en del der klikker ind på disse profilsider, og derfor kan du med fordel gøre den interressant, så den kan konvertere besøgende til kunder på din webshop/hjemmeside. Her er statistikken for min profilside: Efter der er kommet nye regler mht. signaturlinks, har jeg valgt at sætte et link i min signatur, som henviser direkte til et punkt på min profilside, og det har helt sikkert boostet profil-side-views, men da ændringen er så ny, kan den ikke ses i ovenstående grafik. Nu er jeg jo ikke den mest interessante her på Amino, der er mange der har endnu flere hits på deres profil. Mængden af hits på profilen totalt afhængig af hvor mange aktive indlæg du laver på Amino - det siger jo sig selv, så derfor må jeg jo have været enormt aktiv i september måned. Smid din graf ind, eller fortæl dit gennemsnit, hvis du ikke orker at lave et billede og lægge det op. |
Sådan ser min ud. Svinger rigtig meget, men er nok heller ikke en af de mest spændende personer her på Amino :D