Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træt af krisen? Selvstændig i 2012? (MLM)

Side 1 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

Til alle jer, der drømmer om egen virksomhed, men som mangler idé, kapital, tid, ressourcer osv:

Der findes en forretningsmodel, der kan igangsættes med minimal investering og risiko, uden forudgående kundskaber eller særlig uddannelse og som kan igangsættes sideløbende med job/pension/uddannelse!

Konceptet betegnes af førende internationale forretningsfolk som Donald Trump, Richard Branson, Warren Buffet og Robert Kiyosaki samt Fortune Magazine som det 21. århundredes forretningsmodel, og omsætter idag for +110 milliarder USD årligt.

Forretningsformen er igennem 50 år kendt som MLM (Multi level Marketing), Network Marketing, Team Marketing mm., og kan varmt anbefales.

Her på Amino er vi mange seriøse netværkere, der arbejder med spændende og unikke produkter, som kan guide og vejlede dig der overvejer denne mulighed.

Det vigtigste er, at vælge et selskab med produkter man er begejstret for, og så gør det naturligvis ikke noget hvis målgrupper, produktfordele og indtjeningspotentiale er i top.

Som topearner i MLM gennem 10 år, kan jeg kun anbefale forretningsmodellen, der naturligvis som al anden business forudsætter fokus og seriøs indsats. Til gengæld opnår vi der arbejder med MLM, stadig stigende passive indtægter hen ad vejen, der i ekstrem grad gør, at vi ejer vores eget liv.

Kig i MLM-afsnittet her på Amino, og kontakt een eller flere af de mange dygtige netværkere med spændende produkter og forretningsmulighed.

Husk: Gør som du plejer, og du er sikker på at intet ændrer sig!

Bedste julehilsner til alle gamle, nye og potentielle netværkskolleger Smile

MVM

Tip: Læs mere om MLM på: www.succes-med-mlm.blogspot.com

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

MVM:

Til alle jer, der drømmer om egen virksomhed, men som mangler idé, kapital, tid, ressourcer osv:

Der findes en forretningsmodel, der kan igangsættes med minimal investering og risiko, uden forudgående kundskaber eller særlig uddannelse og som kan igangsættes sideløbende med job/pension/uddannelse!

Du må have mig meget undskyldt men jeg tror ikke på at man kan tjene penge uden at man tid og engergi på det. Uanset hvor ønskværdigt det end er, så kan det ikke lade sig gøre.

Alle MLM forretningsfolk der har tjent store penge har ydet en kæmpemæssig arbejdsindsats og brugt oceaner af tid. Det gælder for dem lige som for alle andre succesrige forretningsfolk. Uden stort forbrug af tid og en stor arbejdsindsats kommer man ingen vegne.

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej Roar

Det kan vi da slet ikke være uenige i, jeg skriver jo netop dette :

"Som topearner i MLM gennem 10 år, kan jeg kun anbefale forretningsmodellen, der naturligvis som al anden business forudsætter fokus og seriøs indsats."

Den største misforståelse vedr. MLM, er netop den, at man automatisk er sikret succes bare man investerer i et forretningscenter. Det er der arbejdet starter.

Jeg gentager: Fokusering og seriøs indsats er en forudsætning for succes, har aldrig hævdet andet!

MVM

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Det kan undre mig, at man som top-earner gennem 10 år vælger, at lade en "hjemmeside" på blogspot.com repræsentere en i professionelt regi.

Nuvel, synes godt om din opfordring - Vi har brug for flere iværksættere i Danmark! Om MLM er vejen at gå, det vil jeg lade den enkelte vurdere :-)

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Min blog er ikke min hjemmeside, den er relativ nystartet og er ment som en løbende inspiration for netværkere og folk der overvejer denne forretningsmodel. Domænenavn er såmænd også købt og skal bare aktiveres.

Er glad for din positive attitude, er helt enig i, at vi ikke kan få for mange iværksættere, uanset om disse er butiksejere, netværkere, håndværkere eller andet :-)

Og ja, enhver må vurdere hvad der passer til temperament og livssituation, naturligvis er MLM ikke for alle, lige så lidt som detailbutik-livet er det :-)

MVM

 

 

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

MVM:

Jeg gentager: Fokusering og seriøs indsats er en forudsætning for succes, har aldrig hævdet andet!

 

Nej ikke hvis man læser dit indlæg ordret. Men og medgivet det er sevlfølgelig et reklamefremstød for MLM du laver, så skinder det som jeg læser det igennem at her er VEJEN til succes.

Mit indlæg var ikke negativt ment, men tænkt som et vigtigt supplement til den tekst du selv havde skrevet.

 

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Becker:
Det kan undre mig, at man som top-earner gennem 10 år vælger, at lade en "hjemmeside" på blogspot.com repræsentere en i professionelt regi.

Det er faktisk meget normalt inden for mlm fordi man skal huske på det er en kopi virksomhed som skal vis andre hvordan man gør. 

Hvis man har en stor opslået hjemmeside tror nye at det er det man skal gøre for at få succes. I mit firma får alle en webshop/hjemmeside og mere behøver man faktisk ikke. At bruge tid på at lave det selv er ikke der man skal have fokus for at få en god forretning. Så kan man købe sig til det men det går jo mod det at det er billigt at starte egen forretning. 

Det at lave en BLOG er jo heller ikke det første man skal gøre, det kan vente til man har overskud i tid samt have noget på hjertet. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Sjovt Big Smile

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Remydk:
Sjovt Big Smile

Sjov bemærkning - !





mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg gider ikke gå ind i MLM diskussionen, men jeg er interesseret over dit statement om at Donald Trump, Richard Branson, Warren Buffet og Robert Kiyosaki har udtalt det "skulle være 21. århundredes forretningsmodel". Kan du ikke lige smide et link/reference hvor de udtaler det? Det lyder ret spændende.

Held og lykke med dit nye site.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 9 (84 indlæg)