Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min kunde er stresset - hvordan hjælper jeg ham bedst

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Det er vel også hvordan man er som menneske? Jeg hjælper da gerne folk gratis, også selvom jeg ikke er direkte venner med dem. Det er en kedelig tindens at alt skal handle om penge

Jep!

Michael

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus:
Tak for Jeres tilbagemeldinger. Jeg har netop været forbi ham og bare det, at nogen tilbyder at hjælpe, har givet ham noget gejst tilbage. Han har netop afskediget den person, som tog energien fra ham.

Yes herfra.. 

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Hansen - MaxiWeb:

Hyr Rolf Høegh et par timer, så han forstår at få smilet tilbage, og forstå hvorfor han driver forretningen :) Det er billigt givet ud :)

Resultatskaber.dk

Hej Jannik

Så lige denne via Google. Tror aldrig jeg så dit venlige indlæg og fik svaret.

Men mange tak for de venllige ord.

Masser af hilsener

Rolf
Resultatskaber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Rolf Høegh:

Hej Jannik

Så lige denne via Google. Tror aldrig jeg så dit venlige indlæg og fik svaret.

Men mange tak for de venllige ord.

Rolf, du er altid en anbefaling værd :-) God weekend.

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen - MaxiWeb:

Rolf, du er altid en anbefaling værd :-) God weekend

Mange tak kære Jannik.
Glæder mig til at hilse på dig.
God weekend.
Hilsen
Rolf

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus:

Hej

Jeg er i den situation, at jeg som ekstern bogholder har en kunde, som er enormt stresset, og jeg vil gerne hjælpe ham. I første omgang har jeg tilbudt ham, at han gratis kan viderestille sin telefon til mig en time om dagen mod at han bruger den time effektivt til at få struktur på sit firma, få ryddet op på skrivebordet, i indbakken og på lageret. Desuden har vi aftalt, at jeg tager mig af hans fakturering fra nu af.

Men hvad kan jeg mere gøre? Han har en medarbejder, som tager utrolig meget fokus fra ham, og vi er blevet enige om, at medarbejderen må ud. Jeg har lavet en to-do liste til ham, så han kan se, hvilke opgaver han bør få styr på for at finde frem til den arbedsglæde, som han havde, da han for 5-6 år siden blev selvstændig.

Er der nogen derude, som har nogle gode råd til mig, som jeg kan give videre?

Michael

Det lyder underligt og for nogen provokerende, men stress er og bliver nu en gang folks eget valg. Vil man lade sig stresse eller ej?

Folk skal kunne sige nej og folk skal kunne slukke telefonen. Men få gør det Og selv om man har 1000 ting om ørende, er det ikke nogen grund til at lade sig stresse. Stress er et valg - hvis man er bevidst. 

Det bedste råd man kan give folk der er stresset, er at sige at de SKAL sørge for at få en god og lang søvn hver nat. Hvis ikke kroppen bliver restitueret hver nat, bliver stress til fysiske sygsomme.

Men husk, vi kan kun hjælpe folk der vil have hjælp. Det hjælper ikke at du passer hans telefon, hvis han så bruger den ekstra tid til at sige ja til flere opgaver.

Held og lykke med at hjælpe din kunde/ven.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Tak for dit meget "overskudsagtige" svar... Stress er ikke noget, man altid selv er herre over. Der kan opstå perioder eller situationer, hvor man bliver presset og før man har set sig om, står man i en situation, som man ikke kan overskue. Det er alt for nemt bare at sige, at det er folk selv skyld i.

Michael

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus:

Tak for dit meget "overskudsagtige" svar... Stress er ikke noget, man altid selv er herre over. Der kan opstå perioder eller situationer, hvor man bliver presset og før man har set sig om, står man i en situation, som man ikke kan overskue. Det er alt for nemt bare at sige, at det er folk selv skyld i.

Hvis ikke man selv er ansvarlig over for sit eget sind og sine egne tanker - hvem er så? :-)

Jeg ved godt vi lever i et samfund hvor man altid prøver at give gruppen "skylden". Men det er et stor "bjørnetjeneste" at give andre ansvaret for ens sind.

:-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

stresse kan det komme af mange ting 

man kender ikke fremtiden

usikkerhed råd husleje 

familie problemer 

i sær iværksættere de skal jo tit i opstarte fasen have styr på en masse ting regnskab , vare , hjemmeside ,kontor , kontrakter med mere .

det er super du udviser den iværksættere ånd og overskud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Lauge:

Fokus:

Tak for dit meget "overskudsagtige" svar... Stress er ikke noget, man altid selv er herre over. Der kan opstå perioder eller situationer, hvor man bliver presset og før man har set sig om, står man i en situation, som man ikke kan overskue. Det er alt for nemt bare at sige, at det er folk selv skyld i.

Hvis ikke man selv er ansvarlig over for sit eget sind og sine egne tanker - hvem er så? :-)

Jeg ved godt vi lever i et samfund hvor man altid prøver at give gruppen "skylden". Men det er et stor "bjørnetjeneste" at give andre ansvaret for ens sind.

:-)

Jeg kan forstå, at du aldrig har været i en situation, hvor du har været stresset, så godt for dig.

Det har jeg været, hvorfor jeg valgte at sige fra - efter alt for lang tid og uden selv at kunne se, at jeg nærmede mig afgrunden - hvis ikke jeg havde haft venner og familie omkring mig, havde jeg ikke opdaget det, før det var for sent, og jeg havde ikke haft det overskud og den livskvalitet som jeg har idag. Kunne jeg ikke selv tage vare på mig selv og mit sind? Tja, det kunne jeg jo nok, hvis jeg havde lagt mærke til signalerne, men det gjorde jeg ikke, hvilket tror jeg er meget typisk. Der er ikke overskud til at kigge på sig selv.

Jeg gider ikke komme med en lang udredning, men synes, at du er lige lovlig arrogant i dine kommentarer.

Michael

 

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)