Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min kunde er stresset - hvordan hjælper jeg ham bedst

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus:

Sila:

"Hvorfor denne interesse i din kunde?"  godt spørgsmål! Confused

og hvorfor må han viderestille sin tel gratis til dig? 

for mig lyder det som at du være bedre velegnet at har styr på alt end ham????

vil du ikke har kunde de klare deres virksomhed selv? 

"hvilke opgaver han bør få styr på for at finde frem til den arbedsglæde, som han havde, da han for 5-6 år siden blev selvstændig."

stor opgave -det vil siger at du er sikker at du kende grunden?

og hvis du vil hjælpe ham så meget - det er osgå værdifuld og det skal han betale - bare min mening...

I er sgu' rimelig kolde og kyniske herinde i dag "My Fellow Aminoes".

Sad og tænkte det samme ..

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 11:45

Ja må sku give dig ret, at folk er kolde og kyniske i denne tråd

Men jeg syntes det er rigtig flot af dig, at du vil hjælpe det kunne de andre måske lære noget af.

Men det er svært at sige, hvad du kan gøre og ja to do lister kan have modsat effekt.

Men har I et venskab, så spørg ham hvad du kan gøre for at hjælpe ham af med det stress, for som en skriver så kommer stress normalt ikke af at have travlt, det er mere det man ikke når.

Snak stille og roligt med ham omkring det, så løser det sig nok. Og ja er der en medarbejder som laver "ballade" så af med ham/hende for der går SÅ mange andre der sikkert vil vil give en arm for dette job.

Gid jeg havde en bogholder som dig, der vil hjælpe også selvom det ikke handler om profit ;-) 

Det er god kampånd ;-) 

God jul ;-) 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:48

Giv ham noget aflastning mens du hjälper ham med att få struktur på sin virksomhed.

Det nytter ikke som andre også siger at bare give en to-do liste,  man skal også være aktiv.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:50

Fokus:
Der er absolut ikke tale om kold business

Det er jeg godt klar over.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:03

I can help him :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:19

det skal jeg viser til mine kolleger at jeg er rimelig kolde og kyniske ! de tro dem aldrig - alle siger at jeg er for sociale....

men det var ikke min vilje at være kold - undskyld!

MEN:  jeg kende en - han har depressioner og han har, og  sættet stadig væk min man under press med sættninger som: ja, men vi er dog venner!!! etc. etc.

nu, efter flere år, det har begyndt still og rolig, set vores hverdag så ud: han ringer, også om aften, nat, jul etc. - og min man springer! den "ven" siger altid: men jeg bruger din hjælp (det drejer sig altid om arbejd)

og min man kan ikke siger nej, fordi han er hans ven ;)

så vil jeg bare siger: pass godt på dine grænser og grænserne fra din familie

og undskylde fejler, jeg er svejtser og ikke så godt i dansk sprog - men det kommer :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hyr Rolf Høegh et par timer, så han forstår at få smilet tilbage, og forstå hvorfor han driver forretningen :) Det er billigt givet ud :)

Resultatskaber.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sila:

ok - venskab er en anden thema

Det er vel også hvordan man er som menneske? Jeg hjælper da gerne folk gratis, også selvom jeg ikke er direkte venner med dem. Det er en kedelig tindens at alt skal handle om penge

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tak for Jeres tilbagemeldinger. Jeg har netop været forbi ham og bare det, at nogen tilbyder at hjælpe, har givet ham noget gejst tilbage. Han har netop afskediget den person, som tog energien fra ham.

To-do listen blev vi enige om at holde os til - men i det tempo, som passer ham - til gengæld skal jeg komme forbi hver uge nu, så vi kan tage en snak om, hvad der er sket den forløbne uge og hvor han står henne nu. Bare at snakke om det og have en sparringspartner sætter han stor pris på.

Nogle gange kræver det ikke alverden at hjælpe - det er ikke engang sikkert, at hans telefon ringer i det tidsrum, hvor jeg er på - men det giver ham en fast opgave i den time, som han kan fokusere på.

Endnu engang tak.

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:53

Henrik Nielsen:

Det er vel også hvordan man er som menneske? Jeg hjælper da gerne folk gratis, også selvom jeg ikke er direkte venner med dem. Det er en kedelig tindens at alt skal handle om penge

Jep!

Michael

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)