Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tip: Nyt logo for $5 via fiverr.com

Side 1 ud af 11 (106 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 09:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vil gerne tippe om denne gode service fra http://fiverr.com/designinc , hvor jeg fik nedenstående 5 forslag til nyt logo for min webshop www.jivana.dk med økologisk kosmetik og makeup.

Ikke alle forslag var lige gode, men til 5$ var det rent røverkøb - syntes selv der er en klar vinder, men er nysggerig på hvad andre ville vælge - så post gerne  hvilke #logo du syntes er bedst.

Plus - ikke mindst, besøg http://fiverr.com/designinc hvis du har brug for et par logo forslag

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 09:44 | Låst

Det er lidt fantastisk!
Har selv gjort brug af den service et par gange. Godt nok ikke lige fra ham gutten der, men jeg har også været super tilfreds. Man kan jo næsten ikke være andet for 28 kroner? ;-)

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:57 | Låst

Kim Hjortholm:

Vil gerne tippe om denne gode service fra http://fiverr.com/designinc , hvor jeg fik nedenstående 5 forslag til nyt logo for min webshop www.jivana.dk med økologisk kosmetik og makeup.

Ikke alle forslag var lige gode, men til 5$ var det rent røverkøb - syntes selv der er en klar vinder, men er nysggerig på hvad andre ville vælge - så post gerne  hvilke #logo du syntes er bedst.

Plus - ikke mindst, besøg http://fiverr.com/designinc hvis du har brug for et par logo forslag

Nr. 4 er fedt som tag til produkter eller som lille infovedhæng...

Køb ren argan olie her

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:11 | Låst

Personligt synes jeg nummer 5.. Og alligevel er den ikke særlig unik der der findes en utal af navne med netop de blade.

De andre logoer siger mig ikke så meget igen.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:33 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spørg dine kunder og lav evt. en konkurrence ud af det? På den måde får du din målgruppes meninger og ikke os andre, som måske rammer uden for din målgruppe.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Fra  Jivana Skrevet kl. 10:59 | Låst

Dennis Drejer (WooX):
Spørg dine kunder og lav evt. en konkurrence ud af det? På den måde får du din målgruppes meninger og ikke os andre, som måske rammer uden for din målgruppe.

Nah - har faktisk valgt - så spørgsmålet om logo  er mest nysgerrighed .... primære formål med post var at dele tippet og gerne formidle lidt ekstra kunder til http://fiverr.com/designinc/create-4-original-vectorized-logos-logo-for-your-company.

Valget er iøvrigt #3, udermærker sig til ved at fremhæve URL, vil fungere ok både på facebook, website og ved print - er rimelig tydelig selv når det er skaleret ned.

I #1 er i og v mudret for meget sammen i URL, #2 ligner en barnetegning, #4 for stor  farvevarition i url, font spinkel og jordlogo synes jeg ikke helt fungerer - så valget fra mellem #3 og #5, hvor #3 havde mere energi/dynamik i sig hvilket matcher betydningen af jivana, der betyder "liv" på Sanskrit, tydelig url og farvekomposition matcher website perfekt ... så valget af nyt logo tog under 2 min.

Alle logo er et første bud, for 5$ ekstra er det  muligt at få en revision - men #3 tror jeg kommer til at fungere fint.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:03 | Låst

Fiverr er fantastisk.

Jeg har selv fået lavet et par logoer derinde...

Til prisen bliver det ikke meget bedre!

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:07 | Låst

Rasmus Lindgren:

Fiverr er fantastisk.

Jeg har selv fået lavet et par logoer derinde...

Til prisen bliver det ikke meget bedre!

Jeg kunne ikke være mere enig. Mange af mine sider har også logo fra Fiverr. Jeg plejer at bruge ham her: Design great logo for $5. Han har blandt andet skabt de to her:

DeepFocus Logo

Jeg plejer også at få 3-4 stykker at vælge imellem, og han vedsender gerne .psd filen. Super flink gut. :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:44 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Hjortholm:
Valget er iøvrigt #3,

Er det kun mig der tænker på fjolletobak når de ser nr 3?? Wink

Fiverr er også godt til andre ting  - jg har fx fået lavet denne karikatur til "Den Skaldet Fotograf" for 5usd:

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Fra  Jivana Skrevet kl. 13:52 | Låst

WideEyes.dk & AAimport.dk:
Er det kun mig der tænker på fjolletobak når de ser nr 3?? Wink

nej, har  fået samme kommentar fra min private sphere .... og en vis lighed er der Big Smile

Side 1 ud af 11 (106 indlæg)