Bliver nød til at svar Frank og andre.
Når man sætter en pris i DK for et stykke arbejde, er den sat ud fra de udgifter som skal dækkes førend der er et overskud, derfor er pris på grafisk arbejde i DK også en tand op i forhold til de site i her sætter link på.
Men men ….
Er det ikke pivet når de samme mennesker piver over, at nu kommer KODA andet og andre organisationer efter ”jer”, når der bruges ”ulovligt” grafik i forbindelse med ” at tjene penge på de ydelser som I har som forretning”og samtid tudes der … ohh nu er mine billeder blevet kopieret og min tekst er stjålet igen .. har i tænk på, om de programmer der bruges til at redigerer jeres billeder, lavet et logo og eller redigeret en video m.m, egentlig er blevet betalt og derfor kan bruges i prof øjemed ???
Hvis ikke, er det så okay at bruge sine billeder og grafik på sin hjemmeside??
Lad os få en diskussion omkring dette emne, da jeg tit ser henvisninger til site som I linker til her, men i snakker aldrig om lovligheden af at bruge det færdige arbejde efterfølgende og hvordan har i sikret jer, at i kan bruge det lovligt efter betaling ??
Har i undersøgt om i egentlig må bruge det i betaler for ???
Hvis ikke, så er $5 jo alt for dyr vil jeg sige? Det bliver jo ikke lovligt bare fordi I tænker, det er jo ikke mig som har lavet det, men brugsretten til det grafiske arbejde kan jo kun videregives fra de folk som lovligt har lovlige programmer at arbejde med.