Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tip: Nyt logo for $5 via fiverr.com

Side 3 ud af 11 (106 indlæg)
Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 23:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Det er rigtigt. Fiverr er en rigtig fed service.

Man får hvad man betaler for - Derudover kan man også være heldig, så man finder det perfekte logo, og derved sparer en del penge, end hvis man kontaktede en "rigtig" designer.

Jeg kan helt klart anbefale Fiverr.

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 23:33 | Låst

Kim Hjortholm:
så post gerne  hvilke #logo du syntes er bedst.

Nå 3 er også mit valg :-) Og ja fiveer er helt fantastisk den slags opgaver, omvendt er det lidt tragisk af mange grafikere herinde lever af af designe logoer for flere hundrede kroner, kan godt forstå hvis de ikke altid har noget at lave.

Fik i øvrigt lavet denne video for 5$ (nok mest for sjovt)

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 05:02 | Låst

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 12:20 | Låst

Ville også vælge #3, helt klart. 

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 12:37 | Låst

Jeg har ikke brugt fiverr så meget igen. Men kunne da godt være det burde bruges noget mere :D

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 12:46 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Bliver nød til at svar Frank og andre.

Når man sætter en pris i DK for et stykke arbejde, er den sat ud fra de udgifter som skal dækkes førend der er et overskud, derfor er pris på grafisk arbejde i DK også en tand op i forhold til de site i her sætter link på.

Men men ….

Er det ikke pivet når de samme mennesker piver over, at nu kommer KODA andet og andre organisationer efter ”jer”, når der bruges ”ulovligt” grafik i forbindelse med ” at tjene penge på de ydelser som I har som forretning”og samtid tudes der … ohh nu er mine billeder blevet kopieret og min tekst er stjålet igen .. har i tænk på, om de programmer der bruges til at redigerer jeres billeder, lavet et logo og eller redigeret en video m.m, egentlig er blevet betalt og derfor kan bruges i prof øjemed ???
Hvis ikke, er det så okay at bruge sine billeder og grafik på sin hjemmeside??

Lad os få en diskussion omkring dette emne, da jeg tit ser henvisninger til site som I linker til her, men i snakker aldrig om lovligheden af at bruge det færdige arbejde efterfølgende og hvordan har i sikret jer, at i kan bruge det lovligt efter betaling ??

Har i undersøgt om i egentlig må bruge det i betaler for ???
Hvis ikke, så er $5 jo alt for dyr vil jeg sige? Det bliver jo ikke lovligt bare fordi I tænker, det er jo ikke mig som har lavet det, men brugsretten til det grafiske arbejde kan jo kun videregives fra de folk som lovligt  har lovlige programmer at arbejde med.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 13:00 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Juul.

Jeg må sige at jeg ikke har nogen garanti for at dem jeg har hyret til at lave et stykke grafisk arbejde, bruger en lovlig udgave af Photoshop eller ej. Hvis jeg hyrer dig til det har jeg så en garanti for at du bruger lovlig software ?

I øvrigt er jeg personlig ligeglad med om den software han bruger er er lovlig eller ej, det påhviler ikke mit ansvar, det må stå for hans egen regning, jeg har betale for et stykke arbejde og bliver varen leveret er jeg tilfreds. Jeg har da ikke tid og resurcer til at undersøge om alle mine leverandører bruger lovlig produkter eller ej.

Når jeg går i netto og køber et par sokker til 10 kr så må jeg være ærlig og tilstå at jeg ikke undersøger om der er syet at indiske underbetalte børn der arbejder 14 timer om dagen til 0,50 øre og en skål vand. Ja vi er enige om at det er forfærdeligt og skulle forbydes, men jeg kan desværre ikke redde verden.

Du kan komme med mange fine argumenter hvorfor man skal bruge en professionel grafisk designer og betale flere hundrede kroner for en opgave jeg kan betale 5$ for på fiveer, hvis jeg en dag får en brev fra en advokat om at jeg har overtrådt nogle rettigheder forbi jeg bruger et banner eller logo der overtræder nogle andres rettigheder, så vil jeg omgående fjerne det med det samme, så er den sag lukket og jeg betaler blot 5$ for et nyt.

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08 | Låst

Frank Rasmussen:
hvis jeg en dag får en brev fra en advokat om at jeg har overtrådt nogle rettigheder forbi jeg bruger et banner eller logo der overtræder nogle andres rettigheder, så vil jeg omgående fjerne det med det samme, så er den sag lukket

Det kan du håbe på - men ikke regne med ...

Du kan ligeså godt få en faktura på uretmæssig brug af grafik/billede - den kan du så tage med din leverandør, men det behøver ikke lukke sagen.

MVH

Thomas

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 13:23 | Låst

Hej Frank

Du er forket på den, du har ansvaret for at det grafiske arbejde der bruges også er lovligt at mangfoldiggøre, der findes ikke en hovsa § som siger, ups det vidste jeg ikke noget om. Derfor får man jo en licensbevis fra Adobe, det kan du altid spørge om at få forvist, så har du da udføret en handling som giver bedre mulighed for at lave en kontrol på licensbetalt software.

Det er ikke nok at fjerne sit arbejde, du skal måske læse lidt om hvilke beløb str. der indgår hvis "uheldet" er ude.

jeg vil sige at jeg er ligeglad med hvem som får lavet arbejde og hvem som bruger ulovligt software, men der er en hvis mangel på oplysning når der bliver linket til diverse site, men der er aldrig nogen som spørger til "lovlighed " lydighed" til disse site, derfor syntes jeg det vil være en okay at bruge lidt tid på disse spørgsmål.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Juul:
Derfor får man jo en licensbevis fra Adobe, det kan du altid spørge om at få forvist, så har du da udføret en handling som giver bedre mulighed for at lave en kontrol på licensbetalt software

Nu har jeg ikke kigget grundigt efter i min Adobe kassette, men jeg synes ikke, jeg har fået et "licens-bevis" - jeg har fået et licensnummer til min softwarepakke, men det er på ingen måde noget jeg vil fremvise til "tilfældige" mennesker der spørger. Jeg må vist lige kigge efter et licensbevis, når jeg kommer på arbejde i morgen.

Og i øvrigt så tror jeg sagtens du for $5 kan få lavet et "licensbevis" på Fiverr, som kan fremvises til dem der spørger (som jo ikke har nogen idé om, hvordan sådan et bevis skal se ud).

MVH

Thomas

Side 3 ud af 11 (106 indlæg)