Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tip: Nyt logo for $5 via fiverr.com

Side 11 ud af 11 (106 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået en klage fordi at tråden er begyndt at ligne noget personfnidder, og efterhånden er ret så langt væk fra trådstarters emne ang. hans logoer.

Jeg foreslår at vi lægger alt det fnidder bag os, holder os til topic, eller starter en ny tråd, hvor emnet omhandler hjemmesiden Fiverr.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 23:03 | Låst

Rasmus Lindgren:
Helt fint... Bare du husker at spørger Netto manden om landmanden har stjålet den ko mælken kommer fra også

Rasmus jeg kan ikke se hvor din bemærkning skal rammer?

Vil det ikke være lidt usmart hvis en virksomhed måtte ændre sit logo, pga. "overlap" over et såkaldt eftertegning af andres logo. ( det kan komme til at koste kassen)
jeg siger jo ikke noget om kvaliteten i arbejdet til $5 er dårligt arbejde, men at man for $5 grafisk arbejde burde sige til sig selv, om jeg som kunde faktisk får en brugsret til det grafiske arbejde jeg har betalt for.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 23:16 | Låst

Rasmus Lindgren:
Come on.... Jeg har en Filippiner med en bachelorgrad, 2 års erhvervserfaring på lønningslisten. Jeg betaler ham 300$ om måneden for 40 timers arbejdsuger. Og han er væsentligt gladere end mange andre folk i IT branchen som jeg har mødt.

Det er da lige meget hvor mange penge du betaler om det er $300 eller $4 så skal det arbejde der udføres jo være med en lovlig licens.
Det er jo netop den vinkel jeg vil ind på, at man for $5 grafisk arbejde løber en stor risiko for at man efterfølgende ikke har en brugsret på det arbejde som er udført.

Du kan jo ikke sige, jeg har en billig medarbejder i Filippinerne, hvis det arbejde der udføres ikke indeholder en brugsret på det udførte arbejde efterfølgende.

Rasmus det er jo ikke at det er billig, men om det er lovligt. Etik og moral er dit ansvarsområde som virksomhedsejer.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 23:23 | Låst

Rune Gjersvik:
Vi har fået en klage fordi at tråden er begyndt at ligne noget personfnidder, og efterhånden er ret så langt væk fra trådstarters emne ang. hans logoer.

Jeg foreslår at vi lægger alt det fnidder bag os, holder os til topic, eller starter en ny tråd, hvor emnet omhandler hjemmesiden Fiverr.

tak (her fra trådstarter) - syntes også det begyndte at ligne lidt for ukonstruktiv diskussion.

Mit ærinde fra oprindelig blot at henlede opmærksomheden på Fiverr som mulighed.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:21 | Låst

Juul:

Det er da lige meget hvor mange penge du betaler om det er $300 eller $4 så skal det arbejde der udføres jo være med en lovlig licens.
Det er jo netop den vinkel jeg vil ind på, at man for $5 grafisk arbejde løber en stor risiko for at man efterfølgende ikke har en brugsret på det arbejde som er udført.

Du kan jo ikke sige, jeg har en billig medarbejder i Filippinerne, hvis det arbejde der udføres ikke indeholder en brugsret på det udførte arbejde efterfølgende.

Jeg kan ikke helt se formålet fra din side om at diskuttere noget som er dødsfødt fra starten af, da din mission eller dine tanker ingen relevans har i forhold til f.eks. Danmarks fortolkning af ophavsret.

Ingen software producent vil nogensinde kunne kræve at du som virksomhedsejer skal stoppe med at anvende et logo fordi det er kreeret v.hj.a. et piratkopieret stykke software.

Og umiskendeligt blander du tingene sammen. En ophavsret til et stykke software og en overdraget brugsret af f.eks. logo har intet med hinanden at gøre.

Din mission er forgæves, og du vil få mere ud af at sælge julemærker på Hovedbanegården, end at spilde din tid på at blande tingene sammen her.

Og i øvrigt er mange af de regler der er skrevet fra softwareleverandørerne rent varmluft i forhold til dansk lovgivning, og er kun gældende i juridiske banarepublikker som USA.

Køb ren argan olie her

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 01:46 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Visse personer forstår ikke en pæn hentydning, selv trådstarter mener at det nu er gået for vidt, og nu låser jeg tråden.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 11 ud af 11 (106 indlæg)