Jeg var en af dem, der skrev som en af de 10 første. Da jeg læste overskriften troede jeg også at det var et gratis design. Dog var jeg ikke i tvivl, da jeg læste det første indlæg. Og det gør man vel, hvis man gør brug af et tilbud som dette. Overskriften var måske uheldigt valgt, men ikke noget der kan hidse mig op.
Jeg er ikke helt sikker på, hvor i/du synes det useriøse er. Var det overskriften eller tilbuddet? Vi kan vel godt blive enige om at tilbudet om et designforslag gratis er rigtig godt? Jeg har intet problem med HTML/CSS og PHP samt meget simpelt design. For en som mig er et udkast derfor fantastisk, da det kan give mig inspiration. Hvis det er godt nok kan jeg evt. købe det. Det skal siges, at jeg selv meldte fra med det samme, da jeg fandt en anden løsning på det design jeg havde i tankerne. Dette er ikke trådstarters fejl. Mit indtryk var umiddelbart godt. Der har været svar på email med det samme, og de ville tage et hele over telefon. Vi nåede dog som sagt ikke så langt, da jeg selv meldte fra. Jeg ser ikke de store problemer i tilbuddet. |
Heidi:Som regel er udkast og tilbud gratis, mindes ihvertfald ikke, at jeg har givet eller modtaget tilbud før, hvor det har kostet noget.
Hvis dette er sandt er jeg dog dårlig til at vælge grafikkere. Hvis man skal have et designforslag uforpligtende lavet ud fra en samtale, så ville jeg forvente at betale for det.
Jeg ville i hvert fald på ingen måde forvente at grafikkere lytter til mine behov, laver et design, hvorefter jeg blot må bruge det til at blive inspireret.