Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få et gratis udkast til webdesign til hjemmeside

Side 6 ud af 10 (93 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Kære Aminoer hvis I ikke kan se der er noget glat i, at love et professionelt gratis webdesign kvit og frit.

For derefter at lave dette om til at gælde kun et udkast.

Jeg var en af dem, der skrev som en af de 10 første. Da jeg læste overskriften troede jeg også at det var et gratis design. Dog var jeg ikke i tvivl, da jeg læste det første indlæg. Og det gør man vel, hvis man gør brug af et tilbud som dette. Overskriften var måske uheldigt valgt, men ikke noget der kan hidse mig op.

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Det kan vel også bliver for ”billigt” også på Amino. Ja det er korrekt, at der er masser af useriøse ”tilbud” på Amino. Dette her er ikke det eneste ene.

Men jeg venter spændt på trådstarters fortælling.  Han må trods alt have en mening med tråden.

Jeg er ikke helt sikker på, hvor i/du synes det useriøse er. Var det overskriften eller tilbuddet? Vi kan vel godt blive enige om at tilbudet om et designforslag gratis er rigtig godt? Jeg har intet problem med HTML/CSS og PHP samt meget simpelt design. For en som mig er et udkast derfor fantastisk, da det kan give mig inspiration. Hvis det er godt nok kan jeg evt. købe det.

Det skal siges, at jeg selv meldte fra med det samme, da jeg fandt en anden løsning på det design jeg havde i tankerne. Dette er ikke trådstarters fejl.

Mit indtryk var umiddelbart godt. Der har været svar på email med det samme, og de ville tage et hele over telefon. Vi nåede dog som sagt ikke så langt, da jeg selv meldte fra.

Jeg ser ikke de store problemer i tilbuddet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 19:17

Heidi:
Som regel er udkast og tilbud gratis, mindes ihvertfald ikke, at jeg har givet eller modtaget tilbud før, hvor det har kostet noget.

Hvis dette er sandt er jeg dog dårlig til at vælge grafikkere. Hvis man skal have et designforslag uforpligtende lavet ud fra en samtale, så ville jeg forvente at betale for det. 

Jeg ville i hvert fald på ingen måde forvente at grafikkere lytter til mine behov, laver et design, hvorefter jeg blot må bruge det til at blive inspireret. Smile

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 19:27

Læs venligst hvad jeg skriver Smile Det første i det qoute, du har valgt starter med "Som regel er et udkast..."

Jeg har aldrig benyttet mig af grafikere og kender ikke deres fremgangs metode. Jeg ved bare, at der stod kvit og frit i overskriften og for mig og mange andre betyder det gratis. Jeg skrev også til dem blandt de 10 første og takkede også nej med det samme.

Formuleringen i den oprindelige overskrift var ikke optimal og så er den ikke længere. Vi laver alle fejl og de gør os forhåbentlig bedre i fremtiden.

Emil:

Heidi:
Som regel er udkast og tilbud gratis, mindes ihvertfald ikke, at jeg har givet eller modtaget tilbud før, hvor det har kostet noget.

Hvis dette er sandt er jeg dog dårlig til at vælge grafikkere. Hvis man skal have et designforslag uforpligtende lavet ud fra en samtale, så ville jeg forvente at betale for det. 

Jeg ville i hvert fald på ingen måde forvente at grafikkere lytter til mine behov, laver et design, hvorefter jeg blot må bruge det til at blive inspireret. Smile

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:37

Hej Emil,

Jeg har forstået Ib at du har rettet i trådens overskrift men jeg kan stadig ikke se det store problem - og Emil der har taget imod tilbuddet kan så heller ikke rigtigt se hvor du vil hen med alt dette virvar af indlæg!

Jeg synes du får det til at lyde som om det er snyd og humbuk ...... Hvorfor lukker du så ikke bare
tråden ? 

Begrundelse der er for mange der har misforstået tilbuddet!

Emil:
Jeg var en af dem, der skrev som en af de 10 første. Da jeg læste overskriften troede jeg også at det var et gratis design. Dog var jeg ikke i tvivl, da jeg læste det første indlæg. Og det gør man vel, hvis man gør brug af et tilbud som dette. Overskriften var måske uheldigt valgt, men ikke noget der kan hidse mig op.

Husk nu Ib det er begyndere ud i Iværksætter og Network Marketing der er her og der skal vel være plads til at slå en skæv og lære deraf ikke?  StarStarStarStarStarStar

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 19:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Heidi:
Læs venligst hvad jeg skriver Smile Det første i det qoute, du har valgt starter med "Som regel er et udkast..."

Jeg er ikke sikker på, hvad du mener. Jeg læser, hvad du skriver.

Min pointe er blot, at jeg synes tilbuddet er fint. Med det jeg har citeret fra dig giver du udtryk for, at det han tilbyder burde være gratis normalt, og derved er et dårligt tilbud.

Jeg kan være enig i overskriften var uheldigt. Jeg forstår bare ikke, at der er så mange indlæg, der er negative. I får det til at lyde som om, at han er en svindler. Selv med overskriften, så forstår jeg ikke, hvordan man kan blive narret. Man kommer under alle omstændigheder ikke til at miste noget, og indlægget beskrev tydeligt, at der var tale om et designforslag, som man enten kunne købe eller blot bruge til inspiration. 

Jeg forstår som sagt godt kritikken af overskriften. Men jeg forstår ikke, at folk begynder at snakke om svindel og dårlige tilbud medmindre der ligger andet bag, som jeg har overset. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kim Thrane:

salg@marketing-manager.dk et gratis professionelt webdesign forslag til hjemmeside.

Nu er det jo sjælent at jeg forsvare konkurrenterne... Men prøv lige at læse "Forslag"... Hvordan kan det misforståes?

Vi tilbyder da det samme, og så med forslaget, medsender vi et tilbud for at gøre design forslaget til virkelighed.

Så prøv lige at læse mere med:

Kim Thrane:

Du får:
Tilknyttet en projektleder der spørger ind til dine ønsker og behov.
Du får et flot og professionelt design oplæg.
kvit og frit.

Beskriver det ikke produktet ret godt? Bemærk "design oplæg"!!

:-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:27

john sommer:

Hej Emil,

Jeg har forstået Ib at du har rettet i trådens overskrift

NoNej John du har ikke forstået. Det er ikke Emil der har rettet i overskriften men mig.

Ib Abildgaard, RÅD & MAL
Fra RÅD & MAL
Skrevet:12-20-2011 18:49

Se dine karakterer

Se nu her kære venner hvad overskriften var den 17. december 2011

WinkJohn og andre gør jeg den ulejlighed og se overskriften nu.

I det hele taget en god ide og læse tråden før man svarer. Følgende er jo dermed med til  at skabe yderligere.

Nu håber jeg den efterhånden er feset ind, og Heidi har jo fuldkommen ret i at dert stod "kvit og frit". Se lige opover.

Ib Abildgaard

Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:39

Jeg har en ny og spændende ide. Det er en ide jeg tror på, men jeg er uerfaren og ville med glæde kunne gøre brug af jeres tilbud.

Skriv hvis i har lyst til: Holm83@msn.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Hansen - MaxiWeb:
Men prøv lige at læse "Forslag"... Hvordan kan det misforståes?

Tak for at bringe noget fornuft tilbage i tråden. Et tilbud skal naturligvis læses i sin helhed og trods en mindre heldig overskrift lades man ikke i tvivl om, hvad tilbudet reelt består af.

Der er nok ikke mange af os som kan sige sig fra forat bruge  meningsløse  floskler i markedsføringen om det så er ord som eksempelvis "alle har råd til at få lavet malerarbejde af os" og "købe billig maling". 

Der er naturligvis forskel på en "ældre" malermesters erfaringer og unge mennesker i deres opstart.  En erfaring som den "ældre" bør bruge til at komme videre i stedet for at dvæle ved en mindre ubetydelig  detalje.

/Henrik

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:11

Hr. Henrik !

Du aner intet om mine erfaringer m.m.

Det var måske dig der engang var Moderator på Amino, og ”pludselig” forsvandt ?

Det var ihvertfalt dig der var alene om at give mig 1 stjerne for denne http://www.amino.dk/forums/t/146393.aspx?PageIndex=3&#988183

Men til din sorg blev din straffe ekspedion opvejet af andre 7 der gav 5 stjerner.

Du prækkede ellers engang Amino ånd. ? Men nu skal man altså også finde jeg i uforskammetheder når men påpeger noget uhensigtsmæssigt.

Der er ikke tale om en mindre fejl men en bevist handling. Jeg har kendskab til firmaet Marketing-Manager.

Kender du firmaets alder ?

Men mange kunne også forsvare Henrik Bruhn stand m.m.

De reklame slogans du hentyder til benyttet ikke af mig, så vær venlig og lad være med at skyde mig noget i skoende, og dine injurierende bemærkninger.  

http://www.amino.dk/forums/t/146393.aspx?PageIndex=3&#988183

Side 6 ud af 10 (93 indlæg)