Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antipiratgruppen får ung mand (Amino bruger) anholdt på grund af 1000 stk musik numrer

Side 11 ud af 25 (246 indlæg)
Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Jeg er nu mest forundret over at en jurastuderende ikke ved hvordan en strafudmåling finder sted, og hvordan han ganske nemt selv kunne have fundet ud af hvor niveauet for hans straf vil ende.  

Politibetjente er ansatte, og som sådan har betjentene forskellige reglementer omkring deres uniformering og hverken pistoler eller knipler er "statements" - lige så lidt som sikkerhedssko på en flyttemand angiver at han agter at tabe dine flyttekasser.

Hvorfor skulle betjentene fjerne harddisken? Der er jo overhovedet ingen grund til at betjente skal have kurser i hvordan en computer skilles ad, eller hvordan en harddisk fungerer. Politibetjentenes opgave er at sikre bevismateriale, og computeren er "gerningsstedet" - så svært kan det ikke være at forstå.

Udra blogindlægget fornemmer jeg klart at Halfdan vil se sig selv som et offer for et komplot der skal knægte ytringsfriheden. Virkeligheden er, at politiet har modtaget en anmeldelse og udført en poliitiforretning. Ret banalt i virkeligheden. Jeg kan sagtens forestille mig at det er ubehageligt når andre mennesker betragter én som en kriminel, -og ikke en martyr i ytringsfrihedens tjeneste- men det bliver virkeligheden når/hvis Halfdan bliver dømt. Halfdans sag handler ikke om at kæmpe for noget eller mod nogen, - men om en overtrædelse af loven.  

Jeg håber for Halfdan at sagen efterforskes færdigt i en fart, så at han kan blive stillet for en Dommer og få sin sag prøvet, så at der kan komme en afslutning. Det er rigtigt, rigtigt surt for en jurist at blive dømt fort netop den slags lovovertrædelser, fordi så meget af den jura der behandles på Advokatkontorerne netop omhandler opretholdelse/sikring af rettigheder i alle mulige afskygninger. Som Halfdan ved (eller vil lære) så bliver straffeattesten visket ud, - mens domme forbliver til evig tid da de danner praksis for andre sager. Og kan findes frem igen, især hvis arbejdsgiveren arbejder med jura.

Så hvad der kan synes som en banal ting "som alle andre gør"  kan få konsekvenser som end ikke anmelderen kunne have forestillet sig i sine vådeste drømme.  

Så jeg vil faktisk hellere minde tilhængerene af princippet "alle andre gør" - at man ikke er som alle andre. Nogle brækker benet når de står på ski, - andre vinder medaljer. Alle stod de på ski. 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Gita: Femhundrede stjerner for dit sidste indlæg!


Tusind tak, Thomas! 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Når vi alle ved i hver dagen at mange har unge mennesker 1000 vis musik nummer og film og ikke lige fremme millionær forældre ved man godt der er begrundet mistanke at mange har det derved kan de lige så ransage alle der computer   

jeg kender ikke løsning på det men man har jo øjne og kan sagtens gættet der er mange der Downloads meget .

Selvfølgelige ikke OK at downloade men politiet kunne jo sættet alle sine mænd på denne opgave for det er mange , jeg synes de skal bruge mandskab til dem der køre for hurtigt og dem som slå folk ned og ihjel eller voldtægt forbryder dette er langt bedre for samfundet ,

de der udbyder musikken må arbejde mere med sikkerheden og de burde lave nye priser for CD tidsaldre er forbi nu er det downloades tidsaldre de har desuden færre udgifter nu i at producere musikken men de har jo også et andet problem der bliver downloade mere derved også færre indtægter bremses kan det ej og fremtiden bliver det sikkert mere udbredt derved må musik og film producenterne finde en løsning der passer til vores internet tidsaldre der betyder meget er lettere og billigere og hurtigere   

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Michael,

Man kan ikke sige at fordi det er en lille sag, så skal man ikke gøre noget ved det. Man kan heller ikke tillade at det er i orden at stjæle billge grøntsager, det jo synd for grønthandlerne , når rigtig mange lige pludselig bilder sig selv ind, at det er i orden

Og jeg er rimelig sikker på at politiet ikke har aflyst en mordefterforskning for at få fat i Halfdan. De sad sikkert og drak noget aftenkaffe, og så fik de et tip om en fyr, der gav sin adresse selv, og så gik tiden med det

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg synes det er tarvelig læsning, at se alle de Amino der dunker og dunker moral af oven i Halfdans hovede, Halfdan har været ærlig om forløbet ved at skrive om det, og jeg får næsten opkastnings fornemmelser ved at se så mange af moralens vogtere på et sted. HAN HAR GJORT NOGET FORKERT OG HAN TAGER STRAFFEN FOR DET.

Jeg skal måske lige gøre opmærksom på at da jeg 1. april lavede en lille joke med at SEO 2.0 var lækket på nette og kunne downloades, var der 300 besøg på min side i løbet af en time, fra Amino.

Hvor mange mennesker har ikke en kuglepen fra jobbet eller et eller andet crap som de lige har lånt.

Mit kendskab til Halfdan er at han ligger i den meget høje ende hvad IQ angår på Amino, så han ved sq godt at han har kvajet sig big time.

Jeg siger ikke at det han har gjort er i orden, men videre i teksten. Skulle jeg lige nævne at måske sidder der nogen som også har orden i skatten og aldrig har tænkt på om dette man lige trak fra nå også var i orden.

Vi er mennesker og vi fejler, men de kloge af os lærer af vores fejl, og kommer videre, resten sidder bag stive gardiner.

Så kære Halfdan du har fucket op, men du har ikke gjort noget millioner af andre ikke kunne finde på. hvis du mangler hjælp til en ny pc til at holde firmaet gående så ved du hvor du kan henvende dig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jimi Hove:

Hej Michael,

Man kan ikke sige at fordi det er en lille sag, så skal man ikke gøre noget ved det. Man kan heller ikke tillade at det er i orden at stjæle billge grøntsager, det jo synd for grønthandlerne , når rigtig mange lige pludselig bilder sig selv ind, at det er i orden

Og jeg er rimelig sikker på at politiet ikke har aflyst en mordefterforskning for at få fat i Halfdan. De sad sikkert og drak noget aftenkaffe, og så fik de et tip om en fyr, der gav sin adresse selv, og så gik tiden med det

så kender jeg de første 1000000 stk jeg kunne anmelde, det er ikke i orden men jeg må erkende vis de tog  en tilfældige studie sted ransage alle computer ville 50% have ulovligt musik og videoer på deres computer, de burde derved vis ser en med computer og ung fester og farver er der en god begrundet mistanke der er ulovlighed indhold på den computer .

Det er ikke OK men problemet er blevet så stort at der skal andre midler til nu , hvordan det skal løses ved jeg ikke , i dag er mange mystiske ting der sker og der skal lov ændring til hvordan musik og film skal videre formidles at det er let er korrekt men nuværende er det forkerte og han har ikke overholdt loven .

At alle gør det, er det selvfølgelige ikke lovligt i dag med nuværende lov  og politiet gør bare deres arbejde , men nu er der jo nærmeste begrundet mistanke bare de ser en bærbar computer , dog dem der siger for meget er de nok mere end 50% sikkerhed at de har noget forkerte på deres computer 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hvis Halfdan kan dunke politiet oven i hovedet, kan han vel også tåle at få lidt modspil ? Og jeg synes han tager det fint.

Nå, men jeg kan høre på det hele at kriminalitet skal foregå ustraffet fordi alle jeres venner gør det, og den kamp kan jeg ikke vinde.

Tak for diskussionen :)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Og argumentet med, at den rene skal kaste den første sten? Jamen for dælen... Det handler jo om IKKE at ville tage konsekvensen af sine handlinger - og ikke om hvor vidt nogle er rene eller ej. Kører jeg for stærkt, må jeg tage skraldet for det. Eller undlade at køre for stærkt.

Helt enig, Halfdan må tage sin straf, han har brudt loven, synes bare den diskussion er rasende uinteressant, jeg undrer mig bare over at det er DET politiet bruger deres energi på, faktisk lettere provokeret af at man gider jage en slags tyv, men ikke en anden slags tyv, det giver ikke mening.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Hvis Halfdan kan dunke politiet oven i hovedet, kan han vel også tåle at få lidt modspil ? Og jeg synes han tager det fint.

Nå, men jeg kan høre på det hele at kriminalitet skal foregå ustraffet fordi alle jeres venner gør det, og den kamp kan jeg ikke vinde.

Tak for diskussionen :)

jeg skriver skam også lige som de fleste andre det er ulovligt og forkert det han gjorde.

Dog har samfundet  ændre sig og vi er gået ind i internet tids aldre , løsning ja det er lov ændring så samfundet kan fungere, dog skal musikere og film procenter, de skal dog have penge som også før vi gik ind i denne her nye tidsaldre .

Man kan ej stoppe det og CD salget falder med der er aldrig været så mange solgte tomme CD er som nu 

Løsning er nok mere der er afgifter de steder man kan hente det og der er lidt mere afgifter på tomme CD er, derved er alle glade men der skal selvfølgelige lige tænkes folk har plads på computeren men jeg kan ikke i mit hovedet finde hele løsning lige nu og her 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12303
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Læren er vel, at hvis man ønsker at køre for stærkt, så er det dumt at køre i en selvlysende bil med hornet i bund....

De bedste hilsner

Martin

 

Side 11 ud af 25 (246 indlæg)