Altså, din hjemmeside virker jo ok, men der er ikke meget, der fanger. Teksten heller ikke. Fx skriver du på forsiden: "Jeg kan lave dig en ny hjemmeside...". Ja, det er meget godt, at du KAN lave en ny hjemmeside, men hvad får kunden ud af at vælge dig og ikke andre? Det lyder nabo-til-nabo kammeratligt. Du skal overveje at skippe "jeg"-formen. Det virker ikke fuldtidsprofessionelt, snarere som hobbyvirksomhed.
Overvej en punktopstilling for afsnittet, der starter "Jeg kan lave dig...". Fx
Vi skaber din hjemmeside! (og fjern ordenen "velkommen til forsiden").
Vi udfører alt webarbejde herunder
- Design af nye hjemmesider
- Opdatering, såvel design og funktioner
- Forbedringer & fremtidssikring af eksisterende hjemmesider
- Assistance til domæneflytning & vedligeholdelse
Er JA/S Hjemmeside dit firmanavn? Jeg går ud fra, at det er en forkortelse for Jens Andersens hjemmeside. Er enig med BruunRasmussen, at navnet er kikset.
Jeg synes, at de fire blå felter med Ny Hjemmeside?, Forbedring? osv. ser ok ud, men fonten lige neden under overskriften skal ændres, fordi man ikke ser ordene.
Ovre til højre skriver du: "Du sparer penge med en Serviceaftale gennem JA/S Hjemmeside fordi du sparer en masse tid på hjemmeside opdatering og vedligeholdelse af hjemmesiden generelt. "
Gør teksten mere direkte for kunden, fx "Spar penge med en Serviceaftale! En serviceaftale med JA/S Hjemmeside sparer dig penge, fordi vi sørger for opdatering og vedligeholdelse af din hjemmeside."
Og så bør du få fjernet det forfærdelige screenshot af en hjemmeside med biler! Det ligner simpelthen en hjemmeside skabt til en Brian! Referencer skal bruges med varsomhed.
Ved ikke, om det giver mening...