Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor bliver folk ikke på min hjemmeside og kontakter mig?

Side 1 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Når først folk er landet på min hjemmeside, har jeg svært ved at få dem til at skrive eller ringe til mig.

Hvordan kan det være? Jeg synes jo selv at min hjemmeside er ganske pæn og brugervenlig.
Jeg synes også at jeg forklarer hvad det er jeg sælger på en let forståelig måde.

Jeg har kun fået få henvendelser og svaret dem tilbage pr mail, hvorefter de heller ikke svarer tilbage?

Hvad gør jeg forkert?

Jeg håber der er nogen herinde der kan hjælpe.

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 14:53

Hej Jens,

Smider du ikke lige et direkte link til din hjemmeside? Så vil jeg rigtig gerne hjælpe.
Linket i din signatur virker ikke.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:56

Hmm altså jeg ser ingen referencer?

Brugerundersøgelse? Nej tak..

Ellers kan jeg ikke rigtigt se problemet.

Altså der står "Ny Hjemmeside"

Hvilket er hvad? En html hjemmeside? cms? altså du mangler måske lidt en produkt side.. Og ikke bare "hjemmeside 7000 kr" - Det virker lidt mærkeligt..

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Greve
Tilmeldt 25. Dec 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 15:05

- start med et link, og dit link i signatur virker ikke...
jeg gik ud fra det var denne 'standard-hjemmeside.dk'

Jeg er ked af at sige det, men dit design er ikke alt for godt.
Du sælger hjemmesider, men formår ikke selv at lave en lækker side som viser kreativitet.

Du er sikkert rigtig dygtig til det der ligger bag hjemmesiden, men kunden ser 'kun' resultatet og hvis resultatet maksimalt bliver på højde med din egen hjemmeside, så tror jeg de fleste går igen. Jeg fik ikke engang lyst til at kigge efter referencer. Jeg vil ikke liste op hvad der er godt/dårligt, da det er helheden som ikke fungerer - beklager.

Husk - konkurrencen i denne branche er rigtig hård...

Held og lykke

FBHate | Because Nobody Cares What You Like

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ting du bør overveje:

• Du skriver et telefonnummer, men ikke hvornår folk kan ringe til dig.
  • Du har ikke opgivet CVR-nummer.
  • Når man går ind under referencer, finder man ikke nogen referencer.
  • Jeg kan ikke læse hvad dine løsninger indeholder, ej heller hvilket CMS du bruger.
  • Jeg kan ikke se hvad dine kernekompetencer er, altså hvad du specielt er god til.
  • Dine reklamer ude til højre skræmmer nok en del væk, det virker ganske useriøst at have affiliatereklamer på en firmaside.
  • Dit navn forvirrer mig lidt, JA/S, er det så et A/S, I/S, APS eller slet ikke registreret (?).
  • Når man går ind på din blog er der også reklamer der.

Når alt det er sagt så tror jeg der er mange der åbner siderne til rigtigt mange webbureauer før de vælger et. Så din hitrate vil nok altid være lav, men hvis du ser på ovenstående og måske får en designer ind over siden tror jeg du kan få din konvertering op.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:28

mangler en referencelister man kan kun se en side

intet kontakt tidspunkt

ingen interne links der viser du er super til søge ord optimering 

om jer firmaet mangler hvad kan i hvilken uddannelser , kursuser har i , hvad arbejder i bedste i wordpress joomla drupal eller laver i jeres eget fra bunden kan i kode i php eller asp eller begge dele og sådan videre jo mere i kan jo bedre 

bunden af siden meget lang nederste uden tekst og noget som helst af kort det så det passer til siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 16:35

Noget af det første jeg ville gøre hvis det var min side var at få noget hjælp til udformning af et nyt logo. Jeg synes desværre det du har nu, ligner noget der er lavet i Paint :-)

Og så ville jeg nok også ændre navnet på firmaet.. Jeg synes det virker meget forvirrende med det der JA/S...

Men hvorom alting er, så held og lykke med projektet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg håber ikke at det her vil støde dig, men her kommer mit 100% helt ærlige indtryk af din side. Ingen censur her

Den er grim, ærlig talt. Den har en kedelig grå farve og den ser egentlig talt bare meget "Meh" ud, hvis du forstår. Altså "Meh" som i at der ikke er noget "WAUW FACTOR" over siden. 

Også er der det fact at man skal trykke på pilene i slidern for at se de hjemmesider du har lavet

Derefter det fact at du bruger blogger til "bloggern". Altså kunne du ikke bare lave din egen blog kodet i php/bruge wordpress istedet, sådan at kunden kan se mere "Hey det har jeg også designet og kodet!"

Også er der nogle links du godt lige kunne have stylet, just sayin.

Undskyld hvis jeg har stødt dig på nogen måde. Men jeg finder virkelig dit farvevalg til en hjemmeside, ekstremt underligt. 

Mine råd ville være

Få et nyt design(godt med lyse farver!), en mere lækker slider, få kodet en blog, få lavet en lækker referenceliste med screenshots osv, evt godt med seo, en kontaktside(Måske lige med et Google map på!).

evt hent inspiration fra andre sider som tilbyder det samme som dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:43

Altså, din hjemmeside virker jo ok, men der er ikke meget, der fanger. Teksten heller ikke. Fx skriver du på forsiden: "Jeg kan lave dig en ny hjemmeside...". Ja, det er meget godt, at du KAN lave en ny hjemmeside, men hvad får kunden ud af at vælge dig og ikke andre? Det lyder nabo-til-nabo kammeratligt. Du skal overveje at skippe "jeg"-formen. Det virker ikke fuldtidsprofessionelt, snarere som hobbyvirksomhed.

Overvej en punktopstilling for afsnittet, der starter "Jeg kan lave dig...". Fx

Vi skaber din hjemmeside! (og fjern ordenen "velkommen til forsiden").

Vi udfører alt webarbejde herunder

• Design af nye hjemmesider
  • Opdatering, såvel design og funktioner
  • Forbedringer & fremtidssikring af eksisterende hjemmesider
  • Assistance til domæneflytning & vedligeholdelse

Er JA/S Hjemmeside dit firmanavn? Jeg går ud fra, at det er en forkortelse for Jens Andersens hjemmeside. Er enig med BruunRasmussen, at navnet er kikset.

Jeg synes, at de fire blå felter med Ny Hjemmeside?, Forbedring? osv. ser ok ud, men fonten lige neden under overskriften skal ændres, fordi man ikke ser ordene.

Ovre til højre skriver du: "Du sparer penge med en Serviceaftale gennem JA/S Hjemmeside fordi du sparer en masse tid på hjemmeside opdatering og vedligeholdelse af hjemmesiden generelt. "

Gør teksten mere direkte for kunden, fx "Spar penge med en Serviceaftale! En serviceaftale med JA/S Hjemmeside sparer dig penge, fordi vi sørger for opdatering og vedligeholdelse af din hjemmeside."

Og så bør du få fjernet det forfærdelige screenshot af en hjemmeside med biler! Det ligner simpelthen en hjemmeside skabt til en Brian! Referencer skal bruges med varsomhed.

Ved ikke, om det giver mening...

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 13:55

Direkte link til min hjemmeside er: http://www.standard-hjemmeside.dk

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 10 (97 indlæg)