Hej Jan
Tak for hjælpen.
Jeg ville gerne have kaldt mit firma for JASH, men det fandt jeg ud af er en fjendtlig organisation.
Så JA/SH(jemmeside) sådan at det stadig ligner. Det havde intet med A/S at gøre, men når du nu siger at det er ulovligt så må jeg jo stole på det. Jeg har forøvrigt rettet mit firmanavn alle de steder jeg lige kunne finde.
Jeg mener at fremtidssikre i forhold til at der bliver lavet en backup. Jeg tror også at en hjemmeside har længere levetid end dig og mig. Hvis de ikke laver backup og deres side bliver hacket kan de jo ikke genoprette den, medmindre de har forstand på hvordan man gør.
Jeg prøver at skrive et sprog som de kunder jeg gerne vil fange kan forstå. Der er mange der har sagt til mig at jeg ikke skal skrive fagbetegnelser fordi der ikke er nogen mennesker der ved hvad PHP, HTML, CSS, CMS, ASP.NET og PHPMYADMIN er for noget.
En bedre webløsning er jo til kunder, der har en dårligere hjemmeside end min, så vil alt jo tilsyneladende være en bedre webløsning.
Et CMS er jo som du skriver et system der gør det lettere at redigere indholdet på siden, men man kan jo også oprette produkter i sin database og oprette kundekartotek og derved gøre det lettere at holde styr på kunder og produkter. Jeg prøver at ramme dem der ikke har et system endnu, som måske kunne få brug for det. Jeg laver jo CMS selv og kan derved lave det, så man kan holde styr på lige præcis det man vil.
Hvis man har en hjemmeside der ikke kræver opdatering og vedligeholdelse, så kan man jo bare lade være med at købe den. Hvis man har brug for den kan man spare penge.
Hvis man er tørstig behøver man jo heller ikke at købe en cola. Man kan jo drikke vand. Det kunne jo bare være at man synes man havde brug for en cola fordi man lige havde set en reklame?
Kontakten til mit firma bliver personlig fordi man ikke har brug for at ringe til andre for at få ændret noget på hjemmesiden. Man skal ikke indhente nye tilbud hver gang man skal have lavet den mindste lille ting. Her snakker vi mest hjemmesider uden CMS.
Jeg har forøvrigt rettet den sidste da jeg opdagede den idag.
Tak for den konstruktive kritik. Jeg bruger kun mig selv og hvad jeg har. Jeg regner ikke med at min virksomhed bliver et stort multinationalt verdensomspændende firma. Jeg vil bare lave nogle få hjemmesider om året til kunder der ikke stiller for store krav.
-Jens