Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor bliver folk ikke på min hjemmeside og kontakter mig?

Side 5 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caps

Tak for det, jeg synes heller ikke den er specielt grim :-)

Med hensyn til "Fornyelse","Forbedring" og "Fremtidssikring" så var det et forsøg på at finde bedre søgeord. Det har ikke rigtig hjulpet...

Ok priserne kan jeg jo let få væk når jeg nu alligevel skal lave nyt design.

Jeg har prøvet at skrive lidt mere om hvad jeg kan på siden nu.

Jeg har jo bare ikke mere end 3 års erfaring i denne branche og er oprindelig uddannet Karrosserismed.

Konstruktiv kritik kan jeg arbejde med, tak for det.

-Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:17

Der er et ordsprog der hedder hvis jeg skal betale for det så kan jeg få det alle steder, men hvad er det der gør at folk skal bruge dig og hvem henvender du dig til er det store firmaer eller små erhvervsdrivende, og ordet standard hjemmesider fra 6995,- er måske også at skyde over målet.

Jeg har selv været rundt om blokken med tekster lavet af proffer, og så har jeg prøvet med egne tekster, og det er lige fedt synes jeg, det eneste der tæller er resultater, referencer og kundeudtalelser

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:18

Hej Kim.

Tak for indlægget. Jeg prøver at kigge (spionere) lidt på naboerne (konkurrenterne).

Som jeg tidligere har skrevet er det ok at kalde min hjemmeside grim.

Jeg har heller ikke udtrykt uforståelighed eller utak. Jeg har faktisk taget alle svarene til mig og svaret tilbage på en saglig måde uden at være sur og tvær.

Hvis mit site er så åbenlyst dårligt så kan jeg jo kun prøve at gøre det bedre.

Jeg ved godt at farver er forskellige selvom de er blå eller grønne. Jeg prøvede at holde mig til så få farver som muligt og lave siden enkel og med meget luft.

Det er så ikke den rigtige vej at gå. Jeg kan af gode grunde heller ikke sælge en hjemmeside til alle.

Når nu kritikken er modtaget, så vil jeg sige til mit forsvar at der heldigvis er mange hjemmesider derude jeg synes er meget grimmere, mindre brugervenlige og med værre farver end min.

-Jens

Jeg prøver bare igen.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:41

Hej J. Deleuran

For det første har man kun ca. 14 dages design undervisning, ud af 1 år og 9 måneder, så det et IKKE en designer uddannelse. Det overlader jeg til Medie Grafikerne.

Desuden lærer man ikke meget mere design i denne uddannelse end det man lærer på grundforløbet (d 2 uger). På hovedforløbet laver man som oftest hjemmesider i PHP eller ASP.NET (C#) hvor man har fået projektplan og design på forhånd.

Man glemmer at designe fordi det ikke er hverken en programmør uddannelse eller en design uddannelse. Jeg har uddybet det lidt mere i svaret til Zenia.

Jeg troede at alle priser på hjemmesider skulle være opgivet med moms, uanset om man er momsregistreret eller ej og jeg er ved at blive momsregistreret.

Sproget på hjemmesiden er et forsøg på at ramme de folk der ikke ved noget om kodesprog. Jeg har prøvet at skrive det med menneskeord.

Hvorfor er 1 årlig backup ikke tilstrækkelig? Hvis man vil have mere kan man jo betale en for at lave det hver uge. Det bliver dyrere og jeg tilbyder også en månedlig vedligeholdelse. Desuden er databasen jo som regel ikke blevet slettet eller ændret i forbindelse med hacking eller lignende. Så indholdet på siden er jo stadig det samme uanset om man har skrevet nye tekster undervejs. Det var jo også bare en idé. Jeg troede folk måske kunne have brug for at tænke på noget andet end hjemmesiden.

Hvis jeg fjerner mine priser fra siden, som en anden foreslår, så har kunden jo ingen idé om hvad de kan regne med. Jeg har før snakket med en kunde som forventede en timepris på 250 kroner og var bage for at det ville blive meget dyrt alligevel, så hun fik et skriftligt tilbud i stedet, til en lavere pris end timeprisen og jeg mistede derved penge.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:44

Hej keysersoze

Nu har jeg jo lige lavet en masse om på siden. Den var valideret i html og css inden jeg gik igang.

Så det skal jeg også have set på igen.

Tak for det.

-Jens

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 22:46

Mener bestemt at jeg klikkede på REFERENCER og ikke kontakt mig så finder vi ud af noget.

Venlig hilsen
Milos

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:52

Hej Gentofte

Hvad mener du?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:16

Hej Jan

Tak for hjælpen.

Jeg ville gerne have kaldt mit firma for JASH, men det fandt jeg ud af er en fjendtlig organisation.

Så JA/SH(jemmeside) sådan at det stadig ligner. Det havde intet med A/S at gøre, men når du nu siger at det er ulovligt så må jeg jo stole på det. Jeg har forøvrigt rettet mit firmanavn alle de steder jeg lige kunne finde.

Jeg mener at fremtidssikre i forhold til at der bliver lavet en backup. Jeg tror også at en hjemmeside har længere levetid end dig og mig. Hvis de ikke laver backup og deres side bliver hacket kan de jo ikke genoprette den, medmindre de har forstand på hvordan man gør.

Jeg prøver at skrive et sprog som de kunder jeg gerne vil fange kan forstå. Der er mange der har sagt til mig at jeg ikke skal skrive fagbetegnelser fordi der ikke er nogen mennesker der ved hvad PHP, HTML, CSS, CMS, ASP.NET og PHPMYADMIN er for noget.

En bedre webløsning er jo til kunder, der har en dårligere hjemmeside end min, så vil alt jo tilsyneladende være en bedre webløsning.

Et CMS er jo som du skriver et system der gør det lettere at redigere indholdet på siden, men man kan jo også oprette produkter i sin database og oprette kundekartotek og derved gøre det lettere at holde styr på kunder og produkter. Jeg prøver at ramme dem der ikke har et system endnu, som måske kunne få brug for det. Jeg laver jo CMS selv og kan derved lave det, så man kan holde styr på lige præcis det man vil.

Hvis man har en hjemmeside der ikke kræver opdatering og vedligeholdelse, så kan man jo bare lade være med at købe den. Hvis man har brug for den kan man spare penge.

Hvis man er tørstig behøver man jo heller ikke at købe en cola. Man kan jo drikke vand. Det kunne jo bare være at man synes man havde brug for en cola fordi man lige havde set en reklame?

Kontakten til mit firma bliver personlig fordi man ikke har brug for at ringe til andre for at få ændret noget på hjemmesiden. Man skal ikke indhente nye tilbud hver gang man skal have lavet den mindste lille ting. Her snakker vi mest hjemmesider uden CMS.

Jeg har forøvrigt rettet den sidste da jeg opdagede den idag.

Tak for den konstruktive kritik. Jeg bruger kun mig selv og hvad jeg har. Jeg regner ikke med at min virksomhed bliver et stort multinationalt verdensomspændende firma. Jeg vil bare lave nogle få hjemmesider om året til kunder der ikke stiller for store krav.

-Jens

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:42

Jens Andersen:

Det ville være rigtig fedt, hvis du ville se om det er en forbedring.

Det er bedre!

Det er vigtigt for dig så snart som muligt at få skabt et flot banner - ikke prangende og Brian-agtigt, men gedigent og professionelt.

Hvordan kan det være, at du har valgt domænet standard-hjemmeside.dk? Ville du selv gå ud at købe en standard bil, eller foretrækker du at finde een, der er noget særligt?

Det hjalp at få fjernet JA/S Hjemmeside! GODT! Det var et underligt navn, ja, undskyld, men det var det! JA Hjemmesider kunne have gået an, men ikke det der JA/S. Du kan overveje JA Webdesign, for forkortelsen er jo meget god: JAW!

Det hjalp også med punktopstillingen øverst - men SLET punktummerne! Der skal ikke være punktummer i en punktopstilling.

Dine priser kan skræmme! 6995 kr er måske ikke dyrt, men er stadig mange penge, så det bliver endnu værre, når der står 14995 kr! Du kan skrive noget om "kontakt os/mig for et tilbud". Jeg vil nok anbefale dig at kigge lidt omkring her på Amino og se, hvor prislejet ligger.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 00:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først og fremmest fedt at du er kommet i gang, derved er du allerede nået meget længere end de fleste nogensinde gør.

Et par forslag fra mig, ud over det der har allerede har været nævnt i tråden.

• Hvis du ikke selv har kompetencerne til det - find en der rigtig god til at designe hjemmesider. Ellers følg en masse gode photoshop tutorials og køb bøger om designprincipper og øv dig en hel masse.
  • Skab mere gennemsigtighed på din hjemmeside. Hvorfor skulle jeg købe en hjemmeside hos dig frem for alle andre? Få det til at fremgå at dine tekster.

• I dag kan alle sætte en wordpress blog op på eget domæne og bruge flot gratis tema. Dette kan gøres for 3-400 kr. + et par timer af deres tid. Igen hvorfor skulle jeg som kunde vælge at få lavet min hjemmesideside hos dig i stedet?

• Med wordpress kan jeg installere et gratis plugin og automatisk få sendt en backup via mail hver dag, helt gratis. Backup en gang om året, det kan dine kunder ikke rigtig bruge til noget.
  • Dine priser er ret høje i min verden, især når du lige er startet ud. Da jeg havde mit eget enkeltmands webdesign firma kostede en "standart" SEO optimeret hjemmeside med et gennemarbejdet design, logo og CMS 5000-6500,-. At tilbyde en statisk html hjemmeside til 7000,- mener jeg på ingen måde holder i dag.

Skulle jeg starte i dag ville jeg højst sandsynligt vælge at tilbyde en løsning baseret på wordpress. Leveret med godt design, optimeret, installeret og klar til brug.

Held og lykke med projektet Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 5 ud af 10 (97 indlæg)