Jeg er helt på bølgelængde med Kim T. at der er en del tillid involveret her ligesom i alle andre brancher. Jeg undrer mig også når der står du som trådopretter mener du er bedre til det. Det giver dig faktisk de allerbedste muligheder for at lave et kvalificeret valg mht SEO. Er helt med på at der er brodne kar i SEO-branchen. De er dog lettere at rydde ud i når man har sat sig lidt ind i SEO. Men deruover kan der selvfølgelig sagtens ske det at du har betalt ågerpriser for ingenting. Nu er jeg så ny SEO - men er i top i Google på gode søgeord i løbet af ganske kort tid. Der var dog et par måneder først hvor der ikke skete det store. I løbet af 3. måned var jeg så i top i løbet af få dage. Jeg har ikke tidligere erfaring i den dur, men mener ikke de to første måneder kan afskrives der (især da jeg ved at det var mig der gjorde den første upåviselige del). |
marjoe:så jeg laver fremtidig nok alt mit SEO selv, så ved man da hvad man får.
Som iværksætter er det en drøm for mig at få råd til at betale andre for at lave det de er bedre til end jeg er. Det er virkeligt ekstremt hårdt at sætte sig ind i alt selv og være alene om det. Det giver heller ikke det bedste resultat. Jeg har bestemt ikke tænkt mig at stå for al SEO selv i al fremtid. Det er for meget oveni alt det andet. Desuden har jeg erfaring i at et samarbejde med andre mennesker i gode tilfælde giver regnestykket 1+! er større end to.
Men hvis du ved noget om SEO, er du også en stærkere indkøber i forhold til det. Ligesom jeg har kendskab til ufatteligt mange aspekter indenfor hjemmesider, og jeg kan se hvor en leverandør er relevant. Der kan dog været et misforhold mellem det der bliver fremvist nu - og det der bliver lavet.