Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke få dokumentation for betalt SEO arbejde

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:

Har lige fået mail, fra omtalte, og fået en forklaring på hvorfor den ikke er kommet endnu.

Det hele skulle være på plads næste uge, og jeg vil modtage denne liste/dokumentation Big Smile

Så nu bliver alle nok glade igen, og det er da dejligt, er det ikk.

Det er mega rart Yes Men hvis dokumentation er aftalt fra start, så kan det vel heller ikke komme som en overraskelse Cool

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :
Det er mega rart Yes Men hvis dokumentation er aftalt fra start, så kan det vel heller ikke komme som en overraskelse Cool

Nej den skulle være klar nok, men har fået en forklaring om noget omstrukturering i firmaet, som gjorde jeg blev glemt, og denne godtager jeg da indtil jeg får det bestilte.

Men det er da lidt dejligt at Amino indlæg kan hjælpe med til ordnede forhold, da vedkommende havde set dette indlæg Big Smile

Men indtil videre kan det jo for jer andre være hvem som helst, og den lader vi ligge der indtil videre.

God weekend til jer alle.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er yderst enige.


Det jeg egentligt ville frem til med alt mit plader, er at et ordentligt firma, naturligvis dokumentere det udførte arbejde, hvis det ikke er småting.

Hvor grundigt man dokumentere, er så noget helt andet.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, men status er nu, at jeg fik en mail senere på dagen, efter jeg startede dette indlæg.

De havde set dette indlæg, og lovede selvfølgelig at komme med denne dokumentation i sidste uge.

Men men det har de stadig ikke gjort, og er nu tilbage til ikke at svare mig mere igen, så nu er jeg egentlig ved at være noget sur, og hvis ikke de tager sig sammen nu, så må jeg vel fortælle jer hvem det er, så ikke i andre ryger i kløerne på dem.

Jeg tror faktisk snart ikke på de har lavet noget for de kr. 5000, da de åbenbart ikke vil dokumenterer det.

Hmmmmmmmm

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Handle hos en anden

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej ja men kan du så ikke linkbiulde ham på en anden måde dvs at du skriver dårlige anmeldelser af ham eller lign? 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

marjoe:
hvis ikke de tager sig sammen nu, så må jeg vel fortælle jer hvem det er, så ikke i andre ryger i kløerne på dem.

Det vil jeg så nok ikke lige anbefale dig at gøre, ikke kun fordi det er imod Amino' s regler men også fordi jeg mener det vil skade dit omdømme. Nu er der altid 2 sider af sagen og hvem vil i fremtiden lave SEO for dig med risiko for at blive hæng ud offentligt!!

/allan

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
hej ja men kan du så ikke linkbiulde ham på en anden måde dvs at du skriver dårlige anmeldelser af ham eller lign? 

Hvorfor ikke bruge tiden til noget konstruktivt, og noget man kan tjene penge på?

Hvis jeg skulle vælge om jeg skulle bruge min tid på at lave dårlig omtale af en anden virksomhed, eller at gøre mine gene placeringer bedre, og dermed på sigt tjene flere penge, så er valget ikke så svært.

Man kan jo sige at ved at vælge sidste løsning bliver det jo bare endnu dyrere, hvis man gør sin tid op i penge.

Det er selvfølgelig surt at blive snydt (eller føle sig snydt, vi kender jo kun til noget af historien), men hvis man ikke kan få pengene retur, eller få det aftalte arbejde udført, så er det bare om at minimere tidsforbruget og irritationen, og komme videre i livet.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

marjoe:
hvis ikke de tager sig sammen nu, så må jeg vel fortælle jer hvem det er, så ikke i andre ryger i kløerne på dem.

Det vil jeg så nok ikke lige anbefale dig at gøre, ikke kun fordi det er imod Amino' s regler men også fordi jeg mener det vil skade dit omdømme. Nu er der altid 2 sider af sagen og hvem vil i fremtiden lave SEO for dig med risiko for at blive hæng ud offentligt!!

/allan

Allan har sgu en pointe..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ordlyden i vores aftale var klart og tydeligt at der skulle være dokumentation for arbejdet, så der er der slet ingen tvivl.

Jeg betalte kr. 5000 for en måneds linkbuildig, og tænkte helt ærlig, at 6-8 mdr. af dette ville da nok være effektivt, og troede, og tror måske stadig på, at personen bag firmaet kunne sit kram. men det kræver jeg ganske enkelt dokumentation for, hvilket jeg ikke ser som noget unaturligt.

Nå men efter den første måned, kontakter de mig, og spørger om vi skal tage en måned mere, da det ellers vil skade mig/mit website hvis ikke den fortsætter :-)   Jeg svarer med det samme, at det kan vi måske godt, men lad mig lige se hvad jeg sådan ca. får for mine penge.  (Dårligt købmandsskab fra deres side)

Siden den dag har det været noget svært af få en let løbende dialog igang. Hørte først fra dem igen, da jeg lagde dette indlæg ind.

Det er sgu da lige til at grrrrrrrr over.

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)