Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Følg mit youtube SEO eksperiment - hjælper det at købe 2.000 visninger?

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle

Dette indlæg kræver en lille forhistorie.

Det hele er startet med at jeg har lavet en youtube video med en vejledning til at bestille et anders and abonnement.

Videoen lavede jeg for at øve mig på at lave videotutorials til min nye side titu.dk

Her efter et par dage kan jeg se at videoen kommer frem på side 2 på google ved søgning efter 'anders and abonnement', og det overrasker mig lidt at videoen ranker så højt.

Nu har jeg så fået den tanke at det kunne være sjovt at se om jeg kan få videoen til at ranke bedre ved at købe 2000 visninger på ebay, og derved komme på side 1.

Det geniale ved youtube at at der 'gratis' vises et lille youtube billede i google søgningen, og derved skiller linket sig ud fra mængden og bliver forhåbentlig udvalgt af brugeren.

Jeg ved godt at der ikke er så meget konkurrence om søgordet, så det skal ses som et eksperiment der skal vise om det er muligt at købe sig til at få en youtube video på side 1.

De 2.000 views har kostet 5$

videoen kan følges her: ">

Hvad har i af erfaring med youtube søgemaskine optimering?

Virker det overhovedet at få visninger af filmen, eller skal der backlinks til før det har seo effekt?

Jeg følger op på tråden om et stykke tid når de 2000 visninger er gennemført (det skulle ske inden for 7 dage)

mvh

Lars Kristensen

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med for at følge udviklingen.

 

Overvejer selv at lave en lille videoguide til noget af det jeg tilbyder.

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så røg videoen på side et efter 133 visninger.

Det bliver spændende at se om den kommer op på de 2000 visninger, eller om jeg er blevet snydt?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror nu nok visningerne skal komme, men er ret vildt at 133 visninger kan give en side 1 placering synes jeg. Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Typisk synes jeg youtube videoer har det med, at ranke rigtig højt.

Trafikken/visningerne på den enkelte video, har dog efter mine erfaringer ikke så meget at sige, mere backlinks.





17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:
Typisk synes jeg youtube videoer har det med, at ranke rigtig højt

Helt enig - google vil vist gerne have brugere til at bruge tid på youtube.

Jeg ser youtube som en genvej til at få trafik på sin side. Især når det er relativt let at komme på side et med en video.

Hvis videoen bliver fundet vil der også være en del brugere der klikker videre til ens eget indhold.

mvh

Lars Kristensen

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :
ret vildt at 133 visninger kan give en side 1 placering synes jeg

Det overrasker også mig! - det bliver spændende at se hvad der sker efter 2000 visninger?

mvh

Lars Kristensen

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Tror nu nok visningerne skal komme, men er ret vildt at 133 visninger kan give en side 1 placering synes jeg. Smile

Nu er det jo ikke bare 133 visninger der giver en side1 placering. Det er også fordi der stort set ingen konkurrence på den sætning der søges på.

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige følge med på dette eksperiment :)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Kristensen:

Nu har jeg så fået den tanke at det kunne være sjovt at se om jeg kan få videoen til at ranke bedre ved at købe 2000 visninger på ebay, og derved komme på side 1.

WTF? Hvordan kan man det? Sender du ikke et link til ebay hvor du køber disse visninger? :)

Det giver ikke mening at købe sig til visninger, men mere at få eksponeret videoen ud til målgruppen.

EDIT: Aha, du vil se om visninger har effekt på søgeresultatet :)

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)