Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Følg mit youtube SEO eksperiment - hjælper det at købe 2.000 visninger?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, var jeg også lidt bange for at den måske kunne se det sm spam, så har oprettet en bruger til hver af filmenen, og filmen er en lille smule anderledes hver. Har fået købt mig 1000 views, så må vi se om det dur.:)

Tømrer og ingeniør i Horsens

v/ Kenneth Lesemann

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:48

Jeg min youtube liggende på side 2 på ordene smykker til mænd, den ligger dog nederst, hvis den kommer op ved visninger, kan i så ikke lige alle sammen tage et kig og lyt til den gode musik - på forhånd tak.

Jeg vil gerne have den op til mine andre sider.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:48

Jeg min youtube liggende på side 2 på ordene smykker til mænd, den ligger dog nederst, hvis den kommer op ved visninger, kan i så ikke lige alle sammen tage et kig og lyt til den gode musik - på forhånd tak.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:50

marjoe:

Hov, den er her nederst 

http://www.google.dk/#hl=da&cp=9&gs_id=1b&xhr=t&q=smykker+til+m%C3%A6nd&pf=p&sclient=psy-ab&source=hp&pbx=1&oq=smykker+t&aq=0&aqi=g4&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=a72f2f5d160ee2c4&biw=1280&bih=526

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:51
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 10:59

marjoe:
eller
">her

Så lykkedes det.

Tillykke, din video er på siden et hos mig når jeg søger efter 'smykker til mænd'

mvh

Lars Kristense

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Skrevet kl. 11:29

Casper Blom:
Men hvordan kan du vide om det er de 2000 visninger, som gør udfaldet?

Det kan jeg heller ikke med sikekrhed.

Jeg kan blot konstatere at videoen stille og rolig er rykket frem i indekseringen efterhånden som videoen har fået flere og flere visninger.

pt. ligger den nr. 6 på side et, og det er som et lille plus, endda med et opsigtvækkende preview billede.

Det er sket uden yderligere aktivitet fra min side!

Filmen ,er mig bekend, kun omtalt på min side titu.dk, og her i denne tråd, så det er ikke fordi jeg har gjort en speciel indsats for at promovere den.

Ud fra den spæde erfaring der er blevet udvekslet her i tråden har jeg et bud på forudsætninger for at det kan lykkedes.

Sådan skyder du genvej til side et med en youtube video.(version 0.1)

- Der skal være relativ lav konkurrence om søgeordet.

- Videotitlen skal matche søgeordet

- Der må ikke være andre youtube videoer med samme søgeord i titlen.

- Er titlen optaget kan man alternativt bruge dailymotion.com

- Teksten i videobeskrivelsen skal indeholde nøgleord der er knyttet til overskiften.

- Det hjælper at købe sig til visninger af filmen.

- Det er en fordel at bo i et lille land som Danmark da fx 2000 visninger er meget for en dansk video.

mvh

Lars Kristensen

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:10

Hej Lars.

Selvom du skriver version 0.1 synes jeg nu det er et meget spinkelt grundlag du bygger erfaringen på.

Jeg vil mene at bare det du har omtalt (altså linket) til videoen to steder fra, har mindst lige så stor virkning - hvis ikke mere.

Hvis du skulle lave eksperimentet skulle du lave to ens videoer, købe views til den ene, og ikke gøre noget ved den anden. Så ville det give et mere retsvisende billede :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Skrevet kl. 13:44

Casper Blom:
Selvom du skriver version 0.1 synes jeg nu det er et meget spinkelt grundlag du bygger erfaringen på.

Casper Blom:
Hvis du skulle lave eksperimentet skulle du lave to ens videoer, købe views til den ene, og ikke gøre noget ved den anden. Så ville det give et mere retsvisende billede :)

Du har 100% ret, og det burde måske hedde version 0.0001.

Jeg tror heller ikke det i længden er en metode der fungere.

Det kan jo ende med at youtube bliver fyldt med video-spam, og hvis(når) det bliver et problem vil google helt sikkert gøre noget ved det.

mht. til sammenligning, så kan det være at Lesemann kan bidrage med noget når hans videoer har kørt i et stykke tid.

mvh

Lars Kristensen

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:52

Ja, det kunne være spændende at høre :)

Nu er det jo også Google, der ejer Youtube, så jeg er helt sikker på at antallet af visninger stadig betyder et eller andet.. :-)

Det er også derfor jeg har lavet en kanal til BilligeGolfbolde.dk, for at vise videoerne frem, og så håbe de kan ranke på et tidspunkt.

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)