Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Følg mit youtube SEO eksperiment - hjælper det at købe 2.000 visninger?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 03:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt indlæg!

Jeg tror, at Youtube har stort potentiale for markedsføring. Der kan laves meget forskelligt via. Youtube, der kan være med til at promovere ens andre "site/sites". Jeg tror dog ikke, at det kun er views, som gør udfaldet når man vil have sin video på side 1. Jeg tror til gengæld, at der er mange forskellige parametre der spiller ind, og at processen er en smule mere kompleks. 
 - Men din idé og dit projekt er fedt, og jeg kunne også rigtig godt tænke mig at høre noget input tilbage fra "Tømrer video'erne".

De allerbedste hilsner,

Rasmus T. Nicolaisen 

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 19:31

fedt projekt

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 14:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus T. Nicolaisen:
Jeg tror til gengæld, at der er mange forskellige parametre der spiller ind, og at processen er en smule mere kompleks. 

Enig, og der kommer sikkert flere, efterhånden som der kommer flere og flere film.

Mit eksperiment er inden for et emne hvor der er relativ lav konkurrence, så derfor et det også lettere at komme på forsiden.

Jeg har lavet denne lille film om '">billg flybillet til london' som henviser til flyprislisten.dk, og her er der meget høj konkurrence.

Den har fået 20 visninger siden d. 24/11 2011, så videoer på youtube blive ikke 'bare' fundet af enhver.

Det kunne være jeg skulle prøve at købe 2000 visninger til flypris videoen, for at se hvad der sker?

Rasmus T. Nicolaisen:
jeg kunne også rigtig godt tænke mig at høre noget input tilbage fra "Tømrer video'erne".

Det kunne jeg også!

mvh

Lars Kristensen

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:19

Hej igen.

Nu må jeg heller få skrevet en lille opdate.:)

Har fået oprettet et par film inde på youtube mere.

Det er den samme film jeg har brugt, har bare ændret en lille smule i forhold til længden og størrelsen, ikke noget man kan se i selv filmen.

Så har oprettet 3 forskellige youtube profiler. For at undgå youtube ser det, som spam, ved ikke om det hjælper.

Så lagde jeg 3 film ind der hed, " target="_blank">Tømrer Horsens, Tømrer Hedensted og Tømrer Juelsminde. Købte 1000 hits og har ikke gjort andet. Der er ikke ret meget konkurrence i Hedensted og Juelsminde, så der kom jeg ind på side 1 efter en dag og har lagt der siden. I horsens hvor der er en del konkurrence ligger jeg vidst på side 3, men den første af de video'er der kommer op.

Mvh. Kenneth Lesemann

Tømrer og ingeniør i Horsens

v/ Kenneth Lesemann

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 19:50
Der kan man bare se. Det ville helt sikkert vaere optimalt at markedsfoere fysiske forretninger paa Youtube! Fordi hvis man har for eksempel er en Toemrer eller hvis man har anden form for forretning, som ligger udenfor en decideret "storby" er der meget vaerdi og markedsfoering at hente her. Meget interessant! Tak for input :-)

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:59

Spændende læsning :)

Tænker på om det kunne være smart for de ferielejligheder jeg sælger i Thailand.

Det kan vel ikke koste alverden at få en i Thailand til at lave korte indslag om hvert projekt.

Det må undersøges - tak for spændende tråd.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 20:13
Hej Jesper Laugesen,

Jeg tror bestemt, at det kunne vaere en mulighed for dig! Det ville vaere perfekt til at skabe omtale, og maalrette dine lejligheder I Thailand til de ferie glade danskere. - Det skal dog ogsaa lige naevnes, at du nok ikke skal satse fuldt paa Youtube som markedsforing (I hvert fald I starten), da der normalt gaar lang tid inden man begynder at faa vaerdifulde views. Det ville dog fungerer super, som lidt ekstra markedsfoering til din Business ! :-)

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:14

Jeg tror ihvertfald det kan have en værdi for et mindre håndværker firma, som mit at få lavet en film til b.la youtube. Men håber også at kunne bruge det til, at tilfredse kunder kunne have muligheden for at dele video'en for deres bekendte på facebook. Det vil også virker som en blåstempling fra kunden til deres bekendt, siden de jo dele video'en.

Så må vi se til foråret om det har indflydelse på ordrebeholdningen.Big Smile

Tømrer og ingeniør i Horsens

v/ Kenneth Lesemann

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)