Jeg tror, at Youtube har stort potentiale for markedsføring. Der kan laves meget forskelligt via. Youtube, der kan være med til at promovere ens andre "site/sites". Jeg tror dog ikke, at det kun er views, som gør udfaldet når man vil have sin video på side 1. Jeg tror til gengæld, at der er mange forskellige parametre der spiller ind, og at processen er en smule mere kompleks. - Men din idé og dit projekt er fedt, og jeg kunne også rigtig godt tænke mig at høre noget input tilbage fra "Tømrer video'erne".
Har fået oprettet et par film inde på youtube mere.
Det er den samme film jeg har brugt, har bare ændret en lille smule i forhold til længden og størrelsen, ikke noget man kan se i selv filmen.
Så har oprettet 3 forskellige youtube profiler. For at undgå youtube ser det, som spam, ved ikke om det hjælper.
Så lagde jeg 3 film ind der hed, " target="_blank">Tømrer Horsens, Tømrer Hedensted og Tømrer Juelsminde. Købte 1000 hits og har ikke gjort andet. Der er ikke ret meget konkurrence i Hedensted og Juelsminde, så der kom jeg ind på side 1 efter en dag og har lagt der siden. I horsens hvor der er en del konkurrence ligger jeg vidst på side 3, men den første af de video'er der kommer op.
Der kan man bare se. Det ville helt sikkert vaere optimalt at markedsfoere fysiske forretninger paa Youtube! Fordi hvis man har for eksempel er en Toemrer eller hvis man har anden form for forretning, som ligger udenfor en decideret "storby" er der meget vaerdi og markedsfoering at hente her. Meget interessant! Tak for input :-)
Jeg tror bestemt, at det kunne vaere en mulighed for dig! Det ville vaere perfekt til at skabe omtale, og maalrette dine lejligheder I Thailand til de ferie glade danskere. - Det skal dog ogsaa lige naevnes, at du nok ikke skal satse fuldt paa Youtube som markedsforing (I hvert fald I starten), da der normalt gaar lang tid inden man begynder at faa vaerdifulde views. Det ville dog fungerer super, som lidt ekstra markedsfoering til din Business ! :-)
Jeg tror ihvertfald det kan have en værdi for et mindre håndværker firma, som mit at få lavet en film til b.la youtube. Men håber også at kunne bruge det til, at tilfredse kunder kunne have muligheden for at dele video'en for deres bekendte på facebook. Det vil også virker som en blåstempling fra kunden til deres bekendt, siden de jo dele video'en.
Så må vi se til foråret om det har indflydelse på ordrebeholdningen.