Hej Jakob. Det er godt gået, du skal nok blive til noget ![]() Hvis du har interesse i biler, var bilpleje så ikke noget for dig? Af erfaring ved jeg at ind -og udvendig bilpleje koster en bondegård - det må du kunne gøre, for en minimum investering. En plovmand for en udvendig vask, polering m.m. og det samme for indvendig. Du kan vel klarer 4 biler på en weekend, hvis du også skal nå dine lektier. Det er ca. under 1/2 pris af de store virksomehder tager for samme arbejde. Du får frisk luft, store overarme og gode kontanter og det er nemt at skaffe nye kunder, hvis de er tilfredse. Det er et arbejde mange folk ikke tager sig eller har tid til i dag, start på søndag og hør dine gæster. Det med aviserne holder ikke. Havearbejde, vinduespolering og tavrende rengøring er der også penge i, igen noget folk i dag ikke selv har tid eller lyst til. Held og lykke med det hele og god fest på søndag (husk at gemme alle pengene til dine drømme ![]() Bedste hilsner |
Hej Jacob
Her er lige et par ideer som ikke behøver at koste noget:
Her er lige et par ideer som ikke behøver at koste noget:
Havearbejde, Rengørring, Vinduespudsning Vask af biler osv osv.
Du laver det opsøgende salgsarbejde og finder noglekammerater der vil tjene lidt lommepenge, dem ansætter du så
Sæt en plakat op i den lokale brugs at du ar et servicesfirma og at folk bare kan henvende sig til dig.
Så planlægger du og sørger for at arbejdet bliver gjort.
Du skal selvfølgelig beregne dig selv en avance på arbejdet du uddelegerer til dine kammerater.
Jeg er sikker på at der er mange der kunne tænke sig at gøre brug af sådan et ungdoms servicesfirma.
Sådan et kunne jeg f.eks selv godt bruge her i byen hvis ungerne her gad sætte det i værk.
Og du kan jo altid udvide med flere serviceser hend af vejen, Hundeluftning, passe huse medens folk er på ferie osv osv.
Der skulle være muligheder nok