okay så bliver det ikke ligesom meebox pro webhotel med få kunder per server men det kan også være du satser meste på en lavere pris per webhotel altså små kunder jeg skal ikke sige hvilken målgruppe du satser på om det er god service eller om det ikke lyder godt det er jo bare et tal 200.000 hjemmesider, det siger intet om hvilken pris og hvad de kunder kræver |
Det skal du ikke være sikker på :)
Du skal se det lidt på en anden måde .. Vi opdeler vores kunder på en sådan måde at vi placere alle kunderne på servere som kan yde en X værdi .. Opnåes denne X værdi vil vi tage en anden server i brug .. På den måde sikrer vi at alle kunder opnår maks ydelse + vi selv kan spare servere hvis de ikke bruger den X værdi du omtaler..
Jeg kan garantere alle vores kunder får samme oplevelse hos Unitbyte som du ser hos Meebox .. Jeg har selv tidligere været inde og kigge på deres webhoteller, kontrolpaneler etc. og det er meget lig vores.. Vores system er jo det samme, så der finder du ikke forskellen .. Så skulle det være kontrolpanelet > Der er vi også ganske godt med .. Server ydelsen er meget lig hinanden, ud fra hvad jeg kan læse mig frem til ..
Du får stort set den samme ydelse, men hos os betaler du blot 5,- kr. mere for ubegrænset domæner, MEGET mere trafik, ubegrænset databaser og ubegrænset e-mail konti.. Udover det køber du også domæner små 40,- kr. billigere hos os (per stk.)
Går du ind hos meebox og opretter dig som kunde betaler du 267,4,- kr ved første betaling (hvis du køber et nyt domæne self) > hos os giver du 240,- kr. for samme periode.. Hos os sparer du derfor penge med det samme + på længere sigt hvis du bliver ved med at købe domæner osv osv.
Rent performancemæssigt af servere > er det nok meget lig det samme.. Du skal ind på vores professionel host + deres hvis du vil have en dedikeret forbindelse med enorme krafter.. Jeg tror også det er de færreste som rent faktisk køber et webhotel til 15,- kr om måneden som tænker "Det her kan jeg bruge til min KÆMPE store hjemmeside".. Er du nået det punkt, hvor du har mere brug for en stor løsning, så er vores løsninger nok ikke meget værd > ligesom meebox's billige heller ikke er..
Nu nævner du selv Meebox Pro .. Vi garantere jo netop på vores pro løsning at der er maks 16 kunder per server? Jeg kunne ikke forestille mig Meebox kører med sådan en løsning.. vores pro løsning er meget konkurrencedygtig, så jeg håber ikke at du tror du får MEGET mere for pengene uden at have prøvet vores.. :)