Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhosting > Alt det bedste

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Seierup:

Nej, du har ikke forstået det korrekt..

20.000 servere er ret meget i overkanten :)

okay så bliver det ikke ligesom meebox pro webhotel med få kunder per server 

men det kan også være du satser meste på en lavere pris per webhotel altså små kunder 

jeg skal ikke sige hvilken målgruppe du satser på om det er god service eller om det  ikke lyder godt det er jo bare et tal 200.000 hjemmesider, det siger intet om hvilken pris og hvad de kunder kræver

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50

Det skal du ikke være sikker på :) 

Du skal se det lidt på en anden måde .. Vi opdeler vores kunder på en sådan måde at vi placere alle kunderne på servere som kan yde en X værdi .. Opnåes denne X værdi vil vi tage en anden server i brug .. På den måde sikrer vi at alle kunder opnår maks ydelse + vi selv kan spare servere hvis de ikke bruger den X værdi du omtaler.. 

Jeg kan garantere alle vores kunder får samme oplevelse hos Unitbyte som du ser hos Meebox .. Jeg har selv tidligere været inde og kigge på deres webhoteller, kontrolpaneler etc. og det er meget lig vores.. Vores system er jo det samme, så der finder du ikke forskellen .. Så skulle det være kontrolpanelet > Der er vi også ganske godt med .. Server ydelsen er meget lig hinanden, ud fra hvad jeg kan læse mig frem til .. 

Du får stort set den samme ydelse, men hos os betaler du blot 5,- kr. mere for ubegrænset domæner, MEGET mere trafik, ubegrænset databaser og ubegrænset e-mail konti.. Udover det køber du også domæner små 40,- kr. billigere hos os (per stk.) 

Går du ind hos meebox og opretter dig som kunde betaler du 267,4,- kr ved første betaling (hvis du køber et nyt domæne self) > hos os giver du 240,- kr. for samme periode.. Hos os sparer du derfor penge med det samme + på længere sigt hvis du bliver ved med at købe domæner osv osv. 

Rent performancemæssigt af servere > er det nok meget lig det samme.. Du skal ind på vores professionel host + deres hvis du vil have en dedikeret forbindelse med enorme krafter.. Jeg tror også det er de færreste som rent faktisk køber et webhotel til 15,- kr om måneden som tænker "Det her kan jeg bruge til min KÆMPE store hjemmeside".. Er du nået det punkt, hvor du har mere brug for en stor løsning, så er vores løsninger nok ikke meget værd > ligesom meebox's billige heller ikke er.. 

Nu nævner du selv Meebox Pro .. Vi garantere jo netop på vores pro løsning at der er maks 16 kunder per server? Jeg kunne ikke forestille mig Meebox kører med sådan en løsning.. vores pro løsning er meget konkurrencedygtig, så jeg håber ikke at du tror du får MEGET mere for pengene uden at have prøvet vores.. :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg mener også jeg har færre end 16 webhotel på samme server med min stripper side jeg har oveni den mindste af deres pro så der er virkelige stor service der og vis mange af den salgs må du have mere end 10.000 server altså visdste du oveni skal levere højere service 

Det lyder utroligt vis det kan lade sige og så  oveni ikke til ikke en højere pris

Men i alt vist næsten alt er meget småt er lyder tallet ikke så vildt altså dem som køber et webhotel 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:43

Du forkludrer lidt tingene Mikael ..

Privat host og professionel host hos Unitbyte er to særskilte ydelser og disse kører på 2 vidt forskellige servere .. Jeg kan dog forsikre om at vores ydelser lever op til de flestes forventninger .. om du så er privat eller pro kunde hos Unitbyte :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:12

Andreas Seierup:

Privat host og professionel host hos Unitbyte er to særskilte ydelser og disse kører på 2 vidt forskellige servere .. Jeg kan dog forsikre om at vores ydelser lever op til de flestes forventninger .. om du så er privat eller pro kunde hos Unitbyte :)

okay det var det vilde tal med 200.000 hjemmesider , jeg synes virket ret vildt i kunne klare og kan se måske jeg misforstået hvor mange små der reelt set i forhold bitte små private med det er nok når du beregner disse høje tal en meget høj % del og da der ikke står i indlægget at ca måske 98% er små du regner og måske 2 % store

Dog er en ting jo lavere antal kunder du har nu, jo bedre  analyse grundlag har du til dine beregningstal passer meste muligt korrekt 

Derved vis af antallet du har nu er ikke mange og af dem du har er de fleste små kan en stor sagtens gøre du får fyldt op i alle dine server da dit beregningsgrundlag ikke er stort nok .

jeg tror du lever op til høje standard dog skal man passe på med at sige for høj tal vis sit beregningsgrundlag ikke er stort , derved kunne sige har måske  360 kunder når har 1000 kunder falder usikkerheds graden i tallene jeg vil ikke bruge talene til noget da du er  ny startet  derved er der ikke det vilde antal sider der kan sige hvor mange sider du kan klare 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:24

Mikael christiansen:

Andreas Seierup:

okay det var det vilde tal med 200.000 hjemmesider , jeg synes virket ret vildt i kunne klare og kan se måske jeg misforstået hvor mange små der reelt set i forhold bitte små private med det er nok når du beregner disse høje tal en meget høj % del og da der ikke står i indlægget at ca måske 98% er små du regner og måske 2 % store

Dog er en ting jo lavere antal kunder du har nu, jo bedre  analyse grundlag har du til dine beregningstal passer meste muligt korrekt 

Derved vis af antallet du har nu er ikke mange og af dem du har er de fleste små kan en stor sagtens gøre du får fyldt op i alle dine server da dit beregningsgrundlag ikke er stort nok .

jeg tror du lever op til høje standard dog skal man passe på med at sige for høj tal vis sit beregningsgrundlag ikke er stort , derved kunne sige har måske  360 kunder når har 1000 kunder falder usikkerheds graden i tallene jeg vil ikke bruge talene til noget da du er  ny startet  derved er der ikke det vilde antal sider der kan sige hvor mange sider du kan klare 

200.000 er et højt tal, men også et tal vi kan stå ved.. Vi har servere og kapacitet nok til alle hjemmesiderne/domænerne.. Jeg behøver ikke dokumentere noget eller offentliggøre vores beregninger, da disse er tal vi har fra egen virksomhed - men også fra tidligere projekter og analyser vi har fået leveret af partnere. 

Den kvalitet og standard vi leverer på både privat og professionel er høj og jeg vil gerne garantere at denne er lig meebox.net hvis ikke højere end dette.. Det er svært at sammenligne da vi kører på to forskellige servertyper og vores datacentre er forskellige.. Kigger du på de hjemmesider vi hoster, kan jeg se at det fungere 100% optimalt.. 

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 12:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg forstår ikke helt hvorfor du gerne vil sammenligne alt med lige præcist Meebox.net - som om, at det de gør er jeres mål for hvad I vil. Hvorfor ikke sætte sig det mål at være bedre end ens konkurrenter? 

- Jeres servere står i udlandet. Meebox i Danmark. Jeg har 30 ms til jeres site mod 5 til meebox. 
 - Jf. jeres produktmatrix tilbyder I ikke IMAP, det gør Meebox. 

Udover sammenligningerne med Meebox har jeg et par andre spørgsmål også, selvfølgelig: 

I skriver i FAQ'en at det er ulovligt at hoste ponografisk materiale på jeres servere. Der er ingen lovgivning i hverken Holland (hvor serveren for unitbyte.dk står) eller Danmark der forbyder det. Så der er vel tale om et forbud fra jeres side og ikke en lov?

Hvor længe går der før en kunde er online igen, med præcist samme data som da det gik ned, hvis f.eks. et bundkort står af i jeres server? 

Der står på FAQ'en at der er SSL på mail, ftp og kontrolpanel. Hvordan er det i tråd med at http://www.unitbyte.dk/client/clientarea.php ikke er via SSL og at formen ej heller poster til en SSL forbindelse. Det samme gælder for http://webmail.unitbyte.dk/ - serveren svarer slet ikke hvis man sætter et s på, for at opnå SSL forbindelse. 

Der står også at man på pro webhotellerne, på det største, får en dedikeret 1000 mbit forbindelse. Det lyder alligevel voldsomt, menes der ikke at man får en 1000 mbit port ind i udbyderens netværk? Jeg har svært ved at tro, at man får en dedikeret 1000 mbit forbindelse, helt for sig selv, som uanset øvrigt load i datacentret ikke bliver berørt.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46

Frands:

Jeg forstår ikke helt hvorfor du gerne vil sammenligne alt med lige præcist Meebox.net - som om, at det de gør er jeres mål for hvad I vil. Hvorfor ikke sætte sig det mål at være bedre end ens konkurrenter? 

- Jeres servere står i udlandet. Meebox i Danmark. Jeg har 30 ms til jeres site mod 5 til meebox. 
 - Jf. jeres produktmatrix tilbyder I ikke IMAP, det gør Meebox. 

Udover sammenligningerne med Meebox har jeg et par andre spørgsmål også, selvfølgelig: 

I skriver i FAQ'en at det er ulovligt at hoste ponografisk materiale på jeres servere. Der er ingen lovgivning i hverken Holland (hvor serveren for unitbyte.dk står) eller Danmark der forbyder det. Så der er vel tale om et forbud fra jeres side og ikke en lov?

Hvor længe går der før en kunde er online igen, med præcist samme data som da det gik ned, hvis f.eks. et bundkort står af i jeres server? 

Der står på FAQ'en at der er SSL på mail, ftp og kontrolpanel. Hvordan er det i tråd med at http://www.unitbyte.dk/client/clientarea.php ikke er via SSL og at formen ej heller poster til en SSL forbindelse. Det samme gælder for http://webmail.unitbyte.dk/ - serveren svarer slet ikke hvis man sætter et s på, for at opnå SSL forbindelse. 

Der står også at man på pro webhotellerne, på det største, får en dedikeret 1000 mbit forbindelse. Det lyder alligevel voldsomt, menes der ikke at man får en 1000 mbit port ind i udbyderens netværk? Jeg har svært ved at tro, at man får en dedikeret 1000 mbit forbindelse, helt for sig selv, som uanset øvrigt load i datacentret ikke bliver berørt.

Vi sammenligner IKKE kun med Meebox.net - men da Mikael selv er på meebox.net er det oplagt at sammenligne med der..

Angående vores SSL, tilbyder vi begge.. vi har dog valgt ikke at gøre det fra vores egen side, da der findes kunder som ikke kan tilgå igennem der.. Du kan hvis du vil komme igennem SSL til webmail. kontrolpanel etc. med andre url adresser.. webmail.unitbyte.dk er uden SSL og unitbyte.dk/webmail er med > jeg ser ikke din problematik?

Det er ikke en lovgivning vi henviser til, men at vi forbyder det på vores webhoteller.. Der kan være snak om en forkert forklaring fra vores side af, dette vil jeg gerne tage et kig på..

Vores servere er spejlet, dvs. at der skal rigtig meget til før kundens hjemmeside går ned.. Hvis det sker - som kan ske for alle, er det afhængig af skaden.. 

Angående vores 1000 mbit er det en 1000/1000 ligesom jeg skriver og den ER dedikeret til hver enkel server. Når du køber et webhotel under pro løsningen får du altså en sikkerhed for at du ikke deler serveren med flere kunder en nødvendigt. 

Jeg ved ikke hvor du har dine 30 ms fra, da mit er væsentligt lavere.. Jeg har 12 på vores og 9 på meebox.net ? Jeg ved ikke hvor dine stats er fra.. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 12:50
eiler@Anders-Eilers-MacBook-Pro ~ % ping unitbyte.dk
PING unitbyte.dk (83.149.102.88): 56 data bytes
64 bytes from 83.149.102.88: icmp_seq=0 ttl=55 time=28.745 ms
64 bytes from 83.149.102.88: icmp_seq=1 ttl=55 time=28.718 ms
64 bytes from 83.149.102.88: icmp_seq=2 ttl=55 time=28.934 ms
64 bytes from 83.149.102.88: icmp_seq=3 ttl=55 time=28.783 ms
64 bytes from 83.149.102.88: icmp_seq=4 ttl=55 time=28.617 ms
^C
--- unitbyte.dk ping statistics ---
5 packets transmitted, 5 packets received, 0.0% packet loss
round-trip min/avg/max/stddev = 28.617/28.759/28.934/0.103 ms
eiler@Anders-Eilers-MacBook-Pro ~ % ping meebox.net
PING meebox.net (77.66.30.195): 56 data bytes
64 bytes from 77.66.30.195: icmp_seq=0 ttl=55 time=9.074 ms
64 bytes from 77.66.30.195: icmp_seq=1 ttl=55 time=8.920 ms
64 bytes from 77.66.30.195: icmp_seq=2 ttl=55 time=8.884 ms
64 bytes from 77.66.30.195: icmp_seq=3 ttl=55 time=9.190 ms
64 bytes from 77.66.30.195: icmp_seq=4 ttl=55 time=8.942 ms
^C
--- meebox.net ping statistics ---
5 packets transmitted, 5 packets received, 0.0% packet loss
round-trip min/avg/max/stddev = 8.884/9.002/9.190/0.114 ms

Fra en 100/100 på CS AAU i Aalborg. Noget kunne godt se ud til, at
du sidder på en meget potent forbindelse med heldig peering, eller at
Frands og jeg har tabt.
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53

Jeg sidder på forskernettet i Odense ja, med en højere forbindelse end 100/100 - tror dog ikke at min mac computer har mere end 100/10 netkort .. anyway, jeg testede vores sider og det er lidt forskelligt fra site til site .. Men jeg ser at meebox er hurtigere på dem alle - dog ikke en forskel som er på 15+ på nogen af dem .. 

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)