Hej!
Jeg fik så selv brug for denne skabelon!!
Efter 17 år uden en af disse... Så kom der et VISA Elektron i klemme... Først med fejl 121 (No money) ... og nu 14 dage efter med fejl 200 (Inddrag kortet) Uha den er ikke go siger PBS/Nets
Men farer for at holde mig til emnet om skabelonen!!! 
Denne fine skabelon, mangler den ikke dato !?? Og et sted hvor jeg kan oplyse mine bankoplysninger / indbetalings muligheder? så ham svindleren med Electronkortet kan skynde sig, at indbetalle inden jeg slipper ulven ud?! (Han får ikke chancen for at svinge det kort mere)!
Jeg kan (har) da sagtens selv lave disse.... men for dem der bare udfylder skabelonen....!
Ihhhh hvor ville det være dejligt, at have et sted hvor man kunne advarer andre om sådan en knold! Og hvor ville det være dejligt hvis vi forretningsdrivende kunne få bedre hjælp af bankerne, myndighederne (rygstøtte).... Det er da bare så tidskrævende og kedeligt, både at miste kunden (tro mig hans konto er BLOKERET!!) og at bruge tid på det her snask!
Og så måske endda smide gode penge efter de dårlige!! Hmmm Bad biz strategi!!
Anyway! Tak for skabelonen - Den er nu sendt til han "skinken"... så ulven har noget at snuse op!!