Wow Michael - ain't that the truth!!! Stjerner herfra :-)
Med +60 millioner netværkere globalt er der uden tvivl en fair andel af platugler, tosser og inkompetente, men det stopper min netværksbygning lige så lidt som det påvirker andre brancher at de står med samme udfordringer.
Uanset om man vil starte salg af is på stranden fra en frysepose, så skal der investeres penge. Bliver man hjemme når solen skinner, får man ikke succes, ligeså lidt som man opnår succes med NWM hvis ikke man deler produktoplevelser og forretningsmulighed.
Formulering at investeringen så er spildt, kunne antyde urent trav eller urimelighed, men NWM er ikke et lod med sikker gevinst, det er en forretningsmodel der forudsætter at man gør en indsats.
I mit selskab har vi plastre der hjælper folk med søvnproblemer, manglende energi, vægttab og smerter, og det er netop folks egenoplevelser der typisk motiverer dem til at indtræde. Som distributør istedet for kunde opnår de massiv besparelse på produktpriser, og de kan videresælge produkter, anvende dem selv eller bortgive dem som vareprøver. Uanset repræsenterer de en værdi, og med fuld returret i 30 dage, synes jeg ikke det kan blive mere fair.
Min oprindelige mission med denne tråd, var blot at bidrage til en nuancering i opfattelsen af MLM/NWM og gøre op med floskler og fordomme. NWM er en fantastisk forretningsmodel, og rigtig mange mennesker vil med den rette support og interne uddannelse opnå stor succes med minimal investering og risiko og kombinere det med job/uddannelse/pension eller virksomhed.
I medens er vi mange der smiler, har det sjovt og opbygger fantastiske passive indtægter, men med indsats, seriøsitet og henover ganske få år.
De bedste netværkshilsner til alle, husk dette: Vi er alle forenet i et stort globalt netværk, kun adskilt af 6,6 personer fra hinanden (Small world theory eller Six degrees of separation)!
Namaste!
MVM