Rigtigt god pointe med </> tagget, det skal helt klart væk. Et "No Code" stempel er en rigtigt god ide. I det hele taget er CloudSprouts "No Code" filosofi ikke så godt repræsenteret på sitet. Det laver vi om på.
Rigtigt godt slogan forslag, personligt hælder jeg stadig mere til "Free the Designer", men vi har en workshop hvor vi blandt andet skal havde neglet sloganet fast, så jeg tager det med der.
budskabet med at CloudSprout er gratis og inklusiv hosting skal bedre frem
Hvis man kigger lidt så synes jeg det fremgår at det er gratis (eller i hvert fald gratis i en periode). Men at det er inklusiv hosting mangler ret meget. Kan kun lige ane det ved de 4 blokker hvor der til sidst står "gå live med cloudsprout".
Ser lækkert ud, og tillykke med den snarlige lancering.
Andre nævner budskabet.. jeg havde nok også hellere set CloudSprout meget større uden palmen placeret i midten med budskabet under dette.
Tak, tak! Jeg glæder mig også rigtigt meget til launch.
Jeg er også selv ret glad for logoet og så det gerne større, men jeg tror iforvejen vi får problemer med at klemme alle budskaberne ind på siden. Der er jo rigtigt meget: rigtigt for SMV'er, Drag-n-drop, Photoshop-integration, e-handel, mulighed for at special designe til mobil og store skærme etc. Så der bliver nok ikke plads til en større version af logoet.
Ser lækkert ud, og tillykke med den snarlige lancering.
Andre nævner budskabet.. jeg havde nok også hellere set CloudSprout meget større uden palmen placeret i midten med budskabet under dette.
Tak, tak! Jeg glæder mig også rigtigt meget til launch.
Jeg er også selv ret glad for logoet og så det gerne større, men jeg tror iforvejen vi får problemer med at klemme alle budskaberne ind på siden. Der er jo rigtigt meget: rigtigt for SMV'er, Drag-n-drop, Photoshop-integration, e-handel, mulighed for at special designe til mobil og store skærme etc. Så der bliver nok ikke plads til en større version af logoet.
Måske I kunne overveje en meget kort f.eks 20 sek animeret præsentation, det fanger også...
Måske I kunne overveje en meget kort f.eks 20 sek animeret præsentation, det fanger også...
Det har du helt klart ret i! En af de opgaver jeg skal havde færdig til næste uge, er et manuskript til en video, vi havde sat et maks. på 30 sek. men som min "gamle" pitch coach siger: "Long is lazy, brief is hard" :-)
Den er super flot, er vild med den lidt enkle stil trods meget indhold. Det er lykkes jer at bevare overskueligheden på siden, designprincipperne (KISS) er overholdt - godt gået!
Fedt design men også et meget 'klassisk' CMS design, ikke at der er noget galt i det, men jeg savner mere 'design' teknik og flere farver - det er de ikke-tekniske-kreative-personer i skal ramme og ikke de grå programmører.
Fedt at du kan lide designet!
Vi har egentligt gået efter at være klassiske og elegante, med den grønne som eneste spræl, Det er egentligt mit indtryk, at de fleste designere synes godt om den stil. Det skal ikke være nogen hemmelighed at Apple er en af vores store inspirationskilder, og de er jo typisk endnu mindre farverige.
Kaffe & Co:
I har et fedt produkt der fortjener at komme helt frem i skoene :-)
Mange tak ! Vi kommer helt sikkert til at bruge meget mere tid på at forfine markedsføringen og selve brugerfladen.