Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det nye CloudSprout site!

Side 7 ud af 7 (67 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det

Kaffe & Co:

Apple er et brand og har nogle helt andre spille regler - de vil kunne sælge gråt i gråt med mere gråt på :-)

Jeg er ikke designer, men mest af alt vil jeg gerne se jeres egen website som en udstilling på hvad en designer kan med jeres system - og det er vel ikke at skabe noget der ligner alt andet - men netop at bringe unikke designs, uden kode online for deres kunder.

/Søren

Det har du ret i, men derfor behøver det ikke sprælle af farver. Det er ikke farver der giver det nytænkning - det er vel funktionerne.

Godt at se du stadig lever forresten Søren!

Et pumkt jeg ville vægte højt inden for en kort periode ville være adaptive-/responsive-ness (kan man sige -ness? ;)). Hvad er mulighederne for at lave den slags.

:) Kim

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:39

Hej Søren

Kaffe & Co:

Jeg er ikke designer, men mest af alt vil jeg gerne se jeres egen website som en udstilling på hvad en designer kan med jeres system - og det er vel ikke at skabe noget der ligner alt andet - men netop at bringe unikke designs, uden kode online for deres kunder.

Jeg har det lidt på samme måde, faktisk har vores udviklingsproces været centeret om hvad vores test-designere har kunne bygge af spændende sites.
Efter min mening har vi nogle rigtigt fede referencer, og jeg er helt enig med dig i at de skal længere frem.

Kaffe & Co:

Men det er detaljer og jeg er sikker på at hvis i bare kan 80% af det i lover så bliver det en succes om så i har en web med farver og halløj, spiller ikke nogen rolle bare den er professionel lavet og det er jeres jo.   

Mange tak! Jeg er sikker på at CloudSprout bliver en succes, og vi får rigtigt rigtigt mange glade kunder.
Det vi har som største problem, er ikke hvad man kan med CloudSprout, men hvor nemt det er at gøre. Jeg har på fornemmelsen, at vi konstant vi være nød til at forbedre specielt brugervenligheden af CloudSprout.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:30

Hej Kim

Kim Dolleris:
Det har du ret i, men derfor behøver det ikke sprælle af farver. Det er ikke farver der giver det nytænkning - det er vel funktionerne.

Jeg er glad for at du har den tilgang til tingene, jeg tror også det gælder for de fleste designere. Uden at man dog skal neglicere et af mine yndlings citater nemlig at: Design is the cheapest kind of awesome money can buy!

Kim Dolleris:
Et pumkt jeg ville vægte højt inden for en kort periode ville være adaptive-/responsive-ness (kan man sige -ness? ;)). Hvad er mulighederne for at lave den slags.

Jeg er ikke sikker på jeg helt forstår hvad du mener med adaptive og responsiveness. Vi har lavet mulighed for dynamiske effekter, f.eks. hvis musen kører hen over et produkt, så viser man produktdata ved siden af.

Vi har også eksperimenteret med at vise forskellige layouts afhængigt af enheden der surfes fra. Så hvis man surfer fra iPhone, ser man et design, mens hvis man surfer fra en almindelig pc ser man et andet. Vi har sågar leget med screensize detection, så man som kan lave flere designs der optimalt udnytter skærmens størrelse, istedet for altid at være bundet til 960px.

Rammer jeg rigtigt eller har jeg misforstået hvad du mener ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 12:38

Lundsby:

Jeg er ikke sikker på jeg helt forstår hvad du mener med adaptive og responsiveness. Vi har lavet mulighed for dynamiske effekter, f.eks. hvis musen kører hen over et produkt, så viser man produktdata ved siden af.

Vi har også eksperimenteret med at vise forskellige layouts afhængigt af enheden der surfes fra. Så hvis man surfer fra iPhone, ser man et design, mens hvis man surfer fra en almindelig pc ser man et andet. Vi har sågar leget med screensize detection, så man som kan lave flere designs der optimalt udnytter skærmens størrelse, istedet for altid at være bundet til 960px.

Det er lige præcist det.

Adaptive : Viser forskellige sites alt efter hvilket device der kigger forbi.

Responsive: Samme site, men scalérbart så det tilpasser sig browserbredden. (http://www.palantir.net - prøv at resize din browser)

:) Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:59

Blev det i grunden aldrig til noget med CloudSprout??

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:34

Hej Henrik

CloudSprout kører skam stadig, og selvom vi ikke helt har launchet, så er det da blevet til en del nye kunder.

Pt. arbejder vi to-strenget med at lukke en finansieringsrunde samtidigt med at vi arbejder at launche ordentligt. Men der skal blandt andet arbejdes lidt på vores Tour som ligenu viser "Intet layout" :-)

Vi håber at kunne åbne rigtigt indenfor de næste to uger. Vores strategi er at lave gratis websites og shops, som du kan se beskrevet på det danske site. Altså hvor det er gratis for mindre sites og for større sites koster det et månedligt beløb.

I først omgang launcher vi på dansk, men engelsk er ikke langt bagefter.

investor siden arbejder vi på en Responsive design features til en samlet produkt demo, som giver den WOW! effekt som den nuværende mangler. Selve vores pitch ellers, er der helt styr på. Vi har fundet en klar vej til at nå vores kunder, med et rigtigt fornuftigt forhold imellem hvad en kunde koster og betaler.

Hvad end vi for lukket vores investerings runde eller ej, så er jeg sikker på at CloudSprout fortsætter. Jeg glæder mig utroligt meget til at åbne butikken overfor andre end vores bekendskabskreds og få givet en masse løsninger væk!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13

Lundsby:

Hej Henrik

CloudSprout kører skam stadig, og selvom vi ikke helt har launchet, så er det da blevet til en del nye kunder.

Pt. arbejder vi to-strenget med at lukke en finansieringsrunde samtidigt med at vi arbejder at launche ordentligt. Men der skal blandt andet arbejdes lidt på vores Tour som ligenu viser "Intet layout" :-)

Vi håber at kunne åbne rigtigt indenfor de næste to uger. Vores strategi er at lave gratis websites og shops, som du kan se beskrevet på det danske site. Altså hvor det er gratis for mindre sites og for større sites koster det et månedligt beløb.

I først omgang launcher vi på dansk, men engelsk er ikke langt bagefter.

På investor siden arbejder vi på en Responsive design features til en samlet produkt demo, som giver den WOW! effekt som den nuværende mangler. Selve vores pitch ellers, er der helt styr på. Vi har fundet en klar vej til at nå vores kunder, med et rigtigt fornuftigt forhold imellem hvad en kunde koster og betaler.

Hvad end vi for lukket vores investerings runde eller ej, så er jeg sikker på at CloudSprout fortsætter. Jeg glæder mig utroligt meget til at åbne butikken overfor andre end vores bekendskabskreds og få givet en masse løsninger væk!

Det ser jeg frem til. :-) Husk at du har lovet mig at sende en mail når det kører ;-)

Side 7 ud af 7 (67 indlæg)