Det
Det har du ret i, men derfor behøver det ikke sprælle af farver. Det er ikke farver der giver det nytænkning - det er vel funktionerne. Godt at se du stadig lever forresten Søren! Et pumkt jeg ville vægte højt inden for en kort periode ville være adaptive-/responsive-ness (kan man sige -ness? ;)). Hvad er mulighederne for at lave den slags. :) Kim |
Hej Søren
Kaffe & Co:Jeg er ikke designer, men mest af alt vil jeg gerne se jeres egen website som en udstilling på hvad en designer kan med jeres system - og det er vel ikke at skabe noget der ligner alt andet - men netop at bringe unikke designs, uden kode online for deres kunder.
Jeg har det lidt på samme måde, faktisk har vores udviklingsproces været centeret om hvad vores test-designere har kunne bygge af spændende sites.
Efter min mening har vi nogle rigtigt fede referencer, og jeg er helt enig med dig i at de skal længere frem.
Kaffe & Co:Men det er detaljer og jeg er sikker på at hvis i bare kan 80% af det i lover så bliver det en succes om så i har en web med farver og halløj, spiller ikke nogen rolle bare den er professionel lavet og det er jeres jo.
Mange tak! Jeg er sikker på at CloudSprout bliver en succes, og vi får rigtigt rigtigt mange glade kunder.
Det vi har som største problem, er ikke hvad man kan med CloudSprout, men hvor nemt det er at gøre. Jeg har på fornemmelsen, at vi konstant vi være nød til at forbedre specielt brugervenligheden af CloudSprout.