Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det nye CloudSprout site!

Side 4 ud af 7 (67 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:

Klasse! Glæder mig til at se det live, rode med det og se hvad bæstet kan ;)

Mange tak! Jeg tænkte faktisk på om ikke du ville være med til et tænke højt forsøg, når vi kommer så langt. Men det kan vi evt. lige sludre om i aften, til IE6 gravøl.

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 09:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmm, hvad med "Empower the Designer" / "Giv Magten til Designeren", eller noget i den retning? Det er vel lidt mere det i gør, i og med at i ikke sætter designeren fri i forhold til hans normale arbejde - han har jo hele tiden kunnet designe :) - men at han derimod kan lave hele sitet, uden at arbejde sammen med en programmør.

Blot et forslag, tænker at det umiddelbart kan virke lidt mere dragende på designere, at de bliver "empowered" istedet for "freed".

Angående designet, så er det top klasse. Udstråler professionalisme og kvalitet. Fremragende arbejde, jeg glæder mig til at prøve jeres produkt :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 09:48

Rigtig flot design, jeg kan godt lide samspillet mellem det grønne og sorte. Det fungerer rigtig godt! Det virker som helhed gennemtænkt og ikke mindst gennemført - det betyder altså meget, når man har et produkt man vil sælge!

Noget jeg tit har tænkt over (som måske er off-topic)... CloudSprout produktet, hvad har det med "cloud" at gøre? Det er meget muligt at jeg ikke kender produktet godt nok og derfor ikke ved det, men umiddelbart kan jeg ikke se sammenhængen. Kan du uddybe? :)

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 09:53

Rigtig flot side og en spændende idé du har fået der Yes

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:09

Rigtig fint design.

Jeg har som Anders også svært ved at forstå navnet CloudSprout og kan ikke rigtig se meningen med det - har i haft en engelskkyndig ind over navnet? Jeres tag-line "Free the designer" er i min verdens også lidt sort, hvem er det der holder ham fanget?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:23

Hej Bjarne

Bjarne Ravn:

Det jeg mest faldt over, er din brug af tekniske betegnelser i dine overskrifter. Jeg tror, at mere ligefremme og korte overskrifter med almindelige danske ord vil tiltrække din målgruppe i højere grad.

Brug færre informationer men mere call to action.

Man kan ikke rigtigt regne med teksten endnu, det er et af de område hvor vi har en masse finpudsning tilbage. Og her bliver fokus nok på den engelske version. Målgruppen er designere så tror egentligt godt de forstår ordene, men på baggrund af dit indlæg er det helt klart noget jeg vil sikre mig.

Mht. Call-to-action så er falder de to knapper let rigeligt i med layoutet, jeg tænkte på at løse det ved at lave et pulserende glow rundt om, evt. trigget af at musen er f.eks. 200px fra knappen. Men det er klart noget der skal leges med.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:31

Hej Michael

Mikael christiansen:

Nederste i venstre  side , står der luft og neden under beskrivelse , hvad betyder det 

Det med grupper og ny bruger i højre sidens i billedet forstod jeg heller ikke .

De forskellige billdeder du ser er dele af screenshots fra selve CloudSprout's brugerflade.

I det første er der vist et udsnit af Designeren, hvor Luft er navnet på en af de byggeklodser man bygger sit layout med.

Det andet screenshot er fra vores brugeradministration, hvor man opretter brugere.

Men jeg hører hvad du siger, og vi vil helt sikkert blive skarpere i både screenshots og tekster.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:31

Prøver lige at få kontakt til dig igen :) (Nu med billede)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Berlin
Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:37

Det ser rigtigt godt ud, designet er tidssvarende og  signallerer et højt kvalitetsniveau og at produktet er gennemtænkt i forhold til usability. Har designeren en dribbble profil hvor man kan se fere detaljer? hvad udvikler I i, Ruby/Rails, Phyton/Django, PHP?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:40

Hej AngryBird

AngryBird:

Prøver lige at få kontakt til dig igen :) (Nu med billede)

Det er egentligt ikke fordi det er kontakt, men jeg har lidt prøvet at besvare de forskellige indlæg i den rækkefølge de er kommet. Jeg er meget glad for at folk bruger deres tid på at hjælpe os, så jeg vil gerne komme med svar til alle der stiller spørgsmål eller kommer med ideer.

Men for at lige behandle dit spørgsmål, så er vi helt klar over at CloudSprout vises forkert. Men det er egentligt ikke noget vi har prioriteret specielt højt. Det kan man selvfølgeligt diskuterer om er klogt eller ej, men det ligner at det er mere rigtigt at bruge energien på det nye site og den nye version.

Men lur mig om det alligevel ikke bliver fikset indenfor en uges tid :-)

Side 4 ud af 7 (67 indlæg)