Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt affiliate-side i BETA-version

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Stoll:

Det er lidt lavt skrevet. Jeg har skrevet teksterne selv.

Jeg mente selvfølgelig til de forskellige konkurrencer. Der tog jeg en hurtig sammenligning af nogle af dine tekster og dem som står på Euroads, og der var disse to tekster de samme.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 16:31

Àsgeir Gunnarsson:

lassevesterskov:

Sebastian Stoll:
Mht. .DK-domæne: det køber jeg så snart siden er klar :-)

Du må nok hellere få registreret domænet før en anden tager det! Cool

http://www.dandomain.dk/produkter/domain.html?search=konkurrencehimlen.dk

Købt! :)

Haha det kunne være lidt ondt, Beer

... men samtidig en måde for Sebastian at få lidt erfaring på, "aldrig offentliggør et domænenavn du ikke har købt" ! 

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:35

Efter et hurtigt gemmentjek af flere af dine tekster, kan jeg godt se jeg bare var uheldig at ramme ind i én tekst som var den samme som hos Euroads.

Jeg undskylder selvfølgelig for min fejl.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:11
Testbloggen.dk/Kasper:

Lars :

Testbloggen.dk/Kasper:

Havde jeg lige overset:)

Husk at Dk-Hostmasters har en regel, om at man ikke må købe domæner der ligger for tæt op af andre.

:)

Det gælder vel mere når der er tale om et brand? Hvis du kalder din side mit-telia.dk vil du jo nok få problemer med Telia pga deres navnebeskyttelse, men test-bloggen.dk kunne vel i princippet stadig bruges af en anden, sålænge du ikke har navnebeskyttelse?

Jeg læste domænenavnet forkert:)

Men hvis vi nu siger billig(eksempel).dk så må man jo ikke købe billig-(eksempel).dk:)

Jo det må man godt.
Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 17:18

Flot side, du kan eventuelt skaffe sponsorer så du får et beløb årligt for at de annoncerer på din side..

Og det behøver jo ikke kun være konkurrencer :-)

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 17:21

Testbloggen.dk/Kasper:

Men hvis vi nu siger billig(eksempel).dk så må man jo ikke købe billig-(eksempel).dk:)

Hvorfor ikke?

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sebastian

Jeg har selv lavet en som denne før dog i html/css ren kode. Synes din side er for pakket og for rodet :-)

Og helt ærligt, Staff ? :) Ud med den :P

Og hvis min virksomhed kontakter dig og ber om at få langt et banner ind, som ligger på 30 andre sider, hvordan vil du så have at jeg tracker den?

Ser mere ud somom at du går op i hvem der ejer siden(staff) og alt for lidt tid i design og Seo.

Lækkert detalje med Twitter og Facebook + for det :-)

Men hvis jeg var dig ville jeg vælge et MEGET mere simpelt deisgn, også kun fokuser på konkurrencer og intet andet.

Din niche: Sørg for at folk får tilsendt hver måned de nye konkurrencer via nyhedsbrev. Hermed har du DIN niche :-)

God vind!

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 17:58

Hej, Emil.

Jeg kan sagtens se den med staff nu - og du har ret. Haha..

trymeOUT:
Og hvis min virksomhed kontakter dig og ber om at få langt et banner ind, som ligger på 30 andre sider, hvordan vil du så have at jeg tracker den?

Mht. tracking af links: Det er så simpelt, som det er sagt. Jeg har fundet ud af, at man på en eller anden måde(jeg har ikke studeret det nærmere) vha. ClickBank kan lave sit eget link om til et link som man så kan tracke via ClickBank.

Så jeg kan gå ind på ClickBank og skrive "http://www.jegharettrackinglink.com/", og så genererer ClickBank et tracking-link for en, hvor man igennem ClickBank kan holde øje med det antal klik man får på linket osv. :-)

Det med et nyhedsbrev har jeg tænkt på, men jeg kom aldrig frem til hvordan man styrer sådan et nyhedsbrev. Jeg har førhen læst her på Amino, at der var nogle der søgte en software til at styre nyhedbreve med, så mon ikke jeg kan finde den tråd igen?
Ellers .. Hvad gør du?

Men tak for kritikken, Emil. Den var guld værd :-)
5 stjerner til dig.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 18:01

Hej, AffiliatePro.

Jeg vil meget gerne have at vide hvilken tekst du ser stemmer overens med en anden tekst fra EuroAds? Jeg ser personligt ikke noget galt i at kopiere en tekst som den anden part har brugt som eksempel - jeg har bare valg at lave min egen. Sååå :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 18:04

@ Simone.
Tak for kritikken.

Det skal jeg nok få styr på, men nu må jeg nok hellere lige få styr på layoutet mm. først ..

@ Lasse.

lassevesterskov:
... men samtidig en måde for Sebastian at få lidt erfaring på, "aldrig offentliggør et domænenavn du ikke har købt" ! 

Nej, det fandt jeg da ud af....
Man er vel altid lidt bange for hård konkurrence på markedet ;-) 

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)