Jeg er netop igang med en ny hjemmeside. Lad mig give et eksempel: Mikkel vil gerne have en iPhone. Han har desværre ikke den sum penge en iPhone koster, så derfor vælger han at deltage i en konkurrence, hvori præmien er en iPhone. Det er primært dét, min hjemmeside er bygget op på.
Hvad vil I råde mig til at tilføje? Hvad skal jeg ændre/fjerne?
Jeg kunne godt tænke mig, at give de besøgende mulighed for at oprette sig en bruger, tilføje hinanden som venner, og hygge sig i debatforums, men det har jeg ikke mulighed for lige pt., da jeg gerne vil have siden 100% klar først.
Mht. .DK-domæne: det køber jeg så snart siden er klar :-)
Forstår ikke lige konceptet, for konkurrencer findes der jo utallige af.. Hvad er forskellen til en normal konkurrence, udover at der er et forum inkluderet?
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.
Jeg synes bare, det ville være lækkert med en side man kunne prøve sine kræfter af på. Jeg tænkte at den måske ville give mig en lille smule erfaring hvis jeg havde noget at prøve det af på, som jeg lærte.
Mht. navnet har jeg ikke tænkt mig at ændre det. Der er, som andre skriver, 1 milliard sider med konkurrencer på, og der er også et par af dem, som minder om hinanden, så nu nøjes jeg med KonkurrenceHimlen, og så f*** navnet - det er langt fra dér det vigtige ligger.