|
synes du om drinkparaply ideen?
|
|
Når du siger drinks-parasoller, mener du så bare de ganske almindelige af papir og træ som man sætter i en drink? Eller er der noget tvist til det? Hvad med en der er hul, og indeholder selve drinken i pulverform? Altså noget hvor man hiver enden af og hælder det i juicen, hvorefter drinken kan serveres inkl. paraply? ... bliver nok også svært at få gjort til en dille. Ligesom de andre, tror jeg dog du har et for småt sortiment til at det kan betale sig. Hvorfor skulle dansk supermarked bruge tid på at tage dine paraplyer ind i sortimentet i stedet for at beholde dem fra den leverandør, der levere til hele deres fest-sektion? Det er ikke bøvlet værd, at skulle bruge tid på at administrere endnu en leverandør på så lille et produkt. |
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Lad være med at skyde skylden over på andre. Hvorfor er det vores skyld at vi ikke har spurgt? Det er vel ligeså meget din skyld, da du ikke har lavet en fyldestgørende beskrivelse i dit spørgsmål. Jeg bliver nød til at nævne det, da attituden med at det altid er andres skyld, sjældent har ført succes med sig. |
Ha ha hvad sker der for jer imod den stakkels "ide haves" Jeg troede sgu alle kendte historien (sand eller ej) om at manden bag party paraplyen blev milliardær. Idé haves kom bare med en forespørgsel og bliver sablet ned af unødvendige spørgsmål og historier om "paraply historien". Har i rottet jer sammen mod de nye eller hva... ;-) |
Dato: 12-04-2007 18:39:04 Forfatter: Tommy Man kan ikke lukke en tråd. Når først en ide er kastet ud til masserne, er deres håndtering og response samt sidespor ikke til at styre... sommetider kommer der nogle virkelig fede ideer frem, men så er det spørgerens ansvar at finde en måde at bruge dem. Hovsa Tommy! Det må da være en smutter, for sandheden er jo at der er mulighed for at lukke en tråd............. Fra Kom godt igang på Amino, har jeg kopieret dette: 4: Når du skriver på Amino, så vær opmærksom på at det kan læses i 100 år, lige som alt andet på nettet. Så skriv ikke noget du ikke vil se på forsiden af Ekstra Bladet om 30 år og nej, du kan ikke selv slette det bagefter. Skal det slettes eller ændres, så indbetal 1.000 kr. til Røde Kors og mail mig kvitteringen, så sletter jeg det måske, så tænk dig om før du skriver! |
|
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk