Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

synes du om drinkparaply ideen?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis ens ideer ikke kan tåle kritik bør man holde dem for sig selv :)
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:26
kan den godt....men ikke en har spurgt ind til ideen...så ingen aner hvad den går ud på....altså vil man kritisere kunne man i det mindste sætte sig ind i tingene og hvis man alligevel ikke kan bridrage med noget konstruktivt så find et chat side at lege på
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:32
Hvad er det lige du har bidraget med på Amino, som berettiger dig til at diktere hvordan vi andre, som har hjulpet hundredevis af Aminoer gennem de sidste par år, skal skrive her? Jeg tror vist det er der dig der skal smutte ned i børnehaven og få fornyet dit medlemsskab. Med den attitude du møder op med her kommer du ikke langt!
Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 18:36
Ok..

Hvad går den ud på?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39
Man kan ikke lukke en tråd. Når først en ide er kastet ud til masserne, er deres håndtering og response samt sidespor ikke til at styre... sommetider kommer der nogle virkelig fede ideer frem, men så er det spørgerens ansvar at finde en måde at bruge dem.

Når du siger drinks-parasoller, mener du så bare de ganske almindelige af papir og træ som man sætter i en drink? Eller er der noget tvist til det? Hvad med en der er hul, og indeholder selve drinken i pulverform? Altså noget hvor man hiver enden af og hælder det i juicen, hvorefter drinken kan serveres inkl. paraply?

... bliver nok også svært at få gjort til en dille. Ligesom de andre, tror jeg dog du har et for småt sortiment til at det kan betale sig. Hvorfor skulle dansk supermarked bruge tid på at tage dine paraplyer ind i sortimentet i stedet for at beholde dem fra den leverandør, der levere til hele deres fest-sektion? Det er ikke bøvlet værd, at skulle bruge tid på at administrere endnu en leverandør på så lille et produkt.
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 18:41
Dato: 12-04-2007 18:15:26 Forfatter: ide´  haves

Jeg lukker spørgsmålet da jeg allerede har fundet både financiering og produktion af mit produkt...... i Kina.

Orv... Bare én dag - og du finder en samarbejdspartner i Kina, som både vil finansiere og producere. Jeg tror du skal opholde dig en del inde på Amino og hjælpe alle de andre iværksættere der leder LÆNGE efter en sådan partner... Og du finder dem på en dag... I Kina. Det bliver rigtigt spændende at følge dit projekt. Med den fart bliver du kåret som verdens rigeste mand indenfor de næste 13-14 dage  Imponerende... Respekt herfra :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:42
Dato: 12-04-2007 18:26:13
Forfatter: ide´  haves
ikke en har spurgt ind til ideen...så ingen aner hvad den går ud på....

Lad være med at skyde skylden over på andre. Hvorfor er det vores skyld at vi ikke har spurgt? Det er vel ligeså meget din skyld, da du ikke har lavet en fyldestgørende beskrivelse i dit spørgsmål. Jeg bliver nød til at nævne det, da attituden med at det altid er andres skyld, sjældent har ført succes med sig.

Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:20
Ha ha hvad sker der for jer imod den stakkels "ide haves"

Jeg troede sgu alle kendte historien (sand eller ej) om at manden bag  party paraplyen blev milliardær. Idé haves kom bare med en forespørgsel og bliver sablet ned af unødvendige spørgsmål og historier om "paraply historien".

Har i rottet jer sammen mod de nye eller hva... ;-)

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 20:19

Dato: 12-04-2007 18:39:04 Forfatter: Tommy Man kan ikke lukke en tråd. Når først en ide er kastet ud til masserne, er deres håndtering og response samt sidespor ikke til at styre... sommetider kommer der nogle virkelig fede ideer frem, men så er det spørgerens ansvar at finde en måde at bruge dem.

Hovsa Tommy!
Det må da være en smutter, for sandheden er jo at der er mulighed for at lukke en tråd.............

Fra Kom godt igang på Amino, har jeg kopieret dette:

4: Når du skriver på Amino, så vær opmærksom på at det kan læses i 100 år, lige som alt andet på nettet. Så skriv ikke noget du ikke vil se på forsiden af Ekstra Bladet om 30 år og nej, du kan ikke selv slette det bagefter. Skal det slettes eller ændres, så indbetal 1.000 kr. til Røde Kors og mail mig kvitteringen, så sletter jeg det måske, så tænk dig om før du skriver!

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 20:26
Dato: 12-04-2007 18:15:26 Forfatter: ide´  haves
Ja ja kritisere og nedgøre kan man ....dette skulle som sagt ikke udvikle sig til et spørgsmål om hverken etik i opfindelsen eller den globale opvarmning men om at tjene penge på en ide, det er da fint at nogle mener at, alt ud over en økologisk hytte lavet af kolort ikke er moralsk eller etisk forsvarligt...halloooo kig dig omkring i din hverdag?

Ja, du må undskylde hvis jeg er kommet til at træde dig over parasolfoden - men jeg kritiserer ikke din idé (som jeg stadigvæk ikke har fundet ud af hvad er) - men du spørger jo folk om hvad de synes om drinks-paraplyer - og jeg fortæller så bare min mening.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)