Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

synes du om drinkparaply ideen?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Så har jeg en ide´ som kan få samme, om ikke større succes, men der er nogen udviklingsmæssige ting, jeg ikke selv kan lave, så derfor søges partner med know how og financiering evt fra kemi branchen
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 22:34
Hej PVP

Det er et meget meget løst grundlag du søger finansielle partnere på.

Du skriver at du har en ide, "som kan få samme, om ikke større succes"... større succes end hvad?

Hvilke områder er det du søger specifik know how indenfor?

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:58
Hmmm... Jeg har faktisk aldrig tænkt over drinks-paraplyen som en økonomisk succes for nogen, men måske tager jeg fejl. Selve drink''en er måske den største opfindelse
Tilmeldt 11. Apr 07
Skrevet kl. 23:15
overskriften var jo drinkparaply ideen....så altså større end det.

og er ret sikker på jeg skrev knowhow inden for evt kemi industrien

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 09:28
Dato: 11-04-2007 23:14:32 Forfatter: ide´  haves
overskriften var jo drinkparaply ideen....så altså større end det.

og er ret sikker på jeg skrev knowhow inden for evt kemi industrien

Men altså hr. ide haves, har drinks paraply ideen nogensinde været en stor økonomisk success for nogen..? :)

Tilmeldt 11. Apr 07
Skrevet kl. 16:36
ja manden der opfandt den blec milliardær, men gider sådan set ikke diskutere det, det var ment som et metafor, så hvis ikke du kan hjælpe behøver du ikke skrive mere
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 16:57
Ja med den attitude står folk jo nok i kø for at hjælpe
Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 17:33
Dato: 12-04-2007 16:36:01 Forfatter: ide´  haves ja manden der opfandt den blec milliardær, men gider sådan set ikke diskutere det, det var ment som et metafor, så hvis ikke du kan hjælpe behøver du ikke skrive mere

Nu researchede jeg lige kort på cocktail-paraplyens (det er vel ret beset en parasol) oprindelse, og fandt frem til dette link http://www.straightdope.com/columns/001117.html - det vidner ikke ligefrem om en økonomisk success af rockefeller''ske dimensioner.. Men vil da gerne høre din side af historien... :)

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 17:54
Netop drinkparaplyer er et nutidigt ikon på dårligt design, overforbrug og må næsten bære skylden alene for den globale opvarmning på sin tynde pind.

Når det handler om mad (og tildels mange andre ting), så er overflødig pynt et ord, der kan give bevidste mennesker latterkrampe. Hvis man skal pynte f.eks en drink, så er det er must, at man skal kunne spise pynten - og den skal smage godt (og nærmest helst være økologisk, sundhedsfremmende og firmaet bag skal støtte velgørende orginisationer.. :)

Så, nej, jeg synes ikke, at drinkparasollen er noget specielt genialt - tværtigmod: overflødig pynt og dårlig smag

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 11. Apr 07
Skrevet kl. 18:15
Ja ja kritisere og nedgøre kan man ....dette skulle som sagt ikke udvikle sig til et spørgsmål om hverken etik i opfindelsen eller den globale opvarmning men om at tjene penge på en ide, det er da fint at nogle mener at, alt ud over en økologisk hytte lavet af kolort ikke er moralsk eller etisk forsvarligt...halloooo kig dig omkring i din hverdag?

Jeg lukker spørgsmålet da jeg allerede har fundet både financiering og produktion af mit produkt...... i Kina.

Mit spørgsmål var lagt ud til et samarbejde med evt. interesserede og alt jeg fik var kritik og nidkærhed omkring et produkt ingen aner hvad går ud på. Men sådan kan det jo også være når man er inovativ og nytænkende og hvis de svar der er kommet på mit indlæg skal kendetegne hjælpen til opfindere og iværksættere i Danmark, her fra siden så siger jeg bare ...TAK FOR KAFFE!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)