Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

synes du om drinkparaply ideen?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-04-2007 20:19:03
Forfatter: Krondal
Det må da være en smutter, for sandheden er jo at der er mulighed for at lukke en tråd.............

Fra Kom godt igang på Amino, har jeg kopieret dette:

4: Når du skriver på Amino, så vær opmærksom på at det kan læses i 100 år, lige som alt andet på nettet. Så skriv ikke noget du ikke vil se på forsiden af Ekstra Bladet om 30 år og nej, du kan ikke selv slette det bagefter. Skal det slettes eller ændres, så indbetal 1.000 kr. til Røde Kors og mail mig kvitteringen, så sletter jeg det måske, så tænk dig om før du skriver!

Så ja; hvis du betaler 1.000 kroner er der en chance, for at få indlægget slettet.
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 00:30
Forfatter: ide´  haves

....men ikke en har spurgt ind til ideen...så ingen aner hvad den går ud på....altså vil man kritisere kunne man i det mindste sætte sig ind i tingene

Jeg synes ikke Du med rette kan forvente, at de Amino''er, som kunne finde på at give Dig gode råd eller måske endda investere tid eller penge i Din ide, selv skal spørge ind? Det svarer til at komme igennem nåleøjet og få lov til at præsentere sin ide for en gruppe relevante risikovillige og kapitalstærke investorer, og så siger man til dem, at de selv skal gætte hvad ideen/konceptet går ud på! (Jeopardy investment)

Hvis Du vil have konkrete råd eller finde en investor/samarbejdspartner, så må Du lukke op for mølposen og konkret beskrive Din ide, så man kan tage stilling til den, hvis Du ikke tør komme ud med Din ide i detaljer her, så giver det i mine øjne sig selv, at Amino simpelthen ikke det rette sted at henvende sig!

Du har fået en hård medfart i denne tråd, men jeg synes kritikken er konstruktiv og velbegrundet!

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 13:56
Danm, sommervarmen er da vist lusket indenbords i amino.. Og lur mig om ikke "paraply" historien er et klenodie fra den gang vodka og juice var hipt og Tom Cruise var en lille fedtet bartender i verdens mest pladder romantiske film..

Men, pvp aka "Ide haves" hvis du stadig læser med her, så vil jeg da råde dig til at træde varsomt med din nye partner.. Jeg arbejder til dagligt med indkøb i Kina og hvis du virkelig har fået en relation til en kinesisk under leverandør op at stå så hurtigt, er du enten genial eller på vej mod en ordentlig omgang bondefangeri..

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)