Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af logo, websites m.m.

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/6/2005 8:13:00 AM Forfatter: Martin Thorborg Bare en sjov information. Jubii har haft 3 helt forskellige logoer med tiden. Det var først i 3. leveår, at Jubii fik det nuværende logo. Med andre ord, tag det roligt og brug pengene til noget mere væsentligt i starten, så vigtigt er det ikke! Dbh martin

Det samme gælder Freeways Dating.dk og utallige andre, men tiderne ændrer sig. Indhold er klart det vigtigste, men jeg mener at design bliver mere og mere vigtigt. Design kan dog aldrig råde bod på manglende indhold.
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:57
Dato: 12/6/2005 1:02:51 AM Forfatter: Goaften  

Man skal selv få den enkle og geniale idé. Man skal opfatte det som én af de tidskrævende opgaver, der skal være løst inden man kan starte. En opgave på linie med forretningsplanen, den kan man heller ikke købe sig til for et par tusinde kroner. Når man har fået den rigtige idé beder man en professionel grafiker rentegne logo’et. Rentegningen er til at betale. For det er den rigtige idé, der koster kassen.

Jeg ville da ønske at jeg selv var så kreativ, så jeg kunne sætte mig ned og designe det hele selv, men faktum, jeg er ikke kreativ på det felt, til gengæld kan jeg så meget andet, og der vælger jeg at bruge min energi.

Dine indlæg minder mig iøvrigt om "Køb Dansk" kamopagnen tilbage i 70''erne eller 80''erne, sympatisk, men verdenen er blevet en anden, og hvis danske firmaer ikke indser at de må til at yde noget mere ifh den højere pris de tager, så skal der ryddet ordentligt op der i en nær fremtid

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 22:00
Dato: 12/6/2005 9:56:34 PM Forfatter: Henrik Nielsen
Jeg ville da ønske at jeg selv var så kreativ, så jeg kunne sætte mig ned og designe det hele selv, men faktum, jeg er ikke kreativ på det felt, til gengæld kan jeg så meget andet, og der vælger jeg at bruge min energi.
Dine indlæg minder mig iøvrigt om ''Køb Dansk'' kamopagnen tilbage i 70''erne eller 80''erne, sympatisk, men verdenen er blevet en anden, og hvis danske firmaer ikke indser at de må til at yde noget mere ifh den højere pris de tager, så skal der ryddet ordentligt op der i en nær fremtid

Tæller vi den offentlige sektor med som et "firma"?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:14
Dato: 12/6/2005 9:59:42 PM Forfatter: Mikael Rieck

Tæller vi den offentlige sektor med som et ''firma''?

haha, uha nej, iøvrigt, ønsk aldrig at du får brug for det offentliges hjælp, så skal du se ventetider ;-(

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 16:16
For lige at dreje den tilbage til til Martins indlæg omkring Design Outpost, er der så nogle som har gjort erfaringer med at købe designs fra dem ?

Jeg lurer på deres website templates, og er faktisk meget imponeret over de mange forskellige designs. 

For mig selv som ikke ikke har forstand på design og programmering, men gerne vil have et lækkert og brugervenligt site op og stå for forholdsvis begrænsede midler, ser det interessant ud !!

Kan se at man kan få en fuld e-shop baseret på osCommerce for under 200 $, det er da ikke dumt hva'' ?
Er godt klar over at der så skal etableres betalings løsning mv. Men det er klart noget jeg vil se nærmere på, coolt concept.
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 17:06
Jeg lurer også selv en del. Har ikke selv gjort nogle erfaringer endnu, men jo mere jeg kigger på de ting der bliver fremstillet, desto mere imponeret bliver jeg

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 21:12
Vil lige nævne at min kones forretning, www.ballade.nu, har fået lavet logo, bomærke (logotype), brochure m.m. for 6.500 DKK (1000 USD hos en dansk grafiker (Ina hos baraq.dk)....så det behøver ikke koste en bondegård at få designet, en ordentligt (dansk) grafisk idenditet............

...og når alt kommer til alt er ideer og design nok noget af det sidste vi kan leve af her i Dk
...og uanset om man mener at det er en "køb dansk" kampagne, så er der ingen tvivl om at danske designere (& grafikere) er rigtigt, rigtigt dygtige (og ja: generelt dyre ...)
....men designtraditionerne i andre lande er vitterligt meget forskellige fra vores....selv i nabolande som Sverige og Tyskland er man på mange områder langt fra Dansk Design (se blot på deres stikkontakter ) - mens man fx. i Norge og Finland efter min vurdering ligger tættere på den danske designtradition (og omvendt er USA milevidt fra vores opfattelse af design).

Så "køb dansk" - hvis du har råd til det ..............

Martin
Martin
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 21:22
Dato: 1/16/2006 9:12:14 PM Forfatter: Martin M
Vil lige nævne at min kones forretning, www.ballade.nu, har fået lavet logo, bomærke (logotype), brochure m.m. for 6.500 DKK (1000 USD hos en dansk grafiker (Ina hos baraq.dk)....så det behøver ikke koste en bondegård at få designet, en ordentligt (dansk) grafisk idenditet............

Er siden ikke blevet opdateret? For mig at se er der pt. ingen grafisk identitet. En grafisk identitet kræver som minimum et logo. Resten er ren HTML (de to forskellige baggrundsfarver). Jeg kan ikke umiddelbart se noget som helst grafisk materiale på siden.

Det lyder dyrt!

Ikke nedladende ment. Siden ser da fin ud. :-)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 21:35

Som jeg nævnte drejer det sig om logo, logotype og brochure .... ikke om hjemmesiden, der er en standardshop...........

.....personligt synes jeg det var (næsten) rørende billigt......

Martin

Martin
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 21:41
Dato: 1/16/2006 9:35:12 PM Forfatter: Martin M

Som jeg nævnte drejer det sig om logo, logotype og brochure .... ikke om hjemmesiden, der er en standardshop...........

Der er hverken logo på websiden eller shoppen. I hvert fald ikke her. :-) Men ellers ja, det er da yderst billigt.
Side 3 ud af 6 (51 indlæg)