Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmark er et godt land at være iværksætter i. :-)

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person

Hej Aminoer.

jeg vil bare dele denne nyhed med jer: http://borsen.dk/nyheder/oekonomi/artikel/1/215422/vinlegende_danmark_er_det_bedste_ivaerksaetterland.html

Nogle mener stadig, at DK er et godt land for iværksættereSmile Så drop det brok, og tilpas jer. rød regering eller ej, de laver jo bare spillereglerne, og dem skal vi følge så længe vi bor her. hvem kan så udnytte spillereglerne bedst, det er det store spørgsmål.

god aften! Smile

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 20:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ah, en mand ud af rimelig mange mener at det er et godt sted at være iværksætter. Og fordi han er med i en artikel må han jo have ret. 

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 20:58

iværksætteradrian:

Hej Aminoer.

jeg vil bare dele denne nyhed med jer: http://borsen.dk/nyheder/oekonomi/artikel/1/215422/vinlegende_danmark_er_det_bedste_ivaerksaetterland.html

Nogle mener stadig, at DK er et godt land for iværksættere. Smile Så drop det brok, og tilpas jer. rød regering eller ej, de laver jo bare spillereglerne, og dem skal vi følge så længe vi bor her. hvem kan så udnytte spillereglerne bedst, det er det store spørgsmål.

god aften! Smile

Ja hvis man er glad for skatter og afgifter ;)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:58

Det er korrekt at vi skal følge spillereglerne det betyder dog ikke at "vi" som iværksætter har det uhh så godt.. Der er en der kunne forbedres. MEn vi tager det selvfølgelig som det kommer..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:03
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Danmark er dejlige fordi det er land jeg er født i , det er her jeg min familie og venner , der er så mange minder herfra danmark i mit liv.

Uden mine venner og familie og alle vennerne og minder , ja så var det del svære , for man mangler nogle at være social med , det kræver meget at rive roderne op og det ser jeg som den største fordel den ro man får man livet har sine meste kræve ting her og ikke det andet sted , flyttet det laver mange ændringer i livet og fjerner fokus fra mit iværksætteri nu skal jeg begynde på et helt nyt liv og det går tid for enhver at omstille sig , man er jo menneske

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:36
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Kan se gav en stjerne måske forklaret jeg ikke godt nok , men livet er nu svært uden sine venner , vis du uenig skriv hvorfor du mener livet som iværksættere er lettere uden sine venner og famile

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja, manden har selvfølgelig ret.

Danmark er et godt land at være iværksætter i :-)

Og skatten et fund - man får meget for pengene.

En selskabsskat på 25% er vel ligeså godt som en selskabsskat på 15% + 10% i beskyttelsespenge til mafiaen ??? :)

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 22:05
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Danmark er et godt iværksætter land. I min optik er det lettere at blive selvstændig i Danmark end USA, Uk osv. Man kan ikke finde et land med lettere mulighed for at blive selvstændig end DK.

Et af problemerne er Danmark er jo et mageligt land man er ikke tvunget til at blive selvstændigt for at leve godt om man er direktør eller arbejder på Mac D kan man have en god tilværelse her i DK, med bil og lejlighed og rejse til solen om sommeren.

I min job funktion som er ufaglært har jeg det godt råd til bil og lidt ekstra hvis jeg havde samme job i Tyskland ville jeg dårligt have råd til at ligge i telt på en camping plads.

Med en lav arbejdsuge på 38 timer, man kan leve af. Er der jo rigeligt tid til at starte noget ved siden af.

Take Care

Simon

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:34
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Hvad giver den samme minus alle til uden at give respons hvorfor , forummet her går ud på at videre formidle viden til andre iværksættere vis er uenig , hvorfor det ikke er bedste at være tæt på sin familien og venner , det nu gang det lettere som iværksættere man har nogle man kender .

Tryghed er noget vi elsker og det er jo familien , kom frem sig hvorfor det er forkert at have familien og venner tæt ved en , det giver jo en vis tryghed for mange mennesker at have nogle at være samme med

De fleste gange er det bedste at sige hvorfor minus, så man kan se det ikke er personlige karma point stjerner brug dem med omtanke , så de hjælper os iværksættere , ifølge amino.dk regler er det heller ikke tilladt at give personlige stjerner , det er lavet denne reglen fordi det giver mudderkastning og vis ikke skriver hvorfor giver det ingen viden videre .

Reglerne er lavet for os iværksættere så vi kan alle være her og lære mere http://www.amino.dk/forums/t/137126.aspx?PageIndex=12&#923306 og det skal være et godt sted at være 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det sjove er at Martin Thorborg postede det samme linkTwitter i dag, og gav ham i artiklen ret.

Danmark er et utrolig godt land at være iværksætter i. Alle har penge til dit produkt, ingen korruption, velfungerende samfund, selvstændige og kloge medarbejdere, god infrastruktur, stor tryghed hvis din ide ikke virkede alligevel.. osv osv osv.

Fordele ved udlandet : lavere skat. Som kun bliver en bonus hvis du alligevel har tjent mange penge. Så er der der nogen der bedre kan lide vejret i udlandet, eller kulturen. Men det har dybest set ikke så meget med iværksætteri at gøre.

Husk at ca 90 % af folk der flytter ud fordi de tror græsset er grønnere et andet sted, vender tilbage til DK rimelig hurtigt.

Men drømmen om at flytte til USA og så tro at pengene bare vælter ind fordi man har lært at lave et backlink og smide en adsense side op, den lever stadig :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)