Jeg synes det er lavt at bede folk om at klikke på dine bannere, så du kan tjene penge. Måske er det banner-tjene-penge-systemet der ikke er strikket ordenligt sammen - men hvordan kan du bede seriøse debattøre om at bruge tid på, at du kan tjene 10 øre (eller hvor meget det er) for hver gang de klikker? Måske du skulle finde på en bedre måde at tjene penge på?.. Jeg forstår udmærket folks reaktion - dether handler nemlig om at tjene penge på en god og fornuftig (og også smart) måde - men så snart der er nogen der opfordrer til at udnytte ting, så handler det ikke længere om iværksætteri, men om kregleri. Så, nu har du lært det, no hard feelings - og velkommen til Amino :) |
Dato: 04-04-2007 22:56:55 Forfatter: djingodjangojeg har stor respekt for iværksættere der ærligt driver deres forretning. det her affiliate er ikke andet end håndører bogstaveligt talt for mig.....såeh, jeg diskuterer mere princippet i om det er ok at jeg markedsfører mine banners på aggressiv vis som jeg har gjort i tråden her. hvis du havde kendt mig, ville du ikke betvivle min hensigter, men skidt nu med det, det er bare debat, det her.En af mine venner havde et site med Google AdSense (som du har med Partner-Ads). Han bad sine besøgende om at klikke på reklamerne. Efter kort tid lukkede Google hans konto fordi de kunne se at de kliks der kom ikke var andet end tomme klik. Jeg startede min side efter ham og min AdSense kører stadig. Jeg beder IKKE folk om at klikke fordi de klikker når de ser noget interessant.I starten af internettet hvor der var reklamer på mange sider betalte annoncørerne for visninger. Nu er de gået over til klik fordi det INTET giver dem blot at blive vist. Måske er der nogle der mener at de bliver branded, men helt ærligt... hvor mange reklamer kan du huske blot fordi du har siddet og surfet?Man husker kun det man har interesse for og som man evt. har klikket på.Jeg håber at Partner-Ads er fornuftige og viser dig hvor skabet skal stå. Så bør du nok lige sætte dig lidt ind i reklamer online før du begynder at have reklamer på en side.Jeg vil lige afslutte med at sige at der er faktisk mange penge i af have en side MED INDHOLD og reklamer. Brugerne kommer for indholdet og når de har surfet lidt rundt på siden, så ser de en reklame med noget der interesserer dem.... et klik og du tjener. Men du har også givet dem en oplevelse.På den måde er annoncøren glad, du er glad og dine gæster er glade. Vi skal alle være her, men nogle gange er der regler for at vi alle kan trives her.