hej herinde tjek min hjemmeside: og klik glad ind på mine annoncer....det giver bonus til mig, så vil jeg også klikke ind på dine annoncer til gengæld mvh flemming ![]() |
hjemmeside......affiliateknaster
|
Online markedsføring - Marketingzonen.dk
ja designet er ikk helt topdollar, til gengæld var sitet gratis........ ![]() |
Google Scense tillader ikke at man opfordre til at der klikkes på ens egne annoncer (eller gør det selv). Jeg kender ikke betingelserne for de programmer som er på denne side men mon ikke der med småt et eller andet sted står noget lignende. |
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
Jeg vil ihvertfald anbefale man holder sig helt fra at klikke på de annoncer han fremviser, med mindre man finder dem relevante og at det tilbud de annoncerer med er noget man selv finder interessant. Det andet er i mine øjne svineri. |
nej, overhovedet ikke noget svineri, mener jeg selv........mine annoncører får en masse reklame ved at der er mange der klikker ind på deres site på opfordring fra mig. jeg tjener penge på antal klik annoncen får, ikke på salg. jeg synes det er fint hvis virksomheden sælger via annoncen på mit site, men jeg har ingen økonomisk interesse deri. det er iøvrigt meget meget lav betaling pr. klik, jeg får, såeh det her er almindelig moderne markedsføring fra min side, og det resulterer ikke i en guldgrube for mig, min gode Herman Tygsen............men no offence, du skriver mod bedre vidende tror jeg |
De betaler for at få en interesseret person/potentiel kunde ind på deres side. Det får de ikke ved at du bytter klik med andre. Det er jeg enig i er noget svineri og næsten sikkert også mod reglerne i de annonce programmer du benytter. |
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
Jeg er udemærket bekendt med disse systemer, og jeg kan ligeledes fortælle dig der er en grund til de lidt større annonceringssystemer kræver personlig godkendelse, netop for at undgå sider som din. Lad os antage min virksomhed annoncere igennem partner-ads, og min reklame kommer ud på en række sites. De bruger der klikker på denne annonce har jeg interesse i er min målgruppe, og finder min reklame interessant, i og med din side kun opfordrer til at klikke, ligegyldigt indholdet, vil jeg få en helt masse ubrugelig kliks, men faktisk betale for det. Hvis dine annoncer var leads baseret, altså baseret på folk købte produktet, havde jeg intet i mod dit koncpt, da du netop ville få brugere ind som rent faktisk havde interesse for annoncøren. Derfor synes jeg personligt stadig det er svineri, og jeg er heldigvis ikke et sekund i tvivl om at jeg ikke er den eneste der synes det. |