|
Jeg har taget mig den frihed at henvendt mig til partner-ads og givet link til denne tråd. Det går jeg ikke ud fra du har noget i mod, da du er sikker på du ikke bryder nogle regler.
|
Jeg har taget mig den frihed at henvendt mig til partner-ads og givet link til denne tråd. Det går jeg ikke ud fra du har noget i mod, da du er sikker på du ikke bryder nogle regler. |
Dato: 04-04-2007 22:41:04 Forfatter: djingodjango næh hellig er jeg ikke................det er du nok heller ikke- hvem er det iøvrigt? men det er det jeg har prøvet at banke ind i jer debattørers tommetykke pandeskaller.................der findes ikke værdiløs eksponering.........al eksponering har værdi........... Og det vi prøver at forklarer er følgende; Hvis man fastsætter en pris per klik udfra at folk skal klikke frivilligt, fordi de har interesse for produktet vil denne pris være højere end hvis man vidste at det var tilfældige brugere uden speciel interesse man betalte for. Jeg kan få 1.000 besøgende forbi mit site til samme pris som 10 bannerklik koster mig, men så er konveteringen også derefter - tangerende nul. |
|
|
|
Tyv tror hver man stjæler... Som advertiser blever man sku lidt fornærmet over en sådan holding, og du er jo end ikke 10 år gammel med dit første kendskab til markedsøkonomi. |
Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk
|
Her er det fuldstændigt irrelevant hvad du mener vi er bedst tjent med, det er os som betaler ergo os som bestemmer. Et system som partner-ads taber fuldstændigt sit forretningsgrundlag hvis de tillader din slags, fordi jeg som kunde vil droppe dem hvis jeg betaler dyrt for kvalitative leeds, men får kvantitative leeds (dyre kvantitative). At DU ikke kan få det ind i din tommetykke pandeskal er ud over min forstand, men forhåbentlig lukker Partner-ads din konto, og spiller de fair play så annullerer de også eventuelle kliks fra din(e) side(r). Edit: det er et spørgsmål om holdninger du, mikkel de mib. det handler jo ikke om at stjæle noget fra nogen. såeh drop mistanken, det er , igen, bare en debat Det er jo ikke bare en debat, du gør det jo... du startede denne tråd med at opfordre til det. Du misbruger andre menneskers penge for en debats skyld. Det her har intet med holdninger at gøre, det har noget at gøre med at du, hvis du ønsker at deltage i og tjene på fx partner-ads, må acceptere spillereglerne. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jo det er lige præcis det det handler om. Og det er lige præcis derfor at reklamenetværk ikke tillader at man, som du, opfordrer folk til at klikke på klikafregnede reklamer. Og det er derfor vi er mange der synes det du laver er noget svineri. Det her er ikke "bare" endnu en ligegyldig pupertetsdebat - det er et sted hvor hårdrtarbejdende iværksættere mødes for at få hjælpog inspiration til deres virksomheder. Og når du så kommer forbi og vil have os til at hjælpe dig med at snyde vores venner og kollegaer - ja måske osselv, så kan det da ikke undre dig at vi brokker os. |