![]() |
Din TOP 10 over biler du må eje
Der er en sammenhæng ;-) Apropos... så er jeg GUMBALL3000 fanatiker - og har et klart mål om at deltage - men indtil da, så følger jeg med - og for to dage siden begyndte de første par drenge-biler at lægge fra færgen i Frederikshavn; bl.a. et par nordmænd i en Carrera GT3 på vej til GB07 --- naturligvis med GUMBALL stickers på --- så kriller det altså i maven - man ved bare at de er på vej til ultimativ sjov, skæg, ballade, adrenalin (damer, sprut og bajere ikke at forglemme!). Set med AMINO briller, så kan med med Gumball3000 snakke om en forretningssuccess! MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hummer Limo - den er for fed ... ..... og så lidt leg med en Lamborghini Diablo ... ![]() Har kørt sidstnævnte et par gange .... den styrer ... Bedste hilsner, Eric :) |
Forandre dit vand - Forandre dit liv!
Klik linket nedenfor - starten på GUMBALL 3000 Year 2007 - og se en lang række af de biler som går igen på de fleste TOP 10 lister ;-) ">Gumball 3000 --- starten i London 2007MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Uha endnu en der holder af Gumball :) Det er sgu stil Lasse ;) |
www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!
Læste den anden dag at Gumball er history, pga. den ulykke som skete med en 911''er i Albanien.. Lasse du har ret det er sgu en alternativ bizz idé som har fået god succes. Men med et navn som Maximillian er der ingen vej udenom lidt god lir :-) Har også fulgt løbet flittigt og gået og forestillet mig hvilken vogn jeg ville stille op i. Mit valg ville helt klart være en 911 turbo. |
Der kan godt blive plads på bagsædet når jeg er med i Gumball ;-) MVH |
Hehe jeg har da også en drøm om at køre en dag, men hvis du ligefrem inviterer, ja så tropper jeg da gerne op :) Hvilket bil skaffer du os så - jeg kører jo ikke i noget mindre end en Porsche ved du nok, så du må ha fat i noget Ferrari-værk eller bedre ;-) |
www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!
Mine er: Volvo P1800 60´årgangen Jaguar E-Type Porsche 911 70´udgave Volvo Amazon Ferrari GTO (er lige blevet solgt på auktion... 58 millioner... rene pebernødder) Mercedes S-Klasse Lamborghini Murcielago Mercedes SL 450 71´er Lamborghini Diablo (legenden...) BMW 2002 Uvilkårlig rækkefølge |
Havde jeg modet og nosserne til det, smed jeg også en Dodge Tomahawk i toppen af listen. Vi snakker verdens hurtigste motorcykel, som med en V10 motor på ca. 8300 cc, sparker en estimeret topfart på svimlende 480 km/t (vi snakker en åben motorcykel). 0 - 100 på 2,5 sek og 500 heste... det er ren drengerøv. Officielt har ingen nogensinde presset den til topfarten (og derved testet om den bliver på landjorden) og der er kun produceret 11 stk på verdensplan, inkl prototypen. Please don't wake me from my dream :-) |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline