Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din TOP 10 over biler du må eje

Side 6 ud af 10 (92 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har altid godt kunne tænke mig en GT40. Eller. Indtil jeg så Topgear den anden dag, har jeg altid ønsket mig den nye GT40. Én af studieværterne har én af disse fantastiske biler og fortalte, at han bliver nød til at tanke både på vej fra og til arbejde. Han har 122km til arbejde, hvilket selvfølgelig er en del... men i lyset af at bilen har en 120L tank, er det alligevel LIDT voldsomt. Det svarer til en rund 10''er per km i benzinpenge alene.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:36
Fedt billede du har fundet der - og jo da, GT40 er en herreslæde - total iorden og retro for alle pengene... Nuvel, den sluger safterne, men i det øjeblik du ligger pengene for sådan vogn, så betyder penge ikke det samme for dig - som de gør idag ;-)
Der er en sammenhæng ;-)

Apropos... så er jeg GUMBALL3000 fanatiker - og har et klart mål om at deltage - men indtil da, så følger jeg med - og for to dage siden begyndte de første par drenge-biler at lægge fra færgen i Frederikshavn; bl.a. et par nordmænd i en Carrera GT3 på vej til GB07 --- naturligvis med GUMBALL stickers på --- så kriller det altså i maven - man ved bare at de er på vej til ultimativ sjov, skæg, ballade, adrenalin (damer, sprut og bajere ikke at forglemme!).

Set med AMINO briller, så kan med med Gumball3000 snakke om en forretningssuccess!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 01:33

Hummer Limo - den er for fed ...

..... og så lidt leg med en Lamborghini Diablo ...

Har kørt sidstnævnte et par gange .... den styrer ...

Bedste hilsner,

Eric :)

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:29

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 15:23
Uha endnu en der holder af Gumball :) Det er sgu stil Lasse ;)

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 16:14
Læste den anden dag at Gumball er history, pga. den ulykke som skete med en 911''er i Albanien.. Lasse du har ret det er sgu en alternativ bizz idé som har fået god succes. Men med et navn som Maximillian er der ingen vej udenom lidt god lir :-)
Har også fulgt løbet flittigt og gået og forestillet mig hvilken vogn jeg ville stille op i. Mit valg ville helt klart være en 911 turbo. 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:14
Dato: 23-05-2007 15:23:00 Forfatter: NewRavio.com
Uha endnu en der holder af Gumball :) Det er sgu stil Lasse ;)

Der kan godt blive plads på bagsædet når jeg er med i Gumball ;-)

MVH

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 18:24
Hehe jeg har da også en drøm om at køre en dag, men hvis du ligefrem inviterer, ja så tropper jeg da gerne op :)

Hvilket bil skaffer du os så - jeg kører jo ikke i noget mindre end en Porsche ved du nok, så du må ha fat i noget Ferrari-værk eller bedre ;-)

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 19:39

Mine er:

Volvo P1800 60´årgangen

Jaguar E-Type

Porsche 911 70´udgave

Volvo Amazon

Ferrari GTO (er lige blevet solgt på auktion... 58 millioner... rene pebernødder)

Mercedes S-Klasse

Lamborghini Murcielago

Mercedes SL 450 71´er

Lamborghini Diablo (legenden...)

BMW 2002

Uvilkårlig rækkefølge

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:42
I den parallelle drømmeverden jeg nogle gange titter ind i, der er jeg den lykkelige ejer af:

1. Suzuki Hayabusa 1300 (måske ikke en bil, men federe end alt hvad der har hjul på - er en af verdens hurtigste serieproducerede motorcykler)
  2. Ducati Superbike 1098 S ensfarvet (står også i indkørslen og tigger om at jeg vrider gashåndtaget helt i bund)
  3. Suzuki GSX-R1000 (første gang jeg trillede en tur på en MC var en GSX-R600, men i drømmen max'er man selvfølgeligt helt op)

Hvis ikke overstående dødsmaskiner har drænet især budgettet for forsikringspræmier, så kaster jeg lidt 4-hjulet i også :-)

4. Ford GT
  5. Porsche Carrera GT (fordi alle vi mænd jo godt ved at det er en total scorebil)
  6. BMW M5
  7. Aston Martin Vanquish S (særligt hvis der følger en Martini og en Bond Babe med)
  8. Audi RS4
  9. Mazda MX5
  10. Audi A6 (eller noget i samme klasse, blot for også have noget at køre i, når man skal ud til nye kunder der ikke skal have indtrykket af at man scorer kassen på dem )

Havde jeg modet og nosserne til det, smed jeg også en Dodge Tomahawk i toppen af listen. Vi snakker verdens hurtigste motorcykel, som med en V10 motor på ca. 8300 cc, sparker en estimeret topfart på svimlende 480 km/t (vi snakker en åben motorcykel). 0 - 100 på 2,5 sek og 500 heste... det er ren drengerøv.
Officielt har ingen nogensinde presset den til topfarten (og derved testet om den bliver på landjorden) og der er kun produceret 11 stk på verdensplan, inkl prototypen.

Please don't wake me from my dream :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 6 ud af 10 (92 indlæg)