Ja, nu kaster jeg igen en tråd i cafe´en som er relateret til der kære biler (måske skulle jeg overveje en karriere som iværksætter i bilbranchen...?) - denne gang en opfordring, et tankespind på "Din top 10 over biler du må eje". Det handler jo i den grad om at visualisere sine drømme - og det hedder sig jo at man være have et billede hængende af den bil man gerne vil have... Lad mig få et bud på din top 10... her følger min: Uvilkårlig rækkefølge: Jaguar XKR (Jaguar XK model galleri) Porsche 911 GT3 Lamborghini Gallardo Citroën (den klassiske gangstermodel fra 30´erne) Mercedes C-klasse AMG BMW X5 Fiat 500 (den nye! Fiat500.com) Ferrari F355 Cadillac SRX (Cadillac SRX på nettet) Cadillac Escalada (Escalada: ultimativ bling bling) MVH |
Din TOP 10 over biler du må eje
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Ja, der er noget Bond over den... men den må så være nummer 11... den er ikke på min top 10 ;-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
![]() Resten af listen må blive noget med nogle lidt blandede sportsvogne gerne af en lidt ældre dato, noget 60''er corvette og den slags. /Peder |
Hoh det er lidt af en opgave at udfærdige sådan en liste.. Men på min ville der i hvert fald stå en Hummer, Ford Mustang 2005 og en Gallardo :) Mvh |
HØRT! MVH |
1. Citroen C6 2. Citroen C5 Ja jeg er blevet skadet af min Citron Xantia, affjerdringen er for lækker i de biler og jeg kommer sgu nok aldrig væk fra dem igen.... ok det er måske lidt kedeligt, så et bud mere kunne være Carver One ![]() |
Jeg har også haft en Xantia - og forstå ganske udmærket "hvor du er henne" - jeg tænker ofte tilbage, med glæde, på min Xantia! Har ikke haft fornøjelse af at køre de to biler du nævner --- jeg er ramt af Koreanersyndrom i øjeblikket og er KIA mand ;-) MVH |
|
Jep, Citröen styrer for vildt! Jeg er selv meget glad for min lille C1''er. 2CV VWBoblen Ford Zephyr (ved ikke hvorfor, for jeg er ikke glad for Ford) Blå Subaru med Guldfælge C4 - den hvor man kan lægge sæderne ned... |
Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!
Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk