Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din TOP 10 over biler du må eje

Side 2 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Den mest ekstreme bil jeg har prøvet, er en Dodge Viper GTS. Den satte dybe spor i mit hjerte. Bilen er langt fra ingeniørkunst på højde med de ypperste Ferrari''er - tværtimod. Det er en lidt primitiv bil som kræver en DM-titel i bodybuilding at tumle på en bane, men den har masser af kræfter. Når en italiensk sportsvognsfabrik vil have motoren til at yde mere, forædler de teknologien. Når amerikanere vil have flere HK smider de ganske enkelt en større motor i (motorblokken i Viperens V10 stammer fra en lastbil). Det er et meget godt billede af bilens filosofi.

Fra første gang jeg så den, har jeg tænkt at der var noget batmobil over den. Så hvis man vil have en bil, hvor der ikke bliver kigget skævt til én hvis man forvilder sig ud med kappe, så er Viper''en et godt valg

mvh Carsten
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:46
Dato: 04-04-2007 15:40:49 Forfatter: Tina Finnerup

<quote>
Blå Subaru med Guldfælge...

</quote>

Du er i den grad bidt af Subarus rally ikon! ;-)
Så du eftersøgte den som model-bil på den modelbil-shop ;-)

Og ja, Subaru er i den grad konge med deres "blå bil med guldfælge" - en skam de ikke rigtig kan få bid i markedet med deres øvrige modelprogram, for med rallygener i blodet ved de er iorden og lidt ekstra ordinære.

Subarus van som sælges i DK er jo i den grad en racer der udelukkende har de andre dieselraketter i bakspejlet.

Både Legacy og Outback er temmelig dyre i DK - og kan i forlængelse glæde dig med at der er et par Subaru som den du vil have til salg i DK... de er bare ikke blå!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 15:47
Hvis der er en batmobil jeg gerne vil have er det den her!
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:49
Dato: 04-04-2007 15:46:50 Forfatter: Helmer Hvis der er en batmobil jeg gerne vil have er det den her!

Den skal sgu nok få folk til at flytte sig i trafikken

mvh Carsten
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:06
Ved ikke om jeg direkte har en top 10, men havde jeg, var der her lidt til listen: Aston Martin DB9, Ford Mustang, Porsche 911, Audi Q7 (og generelt Audi ) og måske en lille Koenigsegg CCX.

// Jesper Skov

Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 16:07
@ Lasse:
Jeg er i det hele taget ''bidt'' af biler med guldfælge. Min kæreste havde en Citroên ZX 1,8  Furio i koksgrå med guldfælge, det så meget elegant ud.
Jeg er normalt ikke vild med Brian-biler, men en diskret/normalt farvet bil med guldfælge, det er bare guf.

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:08
Da jeg var yngre gik jeg altid og sagde at jeg ville have en Porsche 911 som den f¸rste bil.....det blev det så ikke, men den står stadig på ¸nskesedlen. Gerne en af dem fra starten af 70erne - de er også til at komme til for penge.

Derudover står der helt sikkert f¸lgende på listen:

En r¸d Ferrari (Model spiller ingen rolle overhovedet),

Mazda MX5 (Kommer nok i garagen f¸r ovenstående),

Bentley Continentel GT (Jeg parkerer ofte min hvide Berlingo 1,9D varevogn ved siden af en sådan nede i parkeringsk¿lderen. Ejeren af den er sikkert lige så misundelig som jeg er på ham:-)

Jamen, der er så mange! Men jeg kan se der er gået lidt Citroen i det så de her to skal også på listen:

Citroen B11,

Citroen DS 19

men derimod skal Citroen C4 VTS med l¿derstue, Navi og hele pivt¸jet ikke på listen....for den står derhjemme i carporten!

Esben Kalhøj, Letland

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 16:09
Corvette Supercharged 650 HP
Maserati GranTurismo
Lamborghini Diablo
Ford Mustang Giugiaro
Audi S6
Audi R8
Mercedes SL 600
Mercedes CL 600
Brabus SV12 S Biturbo Roadster
Dodge Avenger

Lidt forskellige prisklasser...
Kan ikke bestemme mig om rækkefølgen :-)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:17
Dato: 04-04-2007 16:08:02 Forfatter: EsbenKalhøj
Da jeg var yngre gik jeg altid og sagde at jeg ville have en Porsche 911 som den f¸rste bil.....det blev det så ikke, men den står stadig på ¸nskesedlen. Gerne en af dem fra starten af 70erne - de er også til at komme til for penge.

Derudover står der helt sikkert f¸lgende på listen:

En r¸d Ferrari (Model spiller ingen rolle overhovedet),

Mazda MX5 (Kommer nok i garagen f¸r ovenstående),

Bentley Continentel GT (Jeg parkerer ofte min hvide Berlingo 1,9D varevogn ved siden af en sådan nede i parkeringsk¿lderen. Ejeren af den er sikkert lige så misundelig som jeg er på ham:-)

Jamen, der er så mange! Men jeg kan se der er gået lidt Citroen i det så de her to skal også på listen:

Citroen B11,

Citroen DS 19

men derimod skal Citroen C4 VTS med l¿derstue, Navi og hele pivt¸jet ikke på listen....for den står derhjemme i carporten!

Din kommentar får mig straks i blækhuset... heldigvis er din Berlingo en varevogn, for var det en rigtig familievogn med sæder bagi og det hele, så er der ingen bil som Berlingoen der i den grad har trukket bollerne ud af bukserne på en mand der kommer i sådan en---haha! ;-)

Mazda MX5.. excellent choice - den er jo en klassiker som åben bil - og designet har faktisk ikke, ligesom Porsche, ændret sig markant: samme stil! Den holder!

DS 19... kanon!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 16:48
Min nr 1 må bare være en lille sort porsche spyder   Meeen den næste der bliver investeret i er nok en volvo xc 90... også sort!!.. er bestemt mest til sorte biler, og ingen guld fælge til mig tak, men krom er fint...

Ania 

Side 2 ud af 10 (92 indlæg)