Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din TOP 10 over biler du må eje

Side 3 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-04-2007 16:48:10
Forfatter: Ania :-)
Min nr 1 må bare være en lille sort porsche spyder   Meeen den næste der bliver investeret i er nok en volvo xc 90... også sort!!.. er bestemt mest til sorte biler, og ingen guld fælge til mig tak, men krom er fint...

Ania

Sort er helt klart efter min mening også det fedeste, dog er det ikke nemt at holde... Første gang man vasker den kan man se det i lakken :-(

// Jesper Skov

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 17:24
Uha...elsker biler...og, at køre dem!

Og der må gerne være nogle Heste under hjelmen

Det store MEN er nok om jeg nogensinde kommer til at eje den...

men drømme har man jo lov at ha''

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 19:05

1. Hummer Limo (XXXL)

2. Mclaren - mums!

3. Mini Cooper Stationcar! findes det?

4. Ford Gran Torino(Starsky & Hutch) ... Som jeg har haft engang men desværre nu har solgt.

5. Mustang, gerne en 69ér

6. Monster Truck... jo større bil, des mindre røv!!! (rent visuelt )

7. Postmand Per Truck med 34" Brilliant fælge

8. RV - 2007 hvilken som helst model - bare stuen kan skydes ud... det er så sejt!

9. Ford Sedan - Hot Rod fra 1940 med flammer på siden!

10. Knight Rider''s Kit - så skulle jeg aldrig mere lade bilen stå efter påskefrokosten...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:09
Dato: 04-04-2007 19:04:31 Forfatter: sue.dk
    Mini Cooper Stationcar! findes det?

Postmand Per Truck med 34'' Brilliant fælge   

Okaaay... et par interessante bud og ønsker: Og ja, Mini i stationcar udgave er på tegnebrættet... eller rettere en længere version af den alm. Mini - om den så kommer i en Cooper S udgave er så en anden sag...

Postmand Per Truck... hehe! Ja, den gad jeg godt se!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 20:18
Dato: 04-04-2007 17:23:47 Forfatter: MILLA-PETIT Denmark

Uha...elsker biler...og, at køre dem!

Og der må gerne være nogle Heste under hjelmen

Det store MEN er nok om jeg nogensinde kommer til at eje den...

men drømme har man jo lov at ha'

Tilføjer lige, at vi til daglig kører rundt i en aldrende dame...

En Peugeot 605 3.0 SV V6 årgang 1991...men hun spinder stadig...

Og vi har lige besluttet, at hun får en ordentlig omgang efter Påske...såååå Audien må nok vente

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:31
Dato: 04-04-2007 20:17:58 Forfatter: MILLA-PETIT Denmark

Og vi har lige besluttet, at hun får en ordentlig omgang efter Påske...

Det citerede var det første jeg læste... så jeg troede lige der var lagt i kakkelen til noget kinky... indtil jeg så bemærkede noget med den 605´er ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 20:36
Dato: 04-04-2007 20:31:24 Forfatter: Lasse Burholt
Dato: 04-04-2007 20:17:58 Forfatter: MILLA-PETIT Denmark

Og vi har lige besluttet, at hun får en ordentlig omgang efter Påske...

Det citerede var det første jeg læste... så jeg troede lige der var lagt i kakkelen til noget kinky... indtil jeg så bemærkede noget med den 605´er ;-)

MVH

He...den svipsede lige i quoten

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:19
Altså Lasse, du har da et eller andet med biler  Men det er ok.. Det kan jo altid give en god debat og indsigt i drømme.

Jeg tror egentlig ikke at jeg har 10 ønskebiler, men nogle stykker kan det sagtens blive til

Audi TT eller A8 (er bare vild med Audi -TT''en er bare til mig, lange køreture og god musik på et godt anlæg). Hos mig skal den være sølvmetalic, selvom jeg har hørt at "det er da ingen farve" (min dreng på 4 år, som ÆLSKER røde biler)

Volvo S80 (med læderindtræk og ALT i udstyr, -dog ingen guldfælge til mig, men gerne nogle fede alu nogle)

Jeg bor så tæt på den tyske grænse at jeg hver dag kan se alle de fede biler med tyske plader køre rundt i nabolaget og jeg er da misundelig på de lave priser på biler, som findes kun 1 km væk...

En gammel boble lavet om til cabrio. Den skal være perlemors hvid med hvidt læderindtræk)..

Og endelig en gammel gansterbil. Jeg tror at det er en Citroen. Den er ihvertfald med i Godfather og den er fed. Her skulle der klart følge en chaffør med, så mor her kunne nyde udsigten på vej til ballet. Og en KRONE 1 bil ville da også kunne gøre det (er det ikke en bentley? - den er også iorden)

I virkeligheden har jeg en Peugeot 406, som desværre snart runder de 10 år, men så længe at den starter og kører hver dag og ungerne er så små, så bliver den hos mig og når jeg så endelig skal have ny bil, så er ønskerne sikkert anerledes (pånær de sidste, men de skulle være "ekstra" biler og ikke bruges til hverdag)

Fortsat god påske

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:42
Christobel... man kan beskylde mig for meget... guilty as charge: Jeg er en sucker for biler! ;-) - Er dreng med stort "D" - og kan ligeså godt gå til bekendelse: På potten har jeg altid 2 udgaver af Bilmagasinet bagud og en udgave af Iværksætteren... så kan jeg lade mig inspirere af de mange gode iværksætter historie og bagefter lad mig forføre at Bilmagasinets artikler om ENDNU en drenge-slæde ;-)

Kan iøvrigt kun sige HUJA til dine valg.. særskilt glæder det mig du nævner Citroen gangsterbilen... men dit valg på Audi TT er nu heller ikke helt off... især ikke hvis du tænker på den første model... det er jo sådan en rigtig tøsebil (JO, det er!)

Den nye TT derimod er lidt mere "manly" ;-)

MVH 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:33
Jeg ved ikke så meget om biler (mener at de har 4 hjul og et rat ;)).

Men denne gad jeg godt ha''

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 3 ud af 10 (92 indlæg)