Altså Lasse, du har da et eller andet med biler

Men det er ok.. Det kan jo altid give en god debat og indsigt i drømme.
Jeg tror egentlig ikke at jeg har 10 ønskebiler, men nogle stykker kan det sagtens blive til

Audi TT eller A8 (er bare vild med Audi -TT''en er bare til mig, lange køreture og god musik på et godt anlæg). Hos mig skal den være sølvmetalic, selvom jeg har hørt at "det er da ingen farve" (min dreng på 4 år, som ÆLSKER røde biler)
Volvo S80 (med læderindtræk og ALT i udstyr, -dog ingen guldfælge til mig, men gerne nogle fede alu nogle)
Jeg bor så tæt på den tyske grænse at jeg hver dag kan se alle de fede biler med tyske plader køre rundt i nabolaget og jeg er da misundelig på de lave priser på biler, som findes kun 1 km væk...
En gammel boble lavet om til cabrio. Den skal være perlemors hvid med hvidt læderindtræk)..
Og endelig en gammel gansterbil. Jeg tror at det er en Citroen. Den er ihvertfald med i Godfather og den er fed. Her skulle der klart følge en chaffør med, så mor her kunne nyde udsigten på vej til ballet. Og en KRONE 1 bil ville da også kunne gøre det (er det ikke en bentley? - den er også iorden)
I virkeligheden har jeg en Peugeot 406, som desværre snart runder de 10 år, men så længe at den starter og kører hver dag og ungerne er så små, så bliver den hos mig og når jeg så endelig skal have ny bil, så er ønskerne sikkert anerledes (pånær de sidste, men de skulle være "ekstra" biler og ikke bruges til hverdag)

Fortsat god påske